Miehet, mitä TE teette pitääksenne seksielämän molempia tyydyttävänä
Kun niin moni nainen valittelee sekin olevan mieskeskeistä, ja täällähän vallalla outo buumi, ettei miehen tarvitse kuin panna, muu ei miehelle kuulu.
Kommentit (47)
menen alasti sänkyyn makaamaan selälleen ja odotan että joku tulee ja tekee minulle orgasmin tai pari.
tuntuuko naiset tutulta
Harvoin on seksiä. Saisi olla enemmän kun kerran kuussa. T. Mies 33
Vierailija kirjoitti:
menen alasti sänkyyn makaamaan selälleen ja odotan että joku tulee ja tekee minulle orgasmin tai pari.
tuntuuko naiset tutulta
Olet itse ilmeisesti sellaisen naisen kanssa, joka ei sinua kiinnosta, miksi?
Jos mies himoitsee ja rakastaa naistaan, niin alaston nainen sängyllä nostaa heti himot ja on merkki seksistä. Saa taas tyydyttää naisensa himoja ja nauttia naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana lukea näitä juttuja. Omaa miestäni ei jostain syystä ole vuosiin kiinnostanut seksi jossa haluaisi huomioida minua. En saa yhdyntä orgasmia mutta mies ei halua antaa suu seksiä tai sormettaa kovinkaan kauaa vaan haluaa joko suohinoton tai panon. Ihana lukea, että jotkut miehet oikeasti haluavat vuosien jälkeenkin panostaa naiseensa. Olen jotenkin kuvitellut, että kun mies tottuu niin ei jaksa kiinnostua enää naisestaan. Mieheni on ensinmäinen ja ainoa seksikumppanini joten ei ole kokemusta muusta.
N29Voi apua, noin nuori ja jo nyt noin paskaa seksiä. Taas tämmönen mies..sun täytyy vaatia, ja lopeta ne suikkarit. Voi ei.
"Lopeta ne suikkarit" :D näinkö niitä nihkeitä lahnoja syntyy, kun joku vanhempi ja katkerampi tulee neuvomaan että ala yhtä paskaksi rakastajaksi kuin miehesi?
Eli kun mies on pska naistaan huomioimaton lahna sängyssä niin naisen pitäisi imeä miestä? Ei pidä.
Nainen 29v jätä se mies. On olemassa naisensa kanssa rakastelemaan haluavia ja pystyviä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko varmasti tässä kysytään että miten seksi pysyy MOLEMMILLE tyydyttävänä?? No hyvä. Vaimoa panen, että hän saa tyydyttävää seksiä. Omaksi ilokseni sen lisäksi annan hänelle myös suuseksiä, sekä tyydytän itse itseni silloin tällöin.
Minäkin runkkailen vaimolta salaa saadakseni itsenikin tyytyväiseksi. Vaimolle riittää orkku tai pari viikossa ja hän ne saa, mutta minulla on ankeampaa, kun vaimoa kiinnostaa vai oma nautintonsa.
Samoilla jäljillä. Vaimo haluaa lähinnä ovulaation aikaan, ja muuten on aika nihkeä kausi menossa. Itse olen tuon hiiviskelyn jättänyt pois kun alkoi vituttaa salaa runkkailu omassa talossa. Pari kertaa vaimo on kysellyt nukkumaan mennessä että mitä meinaat, ja rehellisesti olen sanonut että runkkaan pari kertaa jos ei rouvaa huvita.
Mitä jos kysyisit vaimoltasi,että voisitko antaa suikkarin, että pääset pahimmista paineista. Ei ole liikaa vaadittu. Näin olen itse tehnyt esim jos sattunut menkat alkamaan ja edellisestä seksikerrasta kulunut aikaa, ettei tulee liian pitkää (yli viikon) väliä. Vaimo monesti kyllä huomannut itsekin tuon ja ehdottanut suikkaria. Mutta olen joskus muulloinkin pyytänyt, jos ollut poikkeuksellisen kova panetus seksikertojen välissä. Sitä paitsi kovimmissa panetuksissa ja seisokeissa suikarit on taivaallisia, kun kulli on äärimmäisen pingoittunut, pullistunut ja kivikova.
Meinaatko ihan oikeasti, että nihkeästi seksiin suhtautuva vaimo antaa jotain suihinottoja. Ja lehmätkin lentää.
Jos se on vaimollesi noin iso kynnyskysymys, eikä muutakaan helpotusta suostu antamaan, niin sanoisin vaimolle, että kyllä joku muu nainen antaa. Oma vaimoni on aina ymmärtänyt pitää kassini tyhjänä, koska hänkin on aina tiennyt, että joku muu nainen sen tekisi, jos ei häntä huvita. Mutta jos jättäisin vaimoni tyydyttämättä ja ilman orgasmeja, niin joku muu mies ne hoitaisi. On ollut minullakin tiedossa jo suhteen alusta. Minusta tai meistä, suhteessa pitää olla avoin ja reilu. Molemmat tietää mitkä on suhteen rajat ja pelisäännöt. Yksipuolinen sooloilu ei istu parisuhteeseen.
Kyllä joku muu nainen antaa? Eli mies kiristää naista vastentahtoiseen seksiin uhkaamalla mennä vieraisiin? Tuo on pakottamista. Luuletko tosiaan että naisesi kunnioittaa sinua tippaakaan tuon jälkeen tai oikeasti luottaa sinuun ja tuntee olevansa turvassa kanssasi? Seksistä häviää koko seksi kun toinen pakottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana lukea näitä juttuja. Omaa miestäni ei jostain syystä ole vuosiin kiinnostanut seksi jossa haluaisi huomioida minua. En saa yhdyntä orgasmia mutta mies ei halua antaa suu seksiä tai sormettaa kovinkaan kauaa vaan haluaa joko suohinoton tai panon. Ihana lukea, että jotkut miehet oikeasti haluavat vuosien jälkeenkin panostaa naiseensa. Olen jotenkin kuvitellut, että kun mies tottuu niin ei jaksa kiinnostua enää naisestaan. Mieheni on ensinmäinen ja ainoa seksikumppanini joten ei ole kokemusta muusta.
N29Voi apua, noin nuori ja jo nyt noin paskaa seksiä. Taas tämmönen mies..sun täytyy vaatia, ja lopeta ne suikkarit. Voi ei.
"Lopeta ne suikkarit" :D näinkö niitä nihkeitä lahnoja syntyy, kun joku vanhempi ja katkerampi tulee neuvomaan että ala yhtä paskaksi rakastajaksi kuin miehesi?
Eli kun mies on pska naistaan huomioimaton lahna sängyssä niin naisen pitäisi imeä miestä? Ei pidä.
Nainen 29v jätä se mies. On olemassa naisensa kanssa rakastelemaan haluavia ja pystyviä miehiä.
Niin, tätä ikään kuin hain, mutta tuntui jollain olevan oma tulkintansa. Tuntuu todella typerältä alkaa neuvomaan että muuttaa omia tapojansa vastaavanlaiseksi mistä tämä nainen juuri avautui. Laittaa miekkosen taipalelle ja etsii jonkun jonka kans homma toimii tasapuolisesti
Mites se Meatloaf lauloi...