Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan koskaan "ihastunut" vieraaseen lapseen?

Vierailija
21.06.2008 |

Työskentelen lasten parissa ja olen ihan myyty erään lapsen edessä. ja selkeästi hänkin tykkää minusta, hakeutuu seuraani ja tulee syliin jne.

Ottaisin hänet heti omakseni jos se olisi mahdollista. kotonakin joskus muistelen tämän lapsen tempauksia.

Muilla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat jo koululaisia, joten voisiko tämä olla "vauvakuumetta"?

Vierailija
2/8 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään sen kummempaa ole. Ole kiitollinen, että saat nauttia siitä asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö oli vain muutaman kuukauden hoidossa, 10-kuisesta vuoden ikään, mutta niin viehättävä vauva, että ihan itku tulee, kun häntä muistelen. Ja ei ole mulla vauvakuumetta, omiakin lapsia on viisi, mikä riittää kyllä.

Vierailija
4/8 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten olin päiväkodissa töissä vähän aikaa. Siellä oli reilun vuoden ikäinen tyttö, joka oli aivan ihana. Ja hän selvästi piti minusta. Minä tulin sinä aikana raskaaksi kun olin siellä päiväkodissa ja olisin halunnut omalle tyttärelle saman nimen kuin tuolla tytöllä.

Haluaisin tietää mitä hänelle nykyisin kuuluu. Taitaa nyt aloittaa esikoulun.

Vierailija
5/8 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän aikuisiälläkin tapaa tyyppejä, joiden kanssa juttu luistaa ja tuntuu että ollaan kuin samasta puusta veistettyjä. Paras esimerkki tähän hätään taitaa olla se, että sain ystävän eräästä Huuto.netin myyjästä ja kaikki tämä tapahtui vain vaihtamalla pari viestiä hänen myymästään tuotteesta :D.

Vierailija
6/8 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen sitten oikealla alalla (lastenhoito). Kyllä "vieraankin" lasta voi rakastaa! Ei siinä mitään kummaa ole : )

Vierailija
7/8 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekkin olen ollut päiväkodissa töissä ja ihastunut pariin lapseen, aivan ihania olivat, eivätkä mitään vauvoja enää, muutaman vuoden ikäisiä silloin ;) ois niin hauska nähdä heidät nyt tai tietää mitä kuuluu, työstä jo vuosia aikaa ;)

Vierailija
8/8 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihana leikittää niitä, katsella söpösiä valokuvia, hoitaa jne. Nyt kun on omia, ei tule enää sellaista "ihastus"fiilistä, paitsi pienet vauvat ja taaperot ihastuttaa kyllä aina. Olen varmaan vahvasti hoivaviettinen tyyppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän