Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko 27v liian vanha aloittamaan uutta alaa yliopistossa?

Vierailija
15.02.2023 |

32v kun valmistuisi maisteriksi, eikö tuo ole aivan liian vanha nykypäivän työelämään?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole parempi, että ap, jättää nuo koulutuspaikat nuoremmille, jos kerran tavoitteena on vain rötväillä yhteiskunnan elätettävänä. Olet jo tullut maksamaan yhteiskunnalle aivan tarpeeksi, yritäppä nyt vaan keskittyä siihen takaisinmaksuun (veroihin).

Mikä sulla on elämässäsi vialla?

Vierailija
42/44 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 29v ja mietin, josko sit 30veenä menis. Mulla on ihan hyvä vakityö, mutta olisi kiva saada statusta korkeakoulututkinnolla. Kaikki katsoo alaspäin amislaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 29v ja mietin, josko sit 30veenä menis. Mulla on ihan hyvä vakityö, mutta olisi kiva saada statusta korkeakoulututkinnolla. Kaikki katsoo alaspäin amislaista.

Ydinvoimaloita suunnittelemaan vaan, etenkin jos ole muija. Vieläkin naiset jäävät uusien keksintöjen tekemisessä miesten jalkoihin mennen tullen.

Vierailija
44/44 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskeleeko eläkeläisetkin nykyään Suomessa? 

Ei opiskeluissa ole mitään yläikärajaa. Moni nykyeläkeläinen ei voinut nuorena opiskella kykyjensä ja halujensa mukaan ja toteuttaa haaveensa vasta iäkkäämpänä.

Ja kun joku aikoo urputtaa siitä, että vie nuorelta opiskelupaikan, muistetaan tämä totuus: ei se ole vanhuksen vika, jos nuori ei ole häntä osaavampi.