Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset ovat niin vihaisia?

Vierailija
15.02.2023 |

Eli mikä tekee ihmisistä niin vihaisia, että ovat aina naama norsun nutturalla ja käyttäytyvät töykeästi muita kohtaan, eivät tervehdi yms.?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat ymmärtäneet sosialismin perimmäisen tarkoituksen.

Vierailija
2/53 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on se keltainen aine korvien välissä päässyt jäätymään ainakin kerran. Siitä se kuulemma johtuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat joutuneet kohtaamaan liikaa vastoinkäymisiä, usein jo elämän alusta asti.

Vierailija
4/53 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä tämän toisaalta, mutta eikö jatkuva vihaisuus kuluta hirveästi energiaa ja lisää negatiivisuutta entisestään..

Vierailija
5/53 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en v#ttu tiedä!

Vierailija
6/53 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat vain introverttejä. Yritä ymmärtää, se on vähän vähän sama kuin tämä kehopositiivisuus, jossa on aivan ookoo olla sairaalloisen taikinalihava.

Vierailija
7/53 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei oo hauskaa aina on jokin pielessä

Vierailija
8/53 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden ihmisten tyhmyys veettää.

Vierailija
9/53 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sviddu mä oo mikään jutteluautomaatti tai tyhjän virnuilija. Antakaa mun olla rauhassa. Mä oon täällä pakosta.

Vierailija
10/53 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikinä ei oo hauskaa aina on jokin pielessä

Tuntuu olevan. Kuapassa monesti itse olen asiakkaana se ystävällisempi osapuoli, osa naapureista ei vaivaudu tervehtimään rappukäytävässä ja jos itsellä on hauskaa yleisellä paikalla, niin varmasti löytyy joku paheksuva mutru

Vierailija
11/53 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa* :D

Vierailija
12/53 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä tämän toisaalta, mutta eikö jatkuva vihaisuus kuluta hirveästi energiaa ja lisää negatiivisuutta entisestään..

Ihan varmasti. Siinä on kierre, jota on vaikea yksin katkaista. Kun maailmankuva on koruton, näkee enemmän epäkohtia kuin hyvää, katkeroituu ja pelkää, vihaisuus on tehokas suojapanssari.

Vierailija
13/53 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa itsekseen murjotus, siinäpä ovat. Sitä en jaksa ymmärtää, miksi se paha olo pitää kaataa ventovieraan ihmisen niskaan, kun itse olet vielä häneltä apua vailla.

Vierailija
14/53 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että ihmisten vihaisuus on lisääntynyt vuoden sisällä todella paljon. Uskon, että taustalla ovat kallistuneet elinkustannukset ja rapautuneet peruspalvelut. Usein pahoinvointi on seurausta taloudellisesta epävakaudesta.

Vierailija
15/53 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu oikeistolaisuudesta. Kapitalismissa pitää saada palkka tervehtimisestä ja hyvästä käytöksestä.

Tän takia on jengejäkin. Heille pitää maksaa suojelurahaa että käytös kuuluu pakettiin ja rauha on naapurustossa yllä.

Vierailija
16/53 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Juuri tänään mietin samaa. Joskus mietin voiko joku tosi ekstrovertin oloinen joka on välillä töykeä vieraammille ihmisille olla vain sittenkin ujo tai vähän ahdistunut?

Vierailija
17/53 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Man flyttade bort från Finland och problemen tog slut med  det. Hälsn. forna nettobetalare.

Vierailija
18/53 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes ajatellut, että vihaisuus on suojapanssari. Toimii kyllä varmasti hyvin, jos ei halua ihmisiä lähelleen.

Vierailija
19/53 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokevat koko ajan olonsa uhatuksi. Toisten onni on itseltä pois. Toisenlainen ajattelutapa uhkaa omaa maailmankuvaa. Jos toinen on oikeassa, olenko minä väärässä? Onko sen ruoho vihreämpää? Jos jollain menee paremmin, tarkoittaako se että minussa on jotain vikaa?

Näitä kun märehdit päässäsi koko ajan, kyllä alkaa lajitoverien pärstät ärsyttää.

Vierailija
20/53 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmuutta ja pelkoja, puolustusmekanismihan tuo on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi