Miksi jotkut ihmiset ovat niin vihaisia?
Eli mikä tekee ihmisistä niin vihaisia, että ovat aina naama norsun nutturalla ja käyttäytyvät töykeästi muita kohtaan, eivät tervehdi yms.?
Kommentit (53)
Minun mieheni on tällainen mörökölli. Ei nyt aina, mutta todella usein ja se latistaa kaikkien muidenkin tunnelman
95% suomalaisista on. Pelokkaita ressukoita vailla sosiaalisia taitoja.
Miksi en olisi vihainen? Se ei kylläkään saa minua olemaan töykeä muita kohtaan, toisinaan vain välinpitämätön.
Vittuttaa kuunnella sinunkaltausten ikuista valitusta siitä miten kaikki on pielessä ja väärin. Tee jotain itse hyvän ilmapiirin eteen loinen.
Voi johtua siitä vastapuolella olevasta ihmisestä.
Työssäni kohtaan hälläväliä tyyppejä( siisteys, mielenterveys, yleissivistys,käytöstavat)
Jos ja kun itse ei ole em. niin tulee kränää.
Koska selaan tätä foorumia. Vähemmästäkin risoo
Ne todella vihaiset ja kyyniset ihmiset osaavat muuten esittää ystävällistä hyvin päälle päin, et ikinä uskoisikaan. Ja ovat aika valmiita yllättäviin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Johtuu oikeistolaisuudesta. Kapitalismissa pitää saada palkka tervehtimisestä ja hyvästä käytöksestä.
Tän takia on jengejäkin. Heille pitää maksaa suojelurahaa että käytös kuuluu pakettiin ja rauha on naapurustossa yllä.
Päästä ittes päiviltä, kommunisti kanttura. Tekisit minut hyvin onnelliseksi.
Kun on tarpeeksi älykäs, alkaa muiden tyhmyys v*tuttaa. Nerot tekevät keskimääräistä useammin i t sarin. Tyhmät ihmiset eivät näe, kuinka paljon maailmassa on pskaa ja epäkohtia, joten ovat sen takia iloisia.
Vierailija kirjoitti:
Man flyttade bort från Finland och problemen tog slut med det. Hälsn. forna nettobetalare.
Tack och varma hälsningar tillbaka dit till glada och soliga Rinkeby!!
Mä veikkaan, että moni suomalainen juo ihan liikaa kahvia tajuamatta sitä itse. Liika kofeiini aiheuttaa ärtyisyyttä. 2-3 KAHVIkuppia päivässä olisi sopiva määrä, mutta nämä suurjuomarit lipittävät suunnilleen kerran tunnissa teemukillisia. Ei siis ihmekään, että ovat perseelleammuttuja ja raivon partaalla.
Kasvattajat on aikanaan syytäneet oman vihansa lapsiinsa käsittelemättä omia tunteitaan lainkaan. Nämä lapset eivät ole itekään oppineet käsittelemään tunteitaan. Moni joutuu vasta keski-iässä sen totuuden eteen, että voi huonosti, vaikka pintaelämä sujuukin. Ihmiset jumittavat kiinni egoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan, että moni suomalainen juo ihan liikaa kahvia tajuamatta sitä itse. Liika kofeiini aiheuttaa ärtyisyyttä. 2-3 KAHVIkuppia päivässä olisi sopiva määrä, mutta nämä suurjuomarit lipittävät suunnilleen kerran tunnissa teemukillisia. Ei siis ihmekään, että ovat perseelleammuttuja ja raivon partaalla.
*reps* XD Nyt se on tajuttu, kahvi on kiellettävä! Ite tuun kylläkin vihaiseksi, jos EN saa kahvia, mutta...
Vierailija kirjoitti:
Kun on tarpeeksi älykäs, alkaa muiden tyhmyys v*tuttaa. Nerot tekevät keskimääräistä useammin i t sarin. Tyhmät ihmiset eivät näe, kuinka paljon maailmassa on pskaa ja epäkohtia, joten ovat sen takia iloisia.
Tää on hei ihan totta! Mistä varmaan juontaa sanonta autuaita ovat tietämättömät..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on hei ihan totta! Mistä varmaan juontaa sanonta autuaita ovat tietämättömät..
Beati pauperes spiritu - Autuaita ovat henkisesti köyhät.
Kiitos asiallisista vastauksista <3
Jos vielä joku vihaiseksi itsensä tunnistava henkilö voisi vastata tähän: Tervehdin sinua iloisesti rappukäytävässä, käännät pääsi pois. Miksi teet näin ja minkä tunteen tervehdykseni sinussa herättää?
Ap
Linnut lentää, ankeuttajat ankeuttaa. Surkeita ja onnettomia tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos asiallisista vastauksista <3
Jos vielä joku vihaiseksi itsensä tunnistava henkilö voisi vastata tähän: Tervehdin sinua iloisesti rappukäytävässä, käännät pääsi pois. Miksi teet näin ja minkä tunteen tervehdykseni sinussa herättää?Ap
Mä olen tosi vihainen ihminen, mutta kyllä mä lähtökohtaisesti vastaan tervehdykseen kuvatussa tilanteessa. Jos en, se johtuu yleensä siitä, etten a) kipujeni vuoksi ole nukkunut moneen yöhön, ja pelkään, että alat rupatella jos vastaan, ja sitä en kestäisi, b) mulla on niin kauhea ahdistus, etten saata kohdata kenekään katsetta hajoamatta atomeiksi, c) olen niin hautautunut oman pääni sisään, etten varsinaisesti edes huomaa sinua. Sori siitä.
Eivät ole mitään hupiukkoja