Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkaisitko seurustelemaan miehen kanssa...

Vierailija
25.08.2008 |

Jonka tapaat kurssilla, ja selviäisi siinä heti, että hänellä on puolitoistavuotias lapsi, ja myöhemmin tulisi selville, että miehen avovaimo on raskaana? Mitä kertoo mielestäsi miehestä, kun on valmis jättämään perheen, ja alkamaan uuden naisen kanssa seurustelun?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, jos olen väärässä... Mutta kuulostat juuri tuollaiselta yksinkertaiselta naiselta. Minä (en ap) mm. kirjoitin, että se nainen, joka tuollaisen miehen huolii on yleensä yksinkertainen. Jaa, että miksikö? Siksi, että nuo naiset yleensä uskovat sen miehen puheet (valheet) täysin totena. Eli jos jätetään raskaana oleva vaimo, niin se syy on miehen mielestä aina siinä VAIMOSSA. Lapsi ei ole toivottu, vaimoa ei ole rakastettu pitkään aikaan, vaimo ei ymmärrä, vaimo sitä vaimo tätä...

Mun tietämissäni kolmessa tällaisessa tapauksessa lapsi on ollut kaikissa toivottu ja yhdessä suunniteltu. Yhdessä tapauksessa rakensivat juuri ison talonkin sitä uutta tulokasta odotellessa, toisessa tapauksessa remontoitiin jo ennen raskautta yksi lisähuone toivotulle tulokkaalle - ja kolmannessa tapauksessa mies yritti kaikkensa, että vaimo antaisi anteeksi hairahduksen tähän työkaveriin, joka miehen sanojen mukaan väen vängällä tyrkytti itseään koko ajan. Näin olikin, mutta mies unohti toki kertoa vaimolleen vängätessään anteeksiantoa, että koko ajan piti silti seksisuhdetta tuohon toiseen naiseen (kun kerran tyrkytettiin) ja kertoi tuolle toiselle, että kohta varmaan erotaan ja ei rakasta vaimoaan, vaan tätä ihanaa kolleegaa. Koko ajan kuitenkin yritti saada vaimonsa takaisin... ;-)

Yleensä se toinen nainen uskoo miehen puheet totena - ja yleensä ne puheet eivät sitä ole.

Haukkua nyt toista naista yksinkertaseksi? Jaa koska se on miehesi kanssa?

Miksi miehesi jätti sut? Pitäis tietää kun oot viisas?

Ettet vaan tullu miehen tietämättä uudestaan raskaaksi?

Itsellä on pari lasta pienellä ikäerolla ja voin sanoa että hommaan tarvitaan molemmilta vanhemmilta halua sitoutua.

Kauanko olitte yhdessä ennen esikoista ja oliko esikoinen vahinko?

Ei aina saa ajatella että mies on täysi sika jos ei halua jatkaa arkea toisen kanssa, oli lapsia minkä ikäset tahansa!

Vierailija
22/28 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vaan ongelmia ja lisää ongelmia. Vaikka kuinka viehättäisi niin anna olla. Tuollainen ihastuu aina vaan uudelleen. Rikkinäisiä perheitä on maailmassa ihan liikaa muutenkin. Miltähän lapsista tuntuu jos heidän perhettään joku yrittää rikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yrittäisin välttää moisen possun matkaan lähtemistä. Luultavasti tekisi saman joskus minullekin, kun alkaisi kyllästyttää.

Vierailija
24/28 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tossa tilanteessa ei etsitä "parempia" eikä vaihdella, vaan yritetään elää sitä arkea, mikä on aikaansaatu ja tukea vaimoa. Paitsi joku aivan tollo. Mutta onnea nyt valitsemallasi tiellä.

kertoi että mies yksinkertaisesti löysi paremman, rakastui ja vaihtoi, se oli sitä myöten selvä.

Nainen on voinut hmmm... huijata, eli jättää ehkäisyn pois ja niinpä lapsi on tulollaan.

Aina kaikki ei ole niin blackandwhite kuin voisi luulla

Vierailija
25/28 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tyytymätön parisuhteeseensa, niin aikuinen ihminen kykenee selvittämään asiat puolisonsa kanssa ilman kolmatta osapuolta, oli ratkaisu sitten ero tai yhdessä pysyminen. Keskenkasvuisen puuhaa pitää toista varalla ja lähteä toisen matkaan tuolla tavalla.

Vierailija
26/28 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muuta sanoa kuin että täysin selkärangaton ynnä muut adjektiivit mitä täällä on lennellyt. Ja niin, meillä vauva tuli miehen toiveesta. Että nyt olisi sopiva aika vauvalle.

Vierailija
27/28 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli en missään tapauksessa rupeaisi seukkaamaan. Itse asiassa olen sattuneesta syystä satavarma että nostaisin äijin killuttimistaan hirteen ja kertoisin vaimolla asap.

Vierailija
28/28 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa seurustella?