Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riita hieronnasta

Vierailija
14.02.2023 |

Olen kärsinyt toista viikkoa rintakivuista ja heikotuksesta ja käynyt sairaalassakin tutkimuksissa jossa sydänvaurion merkkiaine verikokeessa näkyi epätavallisia arvoja vaikka muuten normaalit tulokset eikä saanut sen enempää selkoa.

Sen takia stressiä ja kipuja helpottamaan kokeilin viime viikolla hierontaa. Kumppanini itse suositteli sitä. Keskiviikkona sain keskellä päivää varattua ajan ja kävin siellä. Torstaina sain toisesta paikasta peruutusajan keskellä päivää ja nähdessäni kumppanini mainitsin tästä visiitistä hänelle ja perjantaina kokeilin vielä kolmatta paikkaa joka oli ihan ok. Ehkä niistä oli lopulta apua kun viikonloppuna pystyin eka kertaa tekemään jotain ilman tukalaa oloa kun rauhassa oli.

Nyt viime yönä mainitsin että kävin kolmessa paikassa. Kumppanini hermostui heti, että olen salannut häneltä tapaamisia naisten kanssa, että kerroin vain yhdestä hoitokerrasta viime viikolla eikä häntä haittaisi vaan tuki minua mutta että olen salannut häneltä.

En tiedä miten näin kävi, nyt tuli riitelyn ja ahdistuksen takia täysin uneton yö ja kauhea tunnelma ja rintakivut tietysti palasi kunnolla. Hän ollut aiemmin tosi vihainen ja mustasukkainen monesta jutusta joten arastelin mainita hänelle noista kun olen pelännyt terveyteni ja henkenikin puolesta kaikkea stressiä näiden oireiden alettua. Nyt kuitenkin varovaisuuttani aiheutinkin oikean ongelman ja koko yön kestäneen riidan ja mitä tästä vielä seuraa kun ystävänpäivänä tällainen tapahtuma, hänelle vuoden tärkeimpiä päiviä ja nyt tuskin puhuu mulle. Kokee ymmärtääkseni ettei voi luottaa enää muhun kun saatan salata jotain tällaista että oon käynyt hieronnassa kolmesti yhden sijaan josta viime viikolla mainitsin. Oon vaan ollut niin peloissani oireiden ja labratulosten takia että vaikea toimia oikein enkä mitään muuta halunnut kuin välttää turhaa riitaa juuri sen takia.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy thaikku hierojalla niin kyllä helpottaa kaikki kivut ja stressit ja olokin keventyy💦

Vierailija
22/25 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy rintarangan hermoratakäsittelyssä. Se todennäköisesti parantaa rintakivun ja heikotuksen tunteen.

Sormet sisuksissa ei toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on todella mustasukkainen mielestäni. Jätti mut melkein pari vuotta sitten kun kävin hieronnassa oltuani silloin tosi stressaantunut. Kysyi koskiko takapuoleen, ehdin sanoa joo ja kamojen pakkaus alkoi ja kuulemma oli pienestä kiinni että palasi. Kerran ulkomaan lomalla oli selkä niin jumissa ettei päästy minnekään niin sain luvan mieshierojalle mennä. Kun pyysin mieshierojaa erikseen, taisivat luulla että haluan jotain muuta ja järkytyin kun alkoi lopussa työntää sormia sisuksiini, sen jälkeen sain luvan naishierojalla käydä ja tässä nyt pari vuotta oli paussia siitä edellisestä tilanteesta.

Hohhahhahhaa.Onpa todella sairas yksilö ei saa per:een koskea hieronnassa.Jätä jo hyvän sään aikana tollanen hyypiö.

Vierailija
24/25 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettänyt ikinä, ei ole syytä epäillä. En katso pokea en juttele naisille eikä ole naispuolisia tuttavuuksia mutta silti tällaista. Koitan käydä ostamassa kauniit kukat jos auttaisi ettei riita jatkuisi koko päivää.

Eikä mulla ollut rintakipuja ennen mutta kokoajan alkanut tulla herkemmin kun viime keväästä asti ollut draamaa, mustasukkaisuutta pääasiassa

Vierailija
25/25 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tutkimuksissa oli merkkejä sydänperäisyydestä, niin hoida vaivaa sydänperäisenä.

Aloita vaikka ostamalla muijalle läksiäislahjaksi tämä: https://www.redbubble.com/i/poster/SHE-BELONGS-TO-THE-STREETS-by-DUUSOR…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan