Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllättikö että Selänne pyrkii perussuomalaisten presidenttiehdokkaaksi?

Vierailija
15.02.2023 |

.

Yllättikö että Selänne pyrkii perussuomalaisten presidenttiehdokkaaksi?

Vaihtoehdot

Kommentit (109)

Vierailija
41/109 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selännehän on niin persu kuin persu voi olla. Itsekäs, sovinisti, rasse, kouluttamaton, sivistymätön, palvoo rahaa

Ja mikä perussuomalaisinta, sillä on omanarvontunto ja se ei oo kynnysmatto joka makselee mukisematta 200.000 euron sakkoja 7 km/h ylinopeudesta tai syö kasvisruokaa pakotettuna.

Niinpä, persu haluaa aina  poimia rusinat sääntöpullasta:

- jos persulla on kiire, voi ajaa "vähän" ylinopeutta. Pois alta ämm*t, nekerit ja vmmaiset, keskimääräistä parempi kuski tulee!

- remontit ja auton korjaukset voi teettää kuititta Rapella ja Makella. Ai että valtiota huijataan? Miten niin, Marinhan sitä velkaa ottaa, me vaan tehdään hommia nuukasti!

- persujen "aktionsiipi" Odnin soturit voi ihan vaan vähän piestä tumempia ihmisiä. Miten niin pahoinpitely? Opetettiin vain kaveria Suomen tavoille! Miten niin Suomessa syntynyt, kyllä oli tuma...

Vierailija
42/109 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selänne on komea ja legendaarinen mies. Hyvää mainosta persuille. Naiset-äänestäkää Selännettä.

Nyt vasemmistoa ärsyttää :D

Luin että n*tsit, äänestäkää Selännettä - ei se toisaalta kauas olisi mennyt ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/109 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selänne on komea ja legendaarinen mies. Hyvää mainosta persuille. Naiset-äänestäkää Selännettä.

Nyt vasemmistoa ärsyttää :D

Luin että n*tsit, äänestäkää Selännettä - ei se toisaalta kauas olisi mennyt ;)

;D

Voisin äänestää Selännettä, mutta edes periaatteen vuoksi en äänestä enää ikinä ketään missään vaaleissa.

Kylläpä muuten olisi edustava presidenttipari. Ja kansainvälinen.

Vierailija
44/109 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sinne suljetulle osastolle kuuluu?

Vierailija
45/109 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toisaalta ihmettele. Selänne on äijä. MIES.

Persut ovat kaikkein miehekkäimpiä. Se on äijien puolue. Itse tykkään persujen suorapuheisuudesta, realismista ja konstailemattomasta tyylistä. Ottakaa mallia.

Tällaisen vinkin annan teille.

Terveisin äänestämätön

Vierailija
46/109 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sinne suljetulle osastolle kuuluu?

Mee ulkoilemaan. Yritä keksiä edes yksi järkevä lause.,

Vierailija
47/109 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmisto? Tuleeko mieleen kenen legendan saisitte itsellenne pressaehdokkaaksi?

Ehdotuksia?

Vierailija
48/109 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu on tuleva presidentti. Hän saa kannatusta yli puoluerajojen.

Vierailija
49/109 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selännehän on niin persu kuin persu voi olla. Itsekäs, sovinisti, rasse, kouluttamaton, sivistymätön, palvoo rahaa

Ja sanoo ääneen tosiasiat.

Miten se on mahdollista, jos ei ymmärrä niistä mitään? 

Vierailija
50/109 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut ovat kaikkein miehekkäimpiä. Se on äijien puolue. Itse tykkään persujen suorapuheisuudesta, realismista ja konstailemattomasta tyylistä. Ottakaa mallia.

Terveisin äänestämätön

Tosi äijien puolue (kuten Sebbe Tynkkynen)!!!

Vierailija
51/109 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä?Mitä?Ei voi olla totta?Ei ole?

Vierailija
52/109 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisin äänestämätön

Juuri tämä "äijämäisyys" on syy, miksi en äänestä näitä pellejä. Pienet aivot ja isot lihakset -meiningillä mennään. Paljain käsin kuristetaan kissa päivälliseksi ja illaksi kännit ja aamulla duuniin.

Vierailija
53/109 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin äänestämätön

Tynkkynenhän puhuu asiaa. Aina kun joku persu avaa suunsa, sieltä tulee järkipuhetta. Minä en tod. enää äänestä, mutta toinen vinkki: ystäväni joka on kotoisin niin kepulaisesta kodista kuin ikinä voi kuvitella, aikoo äänestää persuja. Perustelut samat mitkä edellä kerroin. Koska hänen mielestään persut puhuvat pelkkää järkeä.

Huom. kepulaiset. Miettikää tekin vähän, miksi puolueenne kannatus on niin surkea nykyään. Poliitikon pitää sietää kritiikkiä.

Juu, Sebbe sanoo että kaikki maahmuutt hiiteen [paitsi tietenkin oma kultapuppeli]

Vierailija
54/109 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä perussuomalaisinta, sillä on omanarvontunto ja se ei oo kynnysmatto joka makselee mukisematta 200.000 euron sakkoja 7 km/h ylinopeudesta tai syö kasvisruokaa pakotettuna.

Niinpä, persu haluaa aina  poimia rusinat sääntöpullasta:

- jos persulla on kiire, voi ajaa "vähän" ylinopeutta. Pois alta ämm*t, nekerit ja vmmaiset, keskimääräistä parempi kuski tulee!

- remontit ja auton korjaukset voi teettää kuititta Rapella ja Makella. Ai että valtiota huijataan? Miten niin, Marinhan sitä velkaa ottaa, me vaan tehdään hommia nuukasti!

- persujen "aktionsiipi" Odnin soturit voi ihan vaan vähän piestä tumempia ihmisiä. Miten niin pahoinpitely? Opetettiin vain kaveria Suomen tavoille! Miten niin Suomessa syntynyt, kyllä oli tuma...

Poliisi laittelee ylinopeusratsioita myös jonnekki haja-asutusalueelle missä ei oo jalankulkijoita/risteyksiä 10:tä kilometriä lähempänä ja sakottaa sielläki 7 km/h ylinopeuksista. Ne on 100% uhrittomia rikoksia eikä siitä aiheutunu ees kenellekään minkäänlaista vaaraa.

Mun oikeustajuun ei mahdu että 7km/h ylinopeudesta saa isomman rangaistuksen ku kaupasta näpistämisestä, ku kyllä se kaupasta näpistäminen on törkeämpää piittaamattomuutta laista.

Ja myötähäpeä tulee noista sun muista esimerkeistä jotka on vaan sun omia psykologisia puolustusmekanismeja ja kertoo sun alitajuisista peloista.

Vierailija
55/109 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäkää minua, vaaliteemana on:

- kokonaan valkoinen suomi

- suomi heteroille

- lihan syönti pakolliseksi

- sähköautot laittomiksi

Vierailija
56/109 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin äänestämätön

Tynkkynenhän puhuu asiaa. Aina kun joku persu avaa suunsa, sieltä tulee järkipuhetta. Minä en tod. enää äänestä, mutta toinen vinkki: ystäväni joka on kotoisin niin kepulaisesta kodista kuin ikinä voi kuvitella, aikoo äänestää persuja. Perustelut samat mitkä edellä kerroin. Koska hänen mielestään persut puhuvat pelkkää järkeä.

Huom. kepulaiset. Miettikää tekin vähän, miksi puolueenne kannatus on niin surkea nykyään. Poliitikon pitää sietää kritiikkiä.

Juu, Sebbe sanoo että kaikki maahmuutt hiiteen [paitsi tietenkin oma kultapuppeli]

En jaksa kiihtyä tuosta. Mulle on aivan sama paljonko täällä on ulkomaalaisia, kunhan noudattavat lakia. Ulkomaalaisten suurempi osuus olisi ihan hyvä täällä junttilassa. Mutta lain puitteissa.

Vierailija
57/109 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- suomi heteroille

- sähköautot laittomiksi

Olen kerran äänestänyt myös persuja, mutta myös 3 muuta puoluetta. Silloin kun vielä äänestin.

Äänestin silti persuja vaikka en syö lihaa. Vaikka ulkomaalaiset ovat ok. Muuten, eihän ps halua Suomea pelkästään heteroille. Olet tulkinnut väärin heidän puheensa.

Vierailija
58/109 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- suomi heteroille

- sähköautot laittomiksi

Olen kerran äänestänyt myös persuja, mutta myös 3 muuta puoluetta. Silloin kun vielä äänestin.

Äänestin silti persuja vaikka en syö lihaa. Vaikka ulkomaalaiset ovat ok. Muuten, eihän ps halua Suomea pelkästään heteroille. Olet tulkinnut väärin heidän puheensa.

Jatkan vielä. En kannata sähköautoja. Yksi älyvapain idea mikä ikinä on keksitty. Akkuteollisuus tuhoaa luonnon. Kukaan todellinen luonnonsuojelija ei ikinä voi kannattaa sähköautoja.

Vierailija
59/109 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli turha äänestää vihreitä viime kerralla. Miksi?

Koska luonnontuhoajapuolue kepu, vesitti luonnonsuojeluohjelman. Oli todella epädemokraattisesta ottaa kyseinen porukka hallitukseen. Ei kannata äänestää.

Vierailija
60/109 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin äänestämätön

Juuri tämä "äijämäisyys" on syy, miksi en äänestä näitä pellejä. Pienet aivot ja isot lihakset -meiningillä mennään. Paljain käsin kuristetaan kissa päivälliseksi ja illaksi kännit ja aamulla duuniin.

:D E i  n y t  s e n t ä ä n.

Sakari Puisto, ps, on fyysikko,väitellyt tohtoriksi Cambridgen yliopistossa. Vähän eri tasoinen yliopisto kuin Suomen ylipoistot vasemmistolaisine dosenteineen.

Muuten ainoa henkilö koko eduskunnassa jossa on oikeasti sivistyneen ihmisen leima.

Halla-aho on tohtori. Purra on luultavasti myös yliopistosta valmistunut jne.

Nämä ovatkin sen amisperuspersun suoranaisia heijastumia.... Halla-ahokin halusi pois puhiksen tehtävistä kun ei halunnut olla aina selittelemässä puolueensa ääliösiiven lausuntoja tai oikomassa rassesyytöksiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän