Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuletko hyvin juttuun naisten kanssa?

Mies
14.02.2023 |

Itse olen siis ihan miehekäs mies ja vuosien myötä olen huomannut, että naisten kanssa on jotenkin helpompaa ja luonnollisempaa jutella monista asioista, joista ei samalla tavalla miesten kanssa tule juteltua. Tuntuu, että syvällisemmät keskustelut ja "pehmeistä" aiheista keskustelut sujuu helpommin ja monesti naisten kanssa on mukavampaa ja rennompaa jutustella. Olenko ainoa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla, ainakin tällä palstalla. Täällä ei ole muita kuin naisvihaajia. Olet piristävä poikkeus.

N

Vierailija
2/4 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja kaiken ikäisten. En nyt tietenkään tuntemattomille tai puolitutuille ala avautumaan mutta muuten.

Tahtoo kauppareissutkin venähtää, asun pikku kaupungissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein erikoisen hyvin

mies55v

Vierailija
4/4 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen hyvin juttuun, mutta tällä asialla on myös varjopuolensa, koska sitten ei tule sitä tarvittavaa polariteettia kun tutustuu naisiin romanttisessa mielessä. Ainakin itselleni on ollut hyvin vaikeaa luoda kipinää treffeillä ja kaikki päättyy kaverivyöhykkeelle, jopa niissä tilanteissa kun itse yritän tehdä romanttisia liikkeitä.

Kerran nainen jopa antoi pakit, että en ole tarpeeksi maskuliininen, että se on kuulemma se mikä synnyttää kiinnostusta.

En voi muuttua täysin eri ihmiseksi. Tykkään jutella mainitsemistasi pehmeistä asioista esim. tunteista jne.

Olen se paperilla hyvä mies, joka löytää varmasti jonkun, mutta kanssani ei haluta seksiä kerta toisensa jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän