Paljonko maksat puhelinliittymästäsi? Telia tarjoaa jotain 45 eur hintaa joten aika vaihtaa palveluntarjoajaa :(
Elisalla ilmeisesti normi hinta 32 € mutta saakohan jostain tiskiltä halvempaa? Oleellista olisi perus rajaton netti + puhelut, nykyään ollut 450M mutta en tiedä täytyykö ihan noin paljon olla dataa. Ulkomaillakin pitäisi pystyä käyttämään.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Telia 32,90 ja ilmoittivat että nyt nousee kun laskutetaan erikseen vastaajasta. Ikinä en oo vastaajaa käyttänyt, että homma taas saada toikin korotus peruttua. Ihan vittuillakseen tekis mieli vaihtaa liittymää mutta dnakin on boikotissa.
Vastaajan voi ruksia pois käytöstä OmaTeliassa/liittymän palvelut. Silloin hinta ei nouse.
Mulla sama ja kävin poistamassa vastaajan. En edes tiennyt, että sellainen oli ympätty liittymään.Joo, mä en vaan ole päässyt millään helvetilläkään kirjautumaan tohon omateliaan... Enkä todellakaan soita mihinkään maksulliseen palvelunumeroon, mutta monen mutkan kautta sain ton nyt hoidettua.
Pääsin pankkitunnuksilla mutta aika erikoinen myyntitaktiikka telialla ympätä joku tarvitsematon vastaaja joka liittymään ja sitten alkaa vaivihkaa laskuttaa siitä!
Ihan periaatteesta alan katsella miten muilla. Vähän sama juttu kävi dna:n kanssa eli se on pois laskuista :(
Ennen se kuului hintaan.
Ja miten? Kyllä mulla on tullut "soitit numeroon johon juuri nyt ei saada yhteyttä" oman lapsen liittymästä aina eikä mikään vastaaja jos siis ei ole ollut päällä. Ja nyt telia väittää että siinä on ollut vastaaja ja hinta on tässä, olkaa hyvä. Kas kun eivät takautuvasti laskuta.
Ehkä tuossa on sellainen lisähämäys, että vastaaja pitää ensin jotenkin aktivoida (miten?), että puhelut menisivät sinne. Eli Telian vastaus olisi: palvelu on olemassa/tilattu mutta sitä ei ole otettu käyttöön. 😅
Jep, aktivoi turha palvelu jota et ole koskaan tiennyt edes tilanneesi.
14.99 dna rajaton. Katotaan nyt mitä tarjoavat kun tämä soppari loppuu kesällä. Yleensä hintaneuvottelut alkavat tuottaa tulosta kun uudelta operaattorilta menee siirtoilmo vanhalle.
Vierailija kirjoitti:
5e/ kk. Telia Dot, enimmillään 25e, tai sitten jos haluat kiinteähintaisen rajattomalla käytöllä niin 23e.
Minulla oli aiemmin Telian joku normaali "paketti" joka maksoi 29,90 euroa/kk.
Sitten sorruin höpöttelemään tällaisen Telia Dotin myyjän kanssa (pysäytti tyyliin kadulla) ja sorruin ottamaan Dotin. Manasin kyllä mielessäni, että miten tässä näin kävi.
MUTTA olen nyt ollut Telia Dotin tyytyväinen asiakas ainakin 2,5 vuotta. Laskut pyörivät 10,00 euron molemmin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisa rajaton 19.90. Hinta nousee vuoden jälkeen (jolloin tietysti kilpailutus).
Teliaa ja Elisaa vuorottelemalla hinta pysyy noin 20 eurossa.
Miten nopea netti tuossa 20 euron liittymässä on?
Saunalahti Huoleton, 4G 200M
Riittää ihan hyvin videoiden striimaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5e/ kk. Telia Dot, enimmillään 25e, tai sitten jos haluat kiinteähintaisen rajattomalla käytöllä niin 23e.
Sitten sorruin höpöttelemään tällaisen Telia Dotin myyjän kanssa (pysäytti tyyliin kadulla) ja sorruin ottamaan Dotin. Manasin kyllä mielessäni, että miten tässä näin kävi.
MUTTA olen nyt ollut Telia Dotin tyytyväinen asiakas ainakin 2,5 vuotta. Laskut pyörivät 10,00 euron molemmin puolin.
Miksi painostavat asiakkaita tähän dot-liittymään? Miten se eroaa aikaisemmista? Ja miten hinta vaihtelee?
Vierailija kirjoitti:
5g:n vaikutuksista keholle ei ole mielestäni edes tutkittu tarpeeksi riippumattomasti tai tulokset salataan..
Miksi juuri 5G olisi jotenkin vaikuttava verrattuna aiempiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MUTTA olen nyt ollut Telia Dotin tyytyväinen asiakas ainakin 2,5 vuotta. Laskut pyörivät 10,00 euron molemmin puolin.Miksi painostavat asiakkaita tähän dot-liittymään? Miten se eroaa aikaisemmista? Ja miten hinta vaihtelee?
Dotilla on ihan normaaleja kiinteähintaisia liittymiä ja sitten tuo joka on käytön mukaan 5-25e/kk. Jos ei käytä paljoa mobiilidataa niin tuo käytön mukaan laskutettava on ihan kannattava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen netti Dotissa on, siis nopeus?
Onko rajoitettu data, paljonko/kk?
Mä maksan Moille 13 euroa (perusmaksu/data 9 + puhelut/viestit 4) omasta ja toisen mokoman lapsen liittymästä. Emme ole tarvinneet rajatonta tai erityisen nopeaa nettiä. Rajattomalla datalla ja 400 M liittymällä olisi 19-27 + 4 euroa puhelut/viestit. Olen tykännyt Moissa siitä, että ei ole ole määräaikaisia tarjouksia tai sopimuksia muutenkaan. Harvakseltaan hinnat nousseet, mutta ei mahdottomasti. https://www.moi.fi/
Paljonko se nopeus oikeasti on? Itellä puuttuu 300mb:stä se200-250mb,voikohan siitä saada jotakin korvausta?
Telian joku halvin n. 10€/kk. Netti ihan tarpeeksi nopea mulle, en mä luurilla mitään elokuvia kattele.
Elisa rajaton 17,90 €. Ollut nyt yli vuoden, joten kohta pitää varmaan päivittää.
Nämä operaattorit nyt yrittävät hypätä samaan kelkkaan kuin kaikki muutkin. Olen kuluttajana vaihtanut liittymiä, sähkösopimuksia, tutkinut tarjouksia ja ostan halvinta mahdollista kaupassa sekä olen vaihtanut K-lähikaupan Lidliin. Joskus hintojen ero on päätä huimaava. Koen, että tämä hintojen nosto on pääasiallisesti keinotekoista. Samalla yhtiöt tekevät isoa tiliä sekä tietysti valtio, jonka arvonlisäverokertymät hintojen noustessa kasvavat. DNA on itselle ollut edullisin. Telia on yrittänyt nostaa hintoja, koska olen niille ollut vuosien ajan uskollinen asiakas enkä ole vaihtanut tai kilpailuttanut. Uskollisuus ei kannata nykyisin.