Paljonko maksat puhelinliittymästäsi? Telia tarjoaa jotain 45 eur hintaa joten aika vaihtaa palveluntarjoajaa :(
Elisalla ilmeisesti normi hinta 32 € mutta saakohan jostain tiskiltä halvempaa? Oleellista olisi perus rajaton netti + puhelut, nykyään ollut 450M mutta en tiedä täytyykö ihan noin paljon olla dataa. Ulkomaillakin pitäisi pystyä käyttämään.
Kommentit (55)
Taas liittymämyyjät kusettaa asiakkaita.
Mihin tarvitsee 450M nettiliittymää kännykässä?
20M liittymä riittää hienosti esim hd-elokuvien stiimaukseen.
Moi 9e. Toki netti ei ole rajaton, mutta ollut ihan riittävä, kun kotona valokuitu.
5e/ kk. Telia Dot, enimmillään 25e, tai sitten jos haluat kiinteähintaisen rajattomalla käytöllä niin 23e.
10€/vuosi. en pahemmin edes koske puhelimeen.
Maksan perheen puhelinlaskun eli 4 aikuista. 86 euroa kuukaudessa, keskimäärin 21,50 euroa per nenä.
Teini-ikäisille lapsille on tullut vaihdettua liittymiä välillä. Tällä hetkellä DNA jämpti 13,99 €/kk. Rajaton netti, mikä heille riittää vaikka ei ole mikään nopein 5 Mbit/s. Ulkomailla toimii myös. Tuota edullisempia ei taida juuri olla tarjolla.
Mulla on Telia 32,90 ja ilmoittivat että nyt nousee kun laskutetaan erikseen vastaajasta. Ikinä en oo vastaajaa käyttänyt, että homma taas saada toikin korotus peruttua. Ihan vittuillakseen tekis mieli vaihtaa liittymää mutta dnakin on boikotissa.
Mulla on prepaid, maksaa joku 10 euroa 2 vuodessa pitää liittymää hereillä. Ton 10 euroa voi käyttää lyhentämättömänä google play ostoksiin (leffoi, musaa, pelei) joten periaatteessa liittymä maksaa 0 euroa.
Kaikki puhelut ja viestit menee signalin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Teini-ikäisille lapsille on tullut vaihdettua liittymiä välillä. Tällä hetkellä DNA jämpti 13,99 €/kk. Rajaton netti, mikä heille riittää vaikka ei ole mikään nopein 5 Mbit/s. Ulkomailla toimii myös. Tuota edullisempia ei taida juuri olla tarjolla.
Sairaan hidas netti.
Jos tahdot hintaa alas, pitää suosiolla vaihtaa liittymää. Käy katsomassa niitä "salaisia tarjouksia" numerollasi ja vaihda halvimpaan. Oma operaattori yleensä antaa tällöin vielä paremman tarjouksen, mutta vaihtokin on tosi helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Telia 32,90 ja ilmoittivat että nyt nousee kun laskutetaan erikseen vastaajasta. Ikinä en oo vastaajaa käyttänyt, että homma taas saada toikin korotus peruttua. Ihan vittuillakseen tekis mieli vaihtaa liittymää mutta dnakin on boikotissa.
Onhan sitten vielä esim. Elisa ja Moi.
Tarkoitin siis, että vaihtaa operaattoria.
22,90e/kk ja tässäkin on joku 11 euron tarjousjakso meneillään (Telia). Enää ei tunnu saavat sellaista 14 euron liittymää ilman rajatonta nettiä kuten ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vastaajan voi ruksia pois käytöstä OmaTeliassa/liittymän palvelut. Silloin hinta ei nouse.
Mulla sama ja kävin poistamassa vastaajan. En edes tiennyt, että sellainen oli ympätty liittymään.
Elisa rajaton 19.90. Hinta nousee vuoden jälkeen (jolloin tietysti kilpailutus).
Vanha saunalahden liittymä, jonka hintaa on hilattu prosenttimääräisesti törkeästi ylöspäin.
Nyt 14,90 kk
Maksan tämän kolmeen kertaan, omani ja kahden teinin.