Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein kositaan ulkomailla jos matka varattu? Missä sua kosittiin? Millainen kosinta oli?

Vierailija
25.08.2008 |

Meillä reissu tiedossa etelään syksyllä ja mies on vihjaillut kosinnasta. Mietin tapahtuuko kosinta täällä vai aikooko hän nyt kosia ulkomailla.

Ihan sama sikäli. Haluisin vain tietää etukäteen kun olen malttamaton :).

Missä sinua kosittiin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosi British Airwaysin koneessa matkalla Lontoosta New Yorkiin.

Siis kone oli ilmassa, oli hoitanut heille shampanjapullon air crewlta jne. Polvistui siis sinne penkkien väliin :)

Ihanaa.. :)

Vierailija
2/5 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siitä kosinnasta voi etukäten vihjaillakin... Mua kosittiin kuin salama kirkkaalta taivaalta reilun kuukauden seurustelun jälkeen kämppäni eteisessä. Ruusu oli ja mies polvistui, itse lähinnä hölmistyin. Nyt seitsemättä vuotta onnellisesti naimisissa... =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö siitä vihjailla etukäteen? Mikset kysy mieheltäsi missä aikoo kosia? Jos siis edes aikoo?

Vierailija
4/5 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka siis naimisissa olenkin.

meille se oli oikeastaan yhteinen toteamus että nyt mennään kihloihin.

Harmittaa kyllä vähän että ei ole mitään ihanaa romanttista tarina kerrotavana siitä kenellekkään:)

No häät oli sitäkin romanttisemmat onneksi:)

Vierailija
5/5 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin 5 vuotta sitten ennen joulua kävelyllä. Juteltiin niitä näitä ja miten mennään joulun viettoon miehen sukulaisiin, vaikka oltiin vasta 4 viikkoa tapailtu. Siinä ikuisen tulen kohdalla, mieheni sitten esitti suuren kysymyksen. Olin kyllä ihan ällikällä lyöty. Hetki meni, kunnes tokenin, että tosissaan se on, eikä vaan kiusottele :). Myöntävän vastauksen annoin ja sitten mies kaivoi esiin termarinsa ja otettiin kihlaijaisglögit. Kylmä viima oli, mutta ei haitannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän