Kuumerkki merkkaa rakkaudessa paljon enemmän kuin aurinkomerkki eli se "horoskooppimerkki"
Luin juuri kuvaukset kuu-kaksosesta ja kuu-ravusta (eli minä ja miesystäväni). Selvisi sekin, miksi olen sitoutumiskammoinen hauska keskustelija-flirttaaja ja mieheni kokkauksen parissa viihtyvä mustasukkaisuuteen taipuva kotihiiri.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Minusta vedic eli intialainen astrologia on parempi kuin länsimainen, siinä pidetään kuumerkkiä tärkeimpänä. Muuten ovat hyvin samanlaisia, mutta intialaisessa kaikki planeetat menevät 23 astetta taaksepäin länsimaiseen verrattuna :D
Olen muuten huomannut, että jos miehellä on Mars + Jupiter -aspekti niin hänellä on iso varustus hyvin todennäköisesti :D Tutkimuksessani 7/8 tapaukselta löytyi tuo aspekti :DD
Veda-astrologia (jyotish; dsjootish) on sideeristä, enemmän astronomista länsimainen trooppinen eli siinä ayanaamsa (ajana-amsa: "ajan osa") muuttuu koko ajan, siis tuo ero länsimaisen astrologiaan em. suhteessa muuttuu koko ajan, muistaakseni noin asteen verran 72 vuodessa tai silleen. (Noita ayanaamsa'ita on myös lukuisia, suosituin Intiassa lienee Lahirin a.) Tuo muutos liittyy maapallon prekessioliikkeeseen, eli maapallo "wobblaa" niin kuin hyrrä kun sen (hyrrän) vauhti hieman hidastuu.
Aspekteja eli kartan osatekijöiden (planeettain, akselien, jne) keskinäisiä kulmasuhteita on lukuisia, jotkut positiivisia (esim. trini eli noin 120 astetta, sekstiili, noin 60 astetta), jotkut taas negatiivisia, haasteellisia (neliö, oppositio, jne.).
Vierailija kirjoitti:
Minusta vedic eli intialainen astrologia on parempi kuin länsimainen, siinä pidetään kuumerkkiä tärkeimpänä. Muuten ovat hyvin samanlaisia, mutta intialaisessa kaikki planeetat menevät 23 astetta taaksepäin länsimaiseen verrattuna :D
Olen muuten huomannut, että jos miehellä on Mars + Jupiter -aspekti niin hänellä on iso varustus hyvin todennäköisesti :D Tutkimuksessani 7/8 tapaukselta löytyi tuo aspekti :DD
Minulla (ulottuvuus vähän yli 18) Mars on runsaan 4 astetta Kauriissa ja Jupiter vähän yli 28 astetta Vesimiehessä. Ollen noin, ne olisivat kai sekstiilissä jos Mars olisi pari astetta taaempana tai Jupiter saman verran edempänä. Tosin eri astrologit taitavat käyttää eri suuruisia orbeja, toisin sanoen tuo "klappi" tarkan kulman (sekstiilissä 60 astetta) suhteen vaihtelee.
- Länsimainen tuplaskorppari (suulpäri + nousu).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla (ulottuvuus vähän yli 18) Mars on runsaan 4 astetta Kauriissa ja Jupiter vähän yli 28 astetta Vesimiehessä. Ollen noin, ne olisivat kai sekstiilissä jos Mars olisi pari astetta taaempana tai Jupiter saman verran edempänä. Tosin eri astrologit taitavat käyttää eri suuruisia orbeja, toisin sanoen tuo "klappi" tarkan kulman (sekstiilissä 60 astetta) suhteen vaihtelee.
- Länsimainen tuplaskorppari (suulpäri + nousu).
Kyllä tuo 6 astettakin ainakin vähän vaikuttaa mielestäni :)
Kyllä eniten merkkaa vohvelimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä eniten merkkaa vohvelimerkki.
:D
Ainakin tunne-elämä voi olla erittäin Tulista, varsinkin kun se saa Ilmaa aurinkomerkiltä?