Paljonko maksat puhelinliittymästäsi? Telia tarjoaa jotain 45 eur hintaa joten aika vaihtaa palveluntarjoajaa :(
Elisalla ilmeisesti normi hinta 32 € mutta saakohan jostain tiskiltä halvempaa? Oleellista olisi perus rajaton netti + puhelut, nykyään ollut 450M mutta en tiedä täytyykö ihan noin paljon olla dataa. Ulkomaillakin pitäisi pystyä käyttämään.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Elisa rajaton 19.90. Hinta nousee vuoden jälkeen (jolloin tietysti kilpailutus).
Teliaa ja Elisaa vuorottelemalla hinta pysyy noin 20 eurossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisa rajaton 19.90. Hinta nousee vuoden jälkeen (jolloin tietysti kilpailutus).
Teliaa ja Elisaa vuorottelemalla hinta pysyy noin 20 eurossa.
Miten nopea netti tuossa 20 euron liittymässä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Telia 32,90 ja ilmoittivat että nyt nousee kun laskutetaan erikseen vastaajasta. Ikinä en oo vastaajaa käyttänyt, että homma taas saada toikin korotus peruttua. Ihan vittuillakseen tekis mieli vaihtaa liittymää mutta dnakin on boikotissa.
Vastaajan voi ruksia pois käytöstä OmaTeliassa/liittymän palvelut. Silloin hinta ei nouse.
Mulla sama ja kävin poistamassa vastaajan. En edes tiennyt, että sellainen oli ympätty liittymään.
Joo, mä en vaan ole päässyt millään helvetilläkään kirjautumaan tohon omateliaan... Enkä todellakaan soita mihinkään maksulliseen palvelunumeroon, mutta monen mutkan kautta sain ton nyt hoidettua.
Puhelut ja viestit käytön mukaan, 12€/kk 4g. Saunalahden latausliittymä. Ihan riittävän nopea netti ollut, teini kyttää netflixiä vaikka kotona olis nopeampi wifi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Telia 32,90 ja ilmoittivat että nyt nousee kun laskutetaan erikseen vastaajasta. Ikinä en oo vastaajaa käyttänyt, että homma taas saada toikin korotus peruttua. Ihan vittuillakseen tekis mieli vaihtaa liittymää mutta dnakin on boikotissa.
Vastaajan voi ruksia pois käytöstä OmaTeliassa/liittymän palvelut. Silloin hinta ei nouse.
Mulla sama ja kävin poistamassa vastaajan. En edes tiennyt, että sellainen oli ympätty liittymään.Joo, mä en vaan ole päässyt millään helvetilläkään kirjautumaan tohon omateliaan... Enkä todellakaan soita mihinkään maksulliseen palvelunumeroon, mutta monen mutkan kautta sain ton nyt hoidettua.
Pääsin pankkitunnuksilla mutta aika erikoinen myyntitaktiikka telialla ympätä joku tarvitsematon vastaaja joka liittymään ja sitten alkaa vaivihkaa laskuttaa siitä!
Ihan periaatteesta alan katsella miten muilla. Vähän sama juttu kävi dna:n kanssa eli se on pois laskuista :(
4g rajaton liittymä 23e telia ja on riittävä nopeus, leffat yms. toimii pätkimättä, en tajua miksi tarvis vielä nopeampaa?
5g:n vaikutuksista keholle ei ole mielestäni edes tutkittu tarpeeksi riippumattomasti tai tulokset salataan..
Moi-liittymä 18€. En tiedä toimiiko ulkomailla kun en käy.
Kumma kun vasta sitten löytyy se vähän järkevämpi tarjous kun on kilpailijan sim-kortti jo postissa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama ja kävin poistamassa vastaajan. En edes tiennyt, että sellainen oli ympätty liittymään.Joo, mä en vaan ole päässyt millään helvetilläkään kirjautumaan tohon omateliaan... Enkä todellakaan soita mihinkään maksulliseen palvelunumeroon, mutta monen mutkan kautta sain ton nyt hoidettua.
Pääsin pankkitunnuksilla mutta aika erikoinen myyntitaktiikka telialla ympätä joku tarvitsematon vastaaja joka liittymään ja sitten alkaa vaivihkaa laskuttaa siitä!
Ihan periaatteesta alan katsella miten muilla. Vähän sama juttu kävi dna:n kanssa eli se on pois laskuista :(
Ennen se kuului hintaan.
5G:tä yrittivät tyrkyttää mulle ja se ois heti nostanut hintaa. En tarvitse sitä kun 4G toimii ihan hyvin. Mulla on sekä netti että puhelin Telialla. 34€ maksaa.
Alle 20e kuussa ja on dna:lta joku tarjous. 10M netti ja rajattomat puhelut sekä viestit. Eipä sitä parempaa tarvii. Ja en oo ittekkään ihan ymmärtänyt näitten +300Mbps nettien tarvetta. Normaali hd matsku ei vie paljoa kaistaa mikä riittää kännykkä käyttöön. Ei tarvi striimata 4k tavaraa kännykällä.
Kyllä alle 30€ liittymällä pärjää ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen se kuului hintaan.
Ja miten? Kyllä mulla on tullut "soitit numeroon johon juuri nyt ei saada yhteyttä" oman lapsen liittymästä aina eikä mikään vastaaja jos siis ei ole ollut päällä. Ja nyt telia väittää että siinä on ollut vastaaja ja hinta on tässä, olkaa hyvä. Kas kun eivät takautuvasti laskuta.
Vierailija kirjoitti:
4g rajaton liittymä 23e telia ja on riittävä nopeus, leffat yms. toimii pätkimättä, en tajua miksi tarvis vielä nopeampaa?
5g:n vaikutuksista keholle ei ole mielestäni edes tutkittu tarpeeksi riippumattomasti tai tulokset salataan..
Onhan niitä 5g laatikoita mastot täynnä ainakin kaupungeissa. Et pääse säteilyä pakoon, vaikka puhelin oisi wwanha nokialainen.
"Salaiset tarjouksetkin" ovat nykyään jo 26 eurosta ylöspäin, tähän toki vielä 7-8 euron avausmaksu päälle.
Vierailija kirjoitti:
"Salaiset tarjouksetkin" ovat nykyään jo 26 eurosta ylöspäin, tähän toki vielä 7-8 euron avausmaksu päälle.
Varmaan Ukrainan sota nostattaa näitäkin hintoja, millähän logiikalla??
Vierailija kirjoitti:
Kumma kun vasta sitten löytyy se vähän järkevämpi tarjous kun on kilpailijan sim-kortti jo postissa..
Tätä samaa olen ihmetellyt. Pitkäaikaista asiakasta ei muisteta muuten kuin hinnankorotuksilla, mutta kun vaihdat muualle, niin johan taas kosiskellaan. Sama homma lehtitilauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen se kuului hintaan.
Ja miten? Kyllä mulla on tullut "soitit numeroon johon juuri nyt ei saada yhteyttä" oman lapsen liittymästä aina eikä mikään vastaaja jos siis ei ole ollut päällä. Ja nyt telia väittää että siinä on ollut vastaaja ja hinta on tässä, olkaa hyvä. Kas kun eivät takautuvasti laskuta.
Ehkä tuossa on sellainen lisähämäys, että vastaaja pitää ensin jotenkin aktivoida (miten?), että puhelut menisivät sinne. Eli Telian vastaus olisi: palvelu on olemassa/tilattu mutta sitä ei ole otettu käyttöön. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä samaa olen ihmetellyt. Pitkäaikaista asiakasta ei muisteta muuten kuin hinnankorotuksilla, mutta kun vaihdat muualle, niin johan taas kosiskellaan. Sama homma lehtitilauksissa.
Jep, olen ollut Telian asiakas vuodesta 1998 ja tässä oli tarjous eli tuo 45 €
Tähän samaan viestiin havahduin että mitä hemmettiä? Mikä vastaaja? Chatissa sain sen pois mutta tuo liittymä jäi vielä arvelluttamaan...