Tapailumies ghostaa
Laitoin 2kk tapailumiehelle viestiä, että mitä hän ajattelee meidän jutusta, että haluaako hän tapailla muita vai keskitytäänkö toisiimme?
Ja ongelma on siinä että mies ei vastaa mitään! Ei mitään! Estääkö hänet vai mitä? Olen niin pahalla mielellä, että ei voinut mitään vastata. Mikä luuseri!
Saa kommentoida että jätä se sika, kun se sika tais jättää mut.
Kommentit (41)
Miksi valitsit häntäheikin? Syytä itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan hänen piti olla kilttimies, jonka seurassa hiljaisuuskaan ei tuntunut raskaalta. Olen nyt surun murtama, että taas kävi näin. Tiistaina terapiassa saan taas käydä läpi epäonnistumistani. Onneksi on!
Ap
Parempihan se on naiselle, että edes vähän aikaa saa melaa. Onhan sekin paljon parempi kuin ei mitään.
Älä estä. Kun viikkojen päästä vinkuu haistatat pitkät sit estät.
Kauanko vastausta ehdittiin odotella, kunnes tehtiin ketju AV:lle?
Mulla oma avopuoliso ensin ghostas ja sitten muutti vähin äänin pois :D Etköhän selviä!
Vierailija kirjoitti:
Estänkö minä sen jampan?
Ap
Hän on varmaan jo estänyt sut.
Ota seuraava.
Ystävänpäivänä? No sillä oli joku muu säätö.
Heh, ihmekös tuo jos olet 3/10 ja äijä on 9/10. Niin tyypillistä. Rojujen heiton jälkeen muuttuu aaveeksi.
Vierailija kirjoitti:
Häntäheikki, hauska sana. Oletko 70? Ohis
Vierailija kirjoitti:
Parempihan se on naiselle, että edes vähän aikaa saa melaa. Onhan sekin paljon parempi kuin ei mitään.
Ei ole. Harva nainen tuntee kuin mies. Eikä jokainen mieskään ole tuollainen.
Ap, mulle kävi melko sama. Oma viesti ei ollut ihan sama, koska mies esitti, että seurustellaan. Et ota sitä takaisin, kun se parin kk päästä yrittää päästä taas panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä täällä asiaa ulíset?
En halua ystävilleni taas todeta, että taas sain rukkaset. Av on hyvä palsta ulista.
Ap
Mitä jos hehkuttaisit vähemmän niille ystäville?
Vastaamattomuus on paljonpuhuva vastaus. Ihmisillä ei nykyään oikein taida olla kanttia laittaa juttua siististi poikki, vaan tuntuu helpommalta vaan jättää asiat roikkumaan. Samalla siihen jää pieni mahdollisuus, että voi yrittää luikerrella takaisin jos jossakin vaiheessa mieli muuttuu.
Sanoisin, että on aika selvää mitä mieltä mies on teidän jutustanne, joten suosittelen jatkamaan elämää ja jos hän jossakin vaiheessa laittaa viestiä, niin ei kannata lähteä enää hänen kanssaan säätämään.
Vierailija kirjoitti:
Vastaamattomuus on paljonpuhuva vastaus. Ihmisillä ei nykyään oikein taida olla kanttia laittaa juttua siististi poikki, vaan tuntuu helpommalta vaan jättää asiat roikkumaan. Samalla siihen jää pieni mahdollisuus, että voi yrittää luikerrella takaisin jos jossakin vaiheessa mieli muuttuu.
Sanoisin, että on aika selvää mitä mieltä mies on teidän jutustanne, joten suosittelen jatkamaan elämää ja jos hän jossakin vaiheessa laittaa viestiä, niin ei kannata lähteä enää hänen kanssaan säätämään.
Moni ei pysty päättämään jatkaako suhdetta vai ei. Siksi suhde laitetaan roikkumaan kunnes se joko unohtuu kokonaan tai sitten myöhemmin tunteet selviytyvät ja haluaakin jatkaa suhdetta.
Siis voisitko ap vähän kertoa enemmän?
Olette siis tapailleet 2 kuukauden ajan ja eilenkö laitoit tuon kyselyviestisi miehelle, johon hän ei ollut vastannut eilisiltaan klo 23 mennessä ja eilen oli vielä ystävänpäivä?
Hänestä ei siis kuulunut koko ystävänpäivänä yhtään mitään?
Oletko huomannut tai tiennyt, että hän pyörittäisi muita naisia sinun rinnallasi myös, netissä ja/tai livenä?
Miten yleensä päätätte seksisuhteet? Siis muuten, kuin aloituksessa kuvatulla tavalla.