Miehet, mitä TE teette pitääksenne seksielämän molempia tyydyttävänä
Kun niin moni nainen valittelee sekin olevan mieskeskeistä, ja täällähän vallalla outo buumi, ettei miehen tarvitse kuin panna, muu ei miehelle kuulu.
Kommentit (47)
Rakastat naisena (tai oletettuna) varmaan vastaustani.
Annan munaa, panen ja nussin niin pitkään, kunnes pulisoni saa orkkunsa. Sitä se haluaa ja minä luonnollisesti annan tietysti sitä mitä pyydetään. Naiseni valittaa varsinkin juuri ennen laukeamistaan.
Joskus sidon naiseni sänkyyn kiinni ja panen ihan miten itse haluan. Siitäkin se pitää. Saa myös sillä tavalla. Varsinkin jos on kontillaan herkullinen perse pystyssä mun pannessa takaapäin ja samalla mun upottaen peukaloni sen perseeseen.
Monesti olen halunnut nuolla sille orkun, mutta aina vaan pitää kulli upottaa kuumaan pilluun. Onneksi naiseni ei ole mikään klitoris keskeinen tapaus,
Koetappas keksiä tästä jotain haukuttavaa.
Laitan mielikuvitukseni töihin täysillä, että naiseni kokisi seksin kanssani miellyttäväksi. Yritän keksiä joka kerralle aina jotakin pientä uutta juttua, joka pitäisi homman kiinnostavana.
Seksihän on leikkiä, ja leikkiessä pärjää, jos osaa olla luova.
Useimmiten siis annan naista miellyttävää suu- ja käsiseksiä - koskettaen, hivellen, hieroen, nuollen, imien, silittäen, levittäen, työntyen - eri asennoissa, eri suunnissa, eri kulmissa. Osaan välillä viivyttää nautintoa (edgettää) ja lopulta, kun vaimoni saa, hän tulee todella voimalla. Parhaat ja väkevimmät ovat tulleet, kun pitkän session jälkeen on käytelty yhdessä suihkua, josta suihkupää on ruuvattu irti.
En enää koske vaimooni, edes vahingossa.
Uskoisin hänen olevan nyt tyytyväinen.
Koska välitän hänestä niin paljon, seuraava huomioimisen aste on eri osoitteet.
Pidän vaimoa hyvänä ja herättelen seksihaluja. Suutelen, hieron pillua ja klitorista. Sen jälkeen annan pitkään suuseksiä ja sormetan. Jos vaimo haluaa orgasmiin asti niin jatkan, jos yhdynnässä niin jatkan yhdyntään vasta hetkeä ennen kuin meinaa tulla suuseksillä. Sillä saanut enimmät yhdyntäorgasmit. Toisinaan aloitettu lähärillä ja saanut vasta päällä ollessaan. Jos olen pystynyt olemaan laukeamatta on vaimo hoitanut minun orgasmit asentoa vaihtamalla ja/ tai puristelemalla kaluni tyhjäksi. Näin menty, että molemmat on saaneet aina.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti miehiä ei vois vähempää kiinnostaa, paitsi vettuilu.
Kiinnostaisihan se, mutta hankala on yksin yrittää, kun toista ei kiinnosta.
Kehun aina vaimoni olemusta, joka on kyllä seksikäs. Hänellä näyttää kilot varastoituvan oikeisiin paikkoihin hänen ja minun onnekseni.
Annan aina ainakin suuseksiä, jos näyttää olevan sen tarpeessa. Mutta meillä tosin voidaan avoimesti puhua siitä että jos panettaa ja jos toista ei, niin senkin voi sanoa. Stressaavat ajat on helposti sellaisia. Mutta voin ihan avoimesti runkatakin eikä hän siitä mieltään pahoita. Tai toisinpäin. Vaimolla tosin on myös sellainen fetissi, että tykkää pitää kalua suussa samalla kun masturboi. Eikä minulla ole mitään sitä vastaan. :D
Pidän vaimon seksielämän tyydyttävänä eli emme harrasta seksiä. Vaimo on tyytyväinen. Minä en, mutta tärkeintähän on naisen tyytyväisyys.
Haeskelen uusia ideoita, joilla seksielämään saa vaihtelua. Kysyn naiseltani hänen toiveistaan ja myös toteutan niitä. Kerron naiselleni kuinka haluttava hän on silmissäni. Käytän sormiani, kieltäni ja silloin tällöin leluja taatakseni vaimolle nautinnon. Se kiihottaa myös itseäni, joten kummankin seksuaalinen nautinto paranee. Pidän myös itsestäni huolta mm. liikkumalla, jotta jaksan paremmin myös vällyjen välissä.
Vaihdan kättä vauhdissa tasapuolisesti.
Itseni kunnossa, myös mieskunnossa. Osoitan läheisyyttä ja rakkautta. Teen (lähes kaikista) toiveista totta, minä pystyn siihen. Puhun ja kuuntelen. Koskaan en sano seksille tai läheisyydelle ei. Tänään kukkia, lasilliset viiniä ja yhdessä kokkailua.
M46/N39. Uusi pari ollaan, edellinen rouva lähti tuntemattoman jenkin perään.
Vierailija kirjoitti:
Haeskelen uusia ideoita, joilla seksielämään saa vaihtelua. Kysyn naiseltani hänen toiveistaan ja myös toteutan niitä. Kerron naiselleni kuinka haluttava hän on silmissäni. Käytän sormiani, kieltäni ja silloin tällöin leluja taatakseni vaimolle nautinnon. Se kiihottaa myös itseäni, joten kummankin seksuaalinen nautinto paranee. Pidän myös itsestäni huolta mm. liikkumalla, jotta jaksan paremmin myös vällyjen välissä.
Sama juttu. Samoilla kaavoilla menty koko ikä ja vaimo on pysynyt halukkaana ja tyytyväisenä. Tänäänkin heti aamusta laitoin kukkien ja pusujen kuvia kun toivotin ystävän päivää vaimon mentyä jo aiemmin menoilleen.
Kysyn, mitä hän haluaa. Kerron mitä itse haluan. Yritän toteuttaa pyynnöt. Ja elän tasa-arvoisesti toista kunnioittaen. Huumoria, kevyttä herjaa. En nosta valtaistuimelle. Totean virheeni. Elän virheitteni kanssa ja toivottavasti nainenkin voi niin tehdä.
Käyn rakastajattareni luona rietastelemassa, niin vaimokin pysyy tyytyväisenä. Ei tartte hänen sitten naama pitkänä suostua johonkin kivaan seksijuttuun vasten tahtoaan, pysyy sopu hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Käyn rakastajattareni luona rietastelemassa, niin vaimokin pysyy tyytyväisenä. Ei tartte hänen sitten naama pitkänä suostua johonkin kivaan seksijuttuun vasten tahtoaan, pysyy sopu hyvin.
Tämä lienee ihan validi ratkaisu ongelmaan. Ketään ei pakoteta mihinkään ja kaikki ovat tyytyväisiä ratkaisuun. Todellinen win-win tilanne.
Monia ihania vastauksia ja ihania miehiä täällä! Kadehdin naisianne.
N34
Mikä on tuo sinun ihmeen "TE" -miehet?
Vai kuvitteletko, että näin sirpaloituneessa yhteiskunnassa ja hullussamaaillmassa on vielä jotain yhtenäiskulttuuria jossa voit mustavalkoisesti! vain jostain ihmeen "TE" -miehistä edes puhua?
Yhdynnän aikana käsipeli, sormet toimii niin että nyt yli kymmenen vuotta yhdessä olon jälkeen vaimo on alkanut jopa skruittailemaan sängyssä. Tarvittaessa, kyllä se orgasmi löytyy muutamassa minuutissa. Tietysti ei aina. Mutta hyvin menee kyllä tasan. Naisen nautinto kannattaa olla seksissä se ykkös juttu, itse ainakin nautin just siitä että nainen nauttii. M37v
Vierailija kirjoitti:
Yhdynnän aikana käsipeli, sormet toimii niin että nyt yli kymmenen vuotta yhdessä olon jälkeen vaimo on alkanut jopa skruittailemaan sängyssä. Tarvittaessa, kyllä se orgasmi löytyy muutamassa minuutissa. Tietysti ei aina. Mutta hyvin menee kyllä tasan. Naisen nautinto kannattaa olla seksissä se ykkös juttu, itse ainakin nautin just siitä että nainen nauttii. M37v
Just niinkuin meilläkin!
Mitä vaimo haluaa eli tällä hetkellä lähinnä olen harrastamista seksiä.