Tämä ystävänpäivä on surkea muistutus yksinäiselle ihmiselle
Voisi lakkauttaa koko päivän muistuttamasta ihmistä, jolla ei ole yhtäkään ystävää.
Ihan samat negat tunteet jylläävät varmastikin äitienpäivänä ja isänpäivänä, ja etenkin edelliset nimikkopäivät synkentävät vastentahtojaan lapsettomaksi jäänneitä naisia ja miehiä. Alunperin Valentinan päivähän tämä ystävänpäivä on ollutkin. Niin jos ei ole löytänyt ikinä edes partneria itselleen eli rakkainta ihmistä parisuhteen muodostaakseen, niin raskas päivähän tämä on heillekin. Kaikille ikisinkuille surullinen päivä.
Kommentit (35)
Mitä väliä on jollain hatusta keksityllä valentines daylla?
Miksi stressaat asiasta?
Kuten sanonta kuuluu niin "If you're sad about being alone on valentine's day, just remember nobody loves you on the other days of the year either"
Vierailija kirjoitti:
Miksi stressaat asiasta?
Kuten sanonta kuuluu niin "If you're sad about being alone on valentine's day, just remember nobody loves you on the other days of the year either"
En itse stressaakkaan kys. päivästä, minulla nimittäin on ystäviä kuin myös aviopuoliso.
Kirjointinpahan vaan niiden kanssaihmisten puolesta, kenellä ei ystäviä ole eikä edes parisuhdettakaan.
Kyllähän nämä kaikki lakkauttaa pitäisi. Syntymäpäiviä myöten koska nepäs vasta yksinäisyydestä muistuttaakin. Itsenäisyyspäivän voisi juuri ja juuri pitää sillä ehdolla, että kaikki varmasti pysyvät kotonaan kattelemassa kun pressa puristaa vieraiden käsiä.
Olen sinkku eikä ystäviä ole, mutten mieltäni pahoita 14.2
Mielenterveysyhdistyksestä voit löytää ystävän.
Oletko koskaan miettinyt mistä yksinäisyytesi johtuu? Olisiko itsekkyydestä? Jos sulla ei oo kivaa, kellään muullakaan ei saisi olla.
Ap. Kuittaa, minulla itselläni ei ole ystävättömyyttä eikä edes parisuhdettomuutta, vaan kirjoitin mielipiteeni heidän puolestaan, joilla ei ole ystäviä eikä parisuhdettakaan. Tajuutteko? Empatiakykyni puolesta ajattelen niin, että tämä teemapäivä saisi olla poissa kalenteristamme, koska meidän kansalaisiamme melko montaakin ihmistä painaa mieltä totaalinen yksinäisyys.
En kuulu kirkkoon ja vituttaa joulupukki. Kiellettävä.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Kuittaa, minulla itselläni ei ole ystävättömyyttä eikä edes parisuhdettomuutta, vaan kirjoitin mielipiteeni heidän puolestaan, joilla ei ole ystäviä eikä parisuhdettakaan. Tajuutteko? Empatiakykyni puolesta ajattelen niin, että tämä teemapäivä saisi olla poissa kalenteristamme, koska meidän kansalaisiamme melko montaakin ihmistä painaa mieltä totaalinen yksinäisyys.
Millä oikeudella katsot voivasi puhua meidän yksinäisten ihmisten puolesta kun et meidän elämäämme elä? Halusit kenties vielä antaa meistä kateellisen ilonpilaajan kuvan yksinäisyyden päälle? Uskot siis, että yksinäisyys korjautuu kun lakataan puhumasta ystävistä... Kiitos tästä ap. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Olen sinkku eikä ystäviä ole, mutten mieltäni pahoita 14.2
En minäkään enää, koska ihan kaikki on aivanvitunsama ja yhdentekevää. Mitä merkitystä millään oikeasti edes on? Kukaan ei saa täältä mukaansa yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi stressaat asiasta?
En itse stressaakkaan kys. päivästä, minulla nimittäin on ystäviä kuin myös aviopuoliso.
Kirjointinpahan vaan niiden kanssaihmisten puolesta, kenellä ei ystäviä ole eikä edes parisuhdettakaan.
Eli keksit hatusta olettamia asioista, joista et tiedä yhtään mitään. Siltä tuo otsikko kieltämättä kuulostikin.
t. ystävätön sinkku, jota ei liikuta pätkääkään joku amerikkalainen höpöhöpö päivä
Vierailija kirjoitti:
Ap on surullinen hahmo, joka on joko aidosti tyhmä tai vaihtoehtoisesti trolli, joka ei osaa trollata kovin kummoisesti. Kirjoitin nyt vaan mielipiteeni ap:n puolesta. Tajuutteko?
Minun mielestäni avioituminen pitää kieltää, koska Suomessa on paljon yksinäisiä sinkkuja. Olen itse onnellisesti naimisissa, mutta kirjoitin nyt mielipiteen yksinäisten puolesta.
t. ap
En nyt sentään kannata ystävänpäivän lakkauttamista, mutta kyllä minut aamulla pysäytti, kun oma lapseni sanoi ensimmäisenä herättyään: Tämä on ihan tyhmä päivä, koska kukaan ei välitä minusta. Ystävänpäivän olemassaolo ja siihen liittyvän koulun sytävänpäiväilottelut taitavat tosiaan hieroa hänen naamaansa sitä, että hän on yksinäinen, eikä hänellä ole sellaista kaveria, josta kaikissa ystävänpäivähehkutusjutuissa puhutaan.
Täällä yksinäinen sinkku joka rakastaa ystävänpäivää! Juuri kävin kaupassa ostamassa itselleni kukkia, suklaata ja hyvää ruokaa. Tämä päivä muistuttaa itselleni sitä, että kerrankin "kehtaan" hemmotella itse itseäni ja hyvällä omallatunnolla käyttää rahaa omaa mieltä parantavaan hömppään <3
Hittojako tuollaisia miettii? Päivä muiden joukossa.
Selva! Lakkautetaan kaikki juhlapäivät. Jollekulle saattaa tulla paha mieli.