Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä se kertoo ihmisestä joka aina oman kuvan nähdessään

Vierailija
15.02.2023 |

Kiinnittää huomionsa vain vikoihin. Milloin on naama outo milloin vaatteet huonosti tai jenkkakahvat ja milloin mikäkin osuu pistävästi silmiin. Muut ei varmaan kiinnitä edes huomiota mutta aina löytyy jotain vikaa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoon nähdä omaa kuvaani.

Peili on eri juttu sitten.

Eli mitä se sitten kertookaan itsestäni???

Vierailija
2/25 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt vaan olen yksinkertaisesti ruma. Mutta ei minusta kuvia olekaan otettu vuosiin, pidän siitä hyvää huolta. Eikun viime kesänä yksillä 50v päivillä olin ryhmäkuvassa. Onneksi oon pitkä, niin pääsen aina takariviin. Puoli päätä näkyy 😊

Vierailija
4/25 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sen pitäisi kertoa?

Mulla on oikeinkin hyvä itsetunto, mutta en vain voi sietää itseni näkemistä valokuvista. Yritän vain kieltäytyä kuvattavana olemisesta jos mahdollista tai sitten välttää niiden kuvien katsomista jälkeenpäin. Se itsessään on aivan se ja sama, miltä näytän niissä kuvissa, enemmän mua ahdistaa se itse kuvan katsominen. Mitä siinä pitäisi sanoa? Öö, näytän taas aivan umpidaijulta, mutta so what? En edes tajua, miksi ihmiset haluavat näyttää sellaisia kuvia, joissa esiinnyn itse.

Kestän paremmin oman ääneni kuulemisen nauhalta, se on ihan ok :D

Vierailija
5/25 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sukulainen sanoi että näyttää ihan noidalta kuvassa ja nauroi sitä. No niin näyttikin ja molemmat naurettiin. Tosin ei pahantahtoisesti.

Vierailija
6/25 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä nyt vaan olen yksinkertaisesti ruma. Mutta ei minusta kuvia olekaan otettu vuosiin, pidän siitä hyvää huolta. Eikun viime kesänä yksillä 50v päivillä olin ryhmäkuvassa. Onneksi oon pitkä, niin pääsen aina takariviin. Puoli päätä näkyy 😊

Sama. Oon kans ruma ja pidän kans huolen ettei minusta oteta kuvia. Ala-asteella sai vielä ottaa, mutta yläasteesta eteenpäin olen ollut ruma. Nyt alan olla jo nelikymppinen. 

Vierailija
7/25 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä menee aina pilalle tai oikeastaan koko viikko, kun näkee oman kuvansa ja muistaa miten oksettavan ruma sitä on. Peilistä ei näytä niin pahalta ja luulee näyttävänsä ihan tavalliselta. 

Vierailija
8/25 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättyy siitä miltä näyttää kuvassa ja sanoo sen rehellisesti ääneen.

Vierailija
9/25 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni tunnistaa itsensä karhun käyttäytymisestä? 😂

https://youtube.com/shorts/UwbtyBEYiTQ?feature=share

Vierailija
10/25 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkuthan hakevat huomiota tällä tavalla ja toivovat että toiset sitten kehuvat kuinka kauniita he ovat.

Itse en useinkaan ole tyytyväinen kuviini, mutta en sitä ääneen kyllä sano.

Vierailija
11/25 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivä menee aina pilalle tai oikeastaan koko viikko, kun näkee oman kuvansa ja muistaa miten oksettavan ruma sitä on. Peilistä ei näytä niin pahalta ja luulee näyttävänsä ihan tavalliselta. 

Jotkut eivät vaan ole kuvaksellisia, vaikka livenä näyttäisivätkin hyvältä.

Vierailija
12/25 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän kuvissa helvetin rumalta, mutta siltä näytän myös livenäkin. Surullista mutta totta

Vierailija
13/25 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla huono itsetunto?

En itsekään mikään Ruusunen ole, mutta ei mua kiinnosta miltä näytän kuvissa. En pakene kuvien ottamista, mutta en koe tarvetta ottaa näin aikuisiällä kuvia itsestäni, kun ei tässä iässä paljon enää muutu. Jos 10 vuoden välein kuvan ottaa, pysyy tunnistettavana.

Vierailija
14/25 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikkihan tottuu näkemään peilikuvaansa, mutta peili kun ei ole identtinen valokuvan kanssa niin sitä helposti vieroksuu sitä kuvaa itsessään miten toiset näkevät itsesi. Peilikuva kun kuuluu päivittäiseen elämään ja valokuvat kuuluu harvemmin päivittäiseen elämään.

Tietysti kaikilla ei ole näin, kuten esim. somettajilla.

Vierailija
15/25 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla huono itsetunto?

En itsekään mikään Ruusunen ole, mutta ei mua kiinnosta miltä näytän kuvissa. En pakene kuvien ottamista, mutta en koe tarvetta ottaa näin aikuisiällä kuvia itsestäni, kun ei tässä iässä paljon enää muutu. Jos 10 vuoden välein kuvan ottaa, pysyy tunnistettavana.

Paikoitellen on, mutta ei se huonosta itsetunnosta johdu. Mä vaan vieroksun todellista omaa kuvaani. Toiset vieläpä sanovat minua hyvännäköiseksi, mutta mä en vain näe niin itsestäni.

Vierailija
16/25 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertonee siitä ettei ole sinut itsensä kanssa. On myös huomion hakuinen. 

Vierailija
17/25 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet saanut arvostelua ja ivaa läpi elämän, niin miten voi osata suhtautua itseensä. Ihmiset osaa olla pahoja.

Vierailija
18/25 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos olet saanut arvostelua ja ivaa läpi elämän, niin miten voi osata suhtautua itseensä. Ihmiset osaa olla pahoja.

Tämän syyn ymmärtää. Ei tuollaista pitäisi kenenkään kokea :/

Vierailija
19/25 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen tausta minullakin. Kuvia en anna ottaa ja somea en käytä. Jos nyt jonkun selfien olen mielenhäiriössä ottanut, niin näen heti kaikki viat naamassani. Muuten elän ihan tavallista elämää, mutta oma ulkonäkö on sellainen asia, josta en halua kuulla mitään. Menen ihan lukkoon ja vaivautuneeksi, jos joku kehuu.

Vierailija
20/25 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertonee siitä ettei ole sinut itsensä kanssa. On myös huomion hakuinen

😂 Eiköhän huomionhakuisia ole ne, jotka ottaa somen täyteen selfieitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän