Annika: on aika KIPEIDEN leikkausten sosiaaliturvaan
Ei voida enää lykätä, on leikattava nyt. Moni tulee kärsimään, mutta se on yhteiskunnan etu tässä tilanteessa.
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Niin. Pelkästään inflaatio ja nykyisten lainojen korkomenojen nousu tarkoittavat, että valtio joutuu ottamaan velkaa vähintään 10 miljardin euroa vuosittain ensi hallituskaudella kattaakseen menot.
Sen siitä saa kun valtion johtoon äänestetään kaupan kassoja ym. sakkia. Näiden demareiden mukaanhan niiden korkojen ei pitänyt koskaan nousta ja velkoja ei tarvitse maksaa takaisin.
Eikös yritystukeja ym makseta enemmän kuin esimerkiksi työttömyysturvaa? No aloitetaan yritystukien leikkaamisella .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Pelkästään inflaatio ja nykyisten lainojen korkomenojen nousu tarkoittavat, että valtio joutuu ottamaan velkaa vähintään 10 miljardin euroa vuosittain ensi hallituskaudella kattaakseen menot.
Sen siitä saa kun valtion johtoon äänestetään kaupan kassoja ym. sakkia. Näiden demareiden mukaanhan niiden korkojen ei pitänyt koskaan nousta ja velkoja ei tarvitse maksaa takaisin.
Jos viittaa kaupan kassalla Sanna Marinin, hän on valtiotieteiden maisteri. Aika moni on opintonsa rahoittanut kaupan kassalla.
Annika upottaa Keskustan lopullisesti.
Annika vois vähän leikata ruokarahastaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikös yritystukeja ym makseta enemmän kuin esimerkiksi työttömyysturvaa? No aloitetaan yritystukien leikkaamisella .
Ideana hyvä, mutta toimii vain silloin, kun työttömyysetuudet karsitaan minimiin.
Oikeastaan meillä voisi olla systeemi, jossa pelkän peruskoulun käynyt ei saisi etuutta lainkaan, hänet ohjattaisiin koulutukseen.
Vierailija kirjoitti:
Ja jatketaan työttömyysturvan leikaamisella.
Annikalla ja Katrilla eli kepulla on ollut vuosia aikaa aitiopaikalla valtiovarainministerinä leikata, tehdä vastuullista talouspolitiikkaa. Annika, Katri ja kepu eivät ole tätä halunneet.
Valtionvarainministeri ei voi myöhemmin sanoa, että olisi tehnyt työnsä eri tavalla, mutta tekosyy. Leikkausten suhteen hallituksen avainministerin työ tehdään juuri silloin kun se työ eli luottamus on annettu. Ja sen työn tuloksia arvioidaan vaaleissa.
Miksi minä uskoisin Annikaa ja kepua tänään? Keskusta on syystäkin epätoivoinen, kun eduskuntavaalit ovat tulossa. Pahemmin he eivät olisi voineet kannattajiaan pettää.
Minä olen hyvin potentiaalinen keskustan äänestäjä. Asun omasta valinnastani maaseudulla, haluan pitää koko Suomen asuttuna ja tukea alkutuotantoa, vaikkei se itseäni työllistäkään.
Olen korkeasti koulutettu, arvomaailmaltani konservatiivinen, vieläpä uskova kristitty. En ole kovin oikeistolainen mutta aivan varmasti myöskään en ole sosialisti. Mutta tällaista keskustapuoluetta en kykene äänestämään.
Koska se ei tee käytännössä juhlapuhe- ja ohjelmatyönsä arvojen mukaista politiikkaa vaan ensisijainen tavoite on selvästi vain saada olla mukana vallan kahvassa. Se ei sovi minulle.
Lukekaa ja ottakaa opiksenne. Meillä on huutava tarve poliittisesti keskustassa olevalle konservatiiviselle arvopuolueelle, mutta Suomen Keskusta se ei käytännössä voi olla. Ja sen takia se häviää taas vaalit.
Äänestääkö joku oikeasti tuota takinkääntäjien ja kusettajien maailmaneenätyspuoluetta eli kepua?! Aivan uskomatonta paskaa suoltaa Saarikko, kun on ensin holvannut rahaa kaksin käsin neljä vuotta ja sitten muka kipeitä leikkauksia!!
Koska Marinin hallituksen jälkeen on pakko leikata. Vituttaahan se näin itse pienituloisena ( joka mm. saa täydellä päiväkodissa työskentelevän palkalla asumistukea,koska täyspalkka on yhä niiinniin surkea)
Ja asun yhdellä halvimmasta alueista Jkl.
Vierailija kirjoitti:
Koska Marinin hallituksen jälkeen on pakko leikata. Vituttaahan se näin itse pienituloisena ( joka mm. saa täydellä päiväkodissa työskentelevän palkalla asumistukea,koska täyspalkka on yhä niiinniin surkea)
Äänestä kepua ja kokoomusta, niin saat leikattua päiväkodista itsesi kortistoon. Ilmeisesti se on sitten herkkua?
Annika te häviätte vaalit. Pienituloisena en Ikinä anna ääntäni etujen leikkaajalle. Meitä on suuri joukko.
Vierailija kirjoitti:
Annika te häviätte vaalit. Pienituloisena en Ikinä anna ääntäni etujen leikkaajalle. Meitä on suuri joukko.
Se on hyvä, jos häviäisivät kokonaan. Ei tule ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestä kepua ja kokoomusta, niin saat leikattua päiväkodista itsesi kortistoon. Ilmeisesti se on sitten herkkua?
heh, ei heidän äänestäminen mua työttämäski veisi vaan entistä pienemmälle palkalle ja asumistuelle :D
Teidän on kiristettävä suolivyötä. T:Annika
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et saa mielipidettäsi vakavasti otetuksi pilkkaamalla kaupan kassoja. Melkoista typeryyttä. Marin on korkeasti koulutettu nainen, kesätyö kaupan kassana tuskin on muokannut hänen poliittista mielipidettään.
Moni miljonääri on alittanut uransa noilta halveksutuilta aloilta, juoksupojasta lähtien. Kaupan kassat ovat ihan normaaliälyisiä ihmisiä. Sinulla sen sijaan on petraamisen varaa, sivistyksessä ainakin iso aukko.
Kepu on tukipuolue, siis orjatukipuolue. Kepu haluaa vastikkeetonta tukea kannattamattomalle viljelylle ja ilmaisia käsiä sadonkorjuuseen. Kaikki sossupummeille valuva on pois heiltä, eli niiltä Tatjanoja zeksuaalisesti hyväksikäyttäviltä isänniltä ja liikaa lapsia tehtailevilta lestadiolaisilta. Kaikki mitä kaupungeissa tapahtuu on pois kepulta, paitsi ne ison massin jutut, joista pitäisi saada iso siivu pitäjiin virkaveljille hallintoon yms. yms. jyväjemmausjuttuun ja niitä ilmaisia orjia kaupungeista sinne pelloille, koska omistamista ja maalla asumista pitää kaikin keinoin tukea helsinkiläisten kukkarosta käsin tai lähettää niitä helsinkiläisiä poimimaan ne mansikat ja asumaan homeisessa navetassa ja maksamaan siitä ilosta 1400 €/kk palkasta 550€/kk, koska se on jättipotti sellaisesta murjusta jostain Iijoelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ideana hyvä, mutta toimii vain silloin, kun työttömyysetuudet karsitaan minimiin.
Oikeastaan meillä voisi olla systeemi, jossa pelkän peruskoulun käynyt ei saisi etuutta lainkaan, hänet ohjattaisiin koulutukseen.
No ei se koulutuskaan vissiin ilmaista ole 🙄?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
heh, ei heidän äänestäminen mua työttämäski veisi vaan entistä pienemmälle palkalle ja asumistuelle :D
Mille asumistuelle? Kepu ja kokoomus haluaa leikata rajusti asumistukea.