Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuumerkki merkkaa rakkaudessa paljon enemmän kuin aurinkomerkki eli se "horoskooppimerkki"

Vierailija
14.02.2023 |

Luin juuri kuvaukset kuu-kaksosesta ja kuu-ravusta (eli minä ja miesystäväni). Selvisi sekin, miksi olen sitoutumiskammoinen hauska keskustelija-flirttaaja ja mieheni kokkauksen parissa viihtyvä mustasukkaisuuteen taipuva kotihiiri.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Mistä tuon kuumerkin näkee?

Näitä birth chart laskureita on netti pullollaan, tarvii vaan tietää tarkka syntymäaika ja paikka

Vierailija
22/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ne horoskooppimerkin luonteenpiirteet ei sovikaan ollenkaan henkilöön, ei hätää. Tähän ongelmaan onkin keksitty kaikenmaailman kuu- ja nousevat merkit, kyllä joku niistä natsaa. Edes vähän.

Tai sitten ne luonteenpiirteet "horoskooppimerkin" perusteella on vain yksinkertaistettu versio. Nämä kuut ja nousevat on keksitty jo tuhansia vuosia sitten

Ja niissä vuosituhansissa on ehtinyt tähtitaivaskin kääntyä niin etteivät nuo merkit enää osu kohdilleen. Mutta usko on luja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta entäs jos on syntynyt käärmeenkantajan merkissä? Aurinko kun eläinrataa kiertäessään käy myös käärmeenkantajan tähtikuviossa.

Juu, eihän horoskooppeja laativat ja niihin uskovat välitä vähääkään mitä taivaalla oikeasti tapahtuu.

Horoskooppien päivämäärätkin ovat nykyisin ihan pielessä, mutta eihän faktat ole koskaan uskovia häirinneet. Ja kaikenlaisia sideerisiä selityksiä kyllä keksivät.

Vierailija
24/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse laskenut näitä horoskooppimerkkejäni näissä birth chart laskureissa, muttei niissäkään ole juuri mitään joista tunnistaisin itseni. Niinkuin aurinkomerkissäni. Horoskoopit ovat mielukuvitusta, ihan kivaa leikkiä kuitenkin.

Vierailija
25/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen autisti. Mikä kuumerkki on autistinen?

Vierailija
26/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ne horoskooppimerkin luonteenpiirteet ei sovikaan ollenkaan henkilöön, ei hätää. Tähän ongelmaan onkin keksitty kaikenmaailman kuu- ja nousevat merkit, kyllä joku niistä natsaa. Edes vähän.

Minua kiinnostaisi kovasti se, miten planeettojen mahti voi vaikuttaa niin eri tavalla äidin vatsanpeitteiden eri puolille.

Minulla oli aikoinani horoskooppeja ihan kursseilla opiskellut kaveri, joka tuomitsi ihmiset kättelyssä horoskooppien mukaisesti. Hän ei koskaan vastannut kysymykseeni siitä, enkö millään voisi olla leijona, kun synnyin kuukautta liian aikaisin ja joudun elämään nössönä rapuna.

Sanotaan, että syntymäkartta, jossa siis näkyy planeettojen sijainnit syntymähetkellä suhteessa syntyjään, on kuva taivaasta syntymähetkellä. Jos omaa tietynlaisen maailmankuvan, jossa ajatellaan niin ylhäällä kuin alhaalla, niin pienessä kuin suuressa ym, tällöin tuo taivaankappaleiden sijainti on kuva henkilöstä ja peilaa hänen maanpäällistä oloaan.

Mutta mikä mekanismi on siinä, olenko äitini sisä- vai ulkopuolella? Ryhtyivätkö jotkin astroaallot vaikuttamaan luonteeseeni, kun putkahdin esille?

Vierailija
27/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi kovasti se, miten planeettojen mahti voi vaikuttaa niin eri tavalla äidin vatsanpeitteiden eri puolille.

Minulla oli aikoinani horoskooppeja ihan kursseilla opiskellut kaveri, joka tuomitsi ihmiset kättelyssä horoskooppien mukaisesti. Hän ei koskaan vastannut kysymykseeni siitä, enkö millään voisi olla leijona, kun synnyin kuukautta liian aikaisin ja joudun elämään nössönä rapuna.

Sanotaan, että syntymäkartta, jossa siis näkyy planeettojen sijainnit syntymähetkellä suhteessa syntyjään, on kuva taivaasta syntymähetkellä. Jos omaa tietynlaisen maailmankuvan, jossa ajatellaan niin ylhäällä kuin alhaalla, niin pienessä kuin suuressa ym, tällöin tuo taivaankappaleiden sijainti on kuva henkilöstä ja peilaa hänen maanpäällistä oloaan.

Mutta mikä mekanismi on siinä, olenko äitini sisä- vai ulkopuolella? Ryhtyivätkö jotkin astroaallot vaikuttamaan luonteeseeni, kun putkahdin esille?

Mitkään astroaallot eivät vaikuta luonteeseesi

Vierailija
28/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku uskoo tällaiseen humpuukiin

Kerros syntymäaikasi minuutin tarkkuudella ja syntymäpaikkakuntasi ja ehkä myös sukupuolesi. Voin laittaa tähän kuumerkkisi luonnekuvauksen. Katsotaan, tunnistatko siitä itsesi? Tehdäänkö diili?

Saanko mä laittaa?

-Eri

Vierailija
29/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vedic eli intialainen astrologia on parempi kuin länsimainen, siinä pidetään kuumerkkiä tärkeimpänä. Muuten ovat hyvin samanlaisia, mutta intialaisessa kaikki planeetat menevät 23 astetta taaksepäin länsimaiseen verrattuna :D

Olen muuten huomannut, että jos miehellä on Mars + Jupiter -aspekti niin hänellä on iso varustus hyvin todennäköisesti :D Tutkimuksessani 7/8 tapaukselta löytyi tuo aspekti :DD

Vierailija
30/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nouseva anjovis

Vierailija
31/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuu härässä. Kyllä jokin tuossa osuu oikein, aika paljonkin, varsinkin nyt aikuisena ja perheellisenä. Aurinko kaksosissa, no siinäkin on jotain osuvaa, mutta en ole mikään seurapiireissä liihotteleva perhonen.

Vierailija
32/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse laskenut näitä horoskooppimerkkejäni näissä birth chart laskureissa, muttei niissäkään ole juuri mitään joista tunnistaisin itseni. Niinkuin aurinkomerkissäni. Horoskoopit ovat mielukuvitusta, ihan kivaa leikkiä kuitenkin.

Itse tykkään intialaisesta ja kiinalaisesta astrologiasta sekä numerologiasta, ehkä noi voisivat osua paremmin : )

Vierailija
33/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Mulla kuumerkki on sama kuin aurinkomerkki.

Vierailija
34/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaipaa elämälleen suuntaa niin kannattaa tutustua omaan north node -merkkiin :) Se kertoo mitä kukakin on tarkoitettu tekemään tässä elämässä.

Tuossa hyvä laskuri (sidereal). Käytän itse whole sign -huoneita.

https://horoscopes.astro-seek.com/sidereal-astrology-chart-calculator#b…

Vierailija
35/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta vedic eli intialainen astrologia on parempi kuin länsimainen, siinä pidetään kuumerkkiä tärkeimpänä. Muuten ovat hyvin samanlaisia, mutta intialaisessa kaikki planeetat menevät 23 astetta taaksepäin länsimaiseen verrattuna :D

Olen muuten huomannut, että jos miehellä on Mars + Jupiter -aspekti niin hänellä on iso varustus hyvin todennäköisesti :D Tutkimuksessani 7/8 tapaukselta löytyi tuo aspekti :DD

Millä sä olet saanut sun miesten tarkan syntymäajan selville? Mun mies ei sellaista muista, kuten ei myöskään veljeni. Huhhuh. Mun miehellä on kyllä iso ja hän osaa sitä käyttää.

Vierailija
36/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä sä olet saanut sun miesten tarkan syntymäajan selville? Mun mies ei sellaista muista, kuten ei myöskään veljeni. Huhhuh. Mun miehellä on kyllä iso ja hän osaa sitä käyttää.

Mars ja Jupiter ei liiku paljoa päivän aikana, joten pelkkä syntymäpäivä riittää! :)

Vierailija
37/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuni on Skorpionissa ja se vaikuttaa minuun muutenkin vahvasti.

Muita hallitsevia merkkejäni ovat aurinkomerkkini vaaka, leijona (lilithini), nouseva rapu ja laskeva kauris.

On välistä hyvin hankalaa olla minä. 😃

Vierailija
38/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
39/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kuu oinas.

Mitä se kertoo minusta?

Aurinkomerkiltä vaaka.

Todellisuudessa? Ei niin mitään. Mutta joku varmaan täällä kertoo sulle jotain mukavia satuja, sitten jos kiikutat rahasi jollekin ammattikusettajalle niin se kertoo vielä mukavampia.

Vierailija
40/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nouseva anjovis

En ole nouseva mikään ainakaan nyt kun istun niin mukavasti, mutta tällaisia ketjuja lukiessa nousee kyllä k*rpä otsaan.