Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset ovat niin vihaisia?

Vierailija
15.02.2023 |

Eli mikä tekee ihmisistä niin vihaisia, että ovat aina naama norsun nutturalla ja käyttäytyvät töykeästi muita kohtaan, eivät tervehdi yms.?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos asiallisista vastauksista <3

Jos vielä joku vihaiseksi itsensä tunnistava henkilö voisi vastata tähän: Tervehdin sinua iloisesti rappukäytävässä, käännät pääsi pois. Miksi teet näin ja minkä tunteen tervehdykseni sinussa herättää?

Ap

Mä olen tosi vihainen ihminen, mutta kyllä mä lähtökohtaisesti vastaan tervehdykseen kuvatussa tilanteessa. Jos en, se johtuu yleensä siitä, etten a) kipujeni vuoksi ole nukkunut moneen yöhön, ja pelkään, että alat rupatella jos vastaan, ja sitä en kestäisi, b) mulla on niin kauhea ahdistus, etten saata kohdata kenekään katsetta hajoamatta atomeiksi, c) olen niin hautautunut oman pääni sisään, etten varsinaisesti edes huomaa sinua. Sori siitä.

Ihan vilpittömästi jaksamista sinulle

Vierailija
42/53 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse vihainen, mutta varmaan näytän siltä, kun luonnostaan hyvin raskaat yläluomet ja kulmakarvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos asiallisista vastauksista <3

Jos vielä joku vihaiseksi itsensä tunnistava henkilö voisi vastata tähän: Tervehdin sinua iloisesti rappukäytävässä, käännät pääsi pois. Miksi teet näin ja minkä tunteen tervehdykseni sinussa herättää?

Ap

Mä olen tosi vihainen ihminen, mutta kyllä mä lähtökohtaisesti vastaan tervehdykseen kuvatussa tilanteessa. Jos en, se johtuu yleensä siitä, etten a) kipujeni vuoksi ole nukkunut moneen yöhön, ja pelkään, että alat rupatella jos vastaan, ja sitä en kestäisi, b) mulla on niin kauhea ahdistus, etten saata kohdata kenekään katsetta hajoamatta atomeiksi, c) olen niin hautautunut oman pääni sisään, etten varsinaisesti edes huomaa sinua. Sori siitä.

Ok 💙

Vierailija
44/53 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon tosi ujo ja mietin et usein varmaan vaikutan ylimieliseltä ku en osallistu keskusteluihin. Haluisin kyllä mutta en vaan keksi mitään sanottavaa

Vierailija
45/53 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne todella vihaiset ja kyyniset ihmiset osaavat muuten esittää ystävällistä hyvin päälle päin, et ikinä uskoisikaan. Ja ovat aika valmiita yllättäviin asioihin.

Kiinnostavaa, kerrotko jonkun esimerkin?

Vierailija
46/53 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite oon tosi ujo ja mietin et usein varmaan vaikutan ylimieliseltä ku en osallistu keskusteluihin. Haluisin kyllä mutta en vaan keksi mitään sanottavaa

Mistä tälläinen johtuu? Kotikasvatus........suomessa on paljon ujoja ihmisiä.

Vierailija
47/53 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungistuminen sen tekee. Liikaa kiirettä ja ihmisiä ahdettuna liian pieneen tilaan, ei omaa rauhaa missään. Johan siinä mistä tahansa eläimistäkin tulisi agressiivisia ja eläin on ihminenkin. Ero on selvä kun vierailee säännöllisesti esim Helsingissa ja jollain pienellä paikkakunnalla. Eron huomaa myös itsessään, Helsingissä alkaa auttamatta jossain vaiheessa hermot kiristyä. Lisäksi suomalainen luonne on ehkä taipuvainen stressaantumaan kaupungissa, kaupungistuminen on tapahtunut oikeastaan hyvin nopeasti.

Vierailija
48/53 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tälläinen johtuu? Kotikasvatus........suomessa on paljon ujoja ihmisiä.

Ei ehkä niinkää kotikasvatus, varmaan enemmän luonne.. toki oon ollu koulukiusattu ja aika hyvin saatu itsetunto tuhottua, niin sit ehkä siitä jääny sellanen että vaikutan tyhmältä jos sanon jotain

Vierailija
49/53 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hölmö tuijottaa kadulla

Vierailija
50/53 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ Sä TOLLA TARkoTAT??? ET SÄ voi MÄÄRÄTÄ miltä MUISTA TuntUU!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!

Vierailija
51/53 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ovat vain kusipäitä, ilkeitä, pahansuopaisia, huonoja ihmisiä. Vastenmielisiä, sisäisesti ja yleensä myös ulkoisesti hyvin rumia ihmisiä.

Vierailija
52/53 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus,tyhmyys,yksinkertaisuus..moni ihminen ei näe omassa elämässään mitään hyvää,vaikka hänellä olisi paljon asioita,mistä iloita ja olla tyytyväinen,sitten jos tälläinen näkee iloisen ja selvästi elämäänsä ja itseensä tyytyväisen ihmisen,niin siinähän iskee kateus: että mitenkäs se tuo noin hymyilee? hymy ei maksa mitään :) ymmärrän kyllä,että kaikki on kallistunut,itselläkin vetää enemmän mutrun puolelle,vaikka peruspositiivinen olen...kaikki eivät vaan osaa iloita..kannattaa viettää aikaa mukavempien ihmisten seurassa ja jättää negatiiviset ulos elämästä

Vierailija
53/53 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin suupielet alaspäin niin että näytän aina perushappamalta. Lisäksi on kasvontunnistusvaikeuksia, niin en tunnista tuttuja bussissa, enkä kaupassa. Pitävät sitten ikävänä ihmisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä