Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen paikka on kotona!

Vierailija
20.11.2006 |

Nainen on luotu erilaiseksi kuin mies. Miehen tehtävä on tuoda perheelle leipä pöytään. Naisen tehtävä on hoitaa ja kasvattaa lapset. Näin se vain on. Naista ei ole luotu kilpailemaan miesten kanssa työelämässä, siihen eivät naisen ominaisuudet sovellu!

Sääliksi käy ne miehet, jotka on vaimo pakottanut kotiin. He eivät saa toteuttaa normaalia miehuuttaan. Sääliksi käy myös lapset, jotka jäävät vaille äidin hellää hoivaa :-(!

Kylläpä on mennyt todella surulliseksi tämä maailma.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä päden töissä ja nautin siitä :-).

Vierailija
2/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa... Onneksi olet porvoolainen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia, olen kanssasi samaa mieltä. Lapsiraukkoja viedään aikaisin aamulla hoitoon ja tukka putkella eletäään koko päivä. Ihan sairasta. nyt kotiäitinä nautin huushollata ja hoitaa lapsia. Mies taas tekee työt ja tuo rahat kotiin. Meidän systeemi on pettämätön. ja siis kerkesin kokea työelämääkin. eikä yhtään ikävä takaisin. Stressi on poissa!

Vierailija
4/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuihan se jonkun aikaa hauskalle, mutta onneksi tajusin ajoissa, että todellista onnea ei löydä riekkumalla, vaan kyllä se löytyy paljon pysyvämmistä asioista.

Tästä saa täällä nenilleen, mutta se on niin, että Jumala on luonut meidät mieheksi ja naiseksi ihan syystä. Naisen tehtävä on hoitaa koti ja huolehtia lasten hyvinvoinnista. Se on tärkeä tehtävä. Miehet toimivat omalla tahollaan perheen hyväksi ja päättävät kasvatuksen suurista linjoista. Tämän kaiken voi lukea Raamatusta ja sen ymmärtäminen vie turhat ahdistukset. Ei tarvitse enää miettiä mitä minä olen ja mikä minun tehtäväni.

Vierailija
5/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ap:n lähtökohtaisella ajattelulla ei päädytä mihinkään muuhun kuin takapajulaan. Live and let live!!

Vierailija
6/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille paras. nykyajan naiset menettäneeet äidinvaistonsa, kun hylkäävät lapsensa päiväkoteihin päiviksi jo ihan pieninä. Voisinpa aina olla kotona, vaikka lapset koulussa.

Vierailija
7/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tuntuihan se jonkun aikaa hauskalle, mutta onneksi tajusin ajoissa, että todellista onnea ei löydä riekkumalla, vaan kyllä se löytyy paljon pysyvämmistä asioista.

Tästä saa täällä nenilleen, mutta se on niin, että Jumala on luonut meidät mieheksi ja naiseksi ihan syystä. Naisen tehtävä on hoitaa koti ja huolehtia lasten hyvinvoinnista. Se on tärkeä tehtävä. Miehet toimivat omalla tahollaan perheen hyväksi ja päättävät kasvatuksen suurista linjoista. Tämän kaiken voi lukea Raamatusta ja sen ymmärtäminen vie turhat ahdistukset. Ei tarvitse enää miettiä mitä minä olen ja mikä minun tehtäväni.

Vierailija
8/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaisi naisilla olla surkeat oltavat jos miehet hoitaisi neuvoloissa, sairaaloissa, sosiaalitoimistoissa. Missään ei ymmärrettäisi naista ihmisenä. Naisten sairauksien tutkinta pysähtyisi. Ihan kuin se ei olisi jo tarpeeksi epäreilua, että nykyiset lääkkeet kehitetään pääosin miehille. Hysteria otettaisiin takaisin psykiatriseen sanastoon tautiluokituksena.

Vierailija
9/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voisi äidiksi tultuaan jäädä kotiin.

Vierailija
10/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin jättäydyin juuri työelämästä pois, olen ns. between jobs. On tää mukavaa tää surffailu.... en ole koskaan ennen näin suffaillut.

Ihan vakavissani; en ymmärrä, mihin minua täällä kotona tarvitaan. Lapset eivät ole alle kolmevuotiaita, niillä on ihan omat jutut.... No, ylellistähän tämä on, luksusta konsanaan. Vähän pesen pyykkiä ja imuroin, luen omiani ja olen av:lla.

Vierailija
11/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitas lisäkouluttaa terveyskeskuksiin... siis sinkut.

Vierailija
12/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa minullakin olisi mahdollisuus olla kotona pitempään. Tyttö nyt 1v 5kk. Ja olen nauttinut kotiäitiydestä.. työelämääkin olen ehtinyt kyllä nähdä ennen tätä äitiyttä

Vierailija
13/13 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. En kunnioita enkä arvosta miestä, joka jää kotiin lasten kanssa. Se on naisen tehtävä. Siinä vaiheessa, kun jäät leskeksi on eri asia jäädä kotiin ellet sitten etsi lapselle hoitajan tai uuden äidin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi