Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

yhts:stä TIETÄVÄT!! kolariasiaa..

Vierailija
20.11.2006 |

OLEN ollut pari vuotta sitten pahassa nokkakolarissa ja niskat alkaneet oireilemaan taas tosi pahasti. kädet puutuu, niskat niin kipeänä, että itkua saa vääntää. olen sauvakävellyt, jumpannut, laittanut kylmää ja kuumaa, venytellyt jne ja käynyt aikanaan fysioterapiassa!

eikä auta muu kuin mennä yths:n lääkärille nyt kun opiskelen ja pääseekö sitä kautta fysioterapiaan? auttakaa :`(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saat vain lähetteen fysioterapiaan, joudut maksamaan normaalin taksan ja saat siitä n 20% takaisin Kelalta. Oma fysioterapeuttini laskuttaa 40¿/45minuuttia, mutta toisaalta on kyllä rahan arvoinen ja pääsin varmasti loppulaskussa halvemmalla kuin taitamattomamman ja halvemmat terapeutin käsittelyssä.

Vierailija
2/5 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laittaa pyynnön vakuutusyhtiöön, mikäli maksais ton hysikaalisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos saat vain lähetteen fysioterapiaan, joudut maksamaan normaalin taksan ja saat siitä n 20% takaisin Kelalta. Oma fysioterapeuttini laskuttaa 40¿/45minuuttia, mutta toisaalta on kyllä rahan arvoinen ja pääsin varmasti loppulaskussa halvemmalla kuin taitamattomamman ja halvemmat terapeutin käsittelyssä.

hammaslääkäri ym on tosi halpaa. ap:)

Vierailija
4/5 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tarkentaa:

Jos on kolarista kyse, niin periaatteessa vakuutusyhtiö maksaa ne hoidot, elle jostain syytä ole antanu/anna kielteistä päätöstä. Toimita siis se lähete sinne ja joku lausunnon tapainen niin et ehkä joudu maksamaan itse mitään koko hoidosta.

Vierailija
5/5 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi pelotella, mutta kivut voivat jäädä pysyviksi. Olen läheltä seurannut yhtä tuttavaani, jolla käynyt näin. Voit tarvita hoitoja vielä pitkään.