Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinin jatkuva sairastelu

Vierailija
14.02.2023 |

On koko ajan kipeä. Milloin flunssa, milloin kurkkukipu, milloin migreeni tai joku muu.
Koulu sujuu hyvin jos siellä käy. Mitä tehdä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ole hometta koulussa tai huono sisäilma

Vierailija
2/17 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kuopus on sairastellut aivan koko tämän lukuvuoden, koko ajan nappaa jonkin pöpön joka koulussa kiertää.

Nytkin minä olen sittne kipeä, koska sain sen häneltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ajankohtainen aloitus. Tänään taas kävin päässäni painia asiasta, että pakotanko kipeän teinin kouluun vai ei (hieman lämpöä, muttei kuumetta kuitenkaan, pää kipeä, kurkku kipeä jne... Jo kolmas flunssa tänä vuonna, lisäksi perussairautensa vuoksi satunnaisia poissaoloja tutkimusten vuoksi). Missähän vaiheessa tulee koululta noottia, ettei ole suorittanut oppivelvollisuuttaan, kun ei ole koskaan paikalla.

Muut lapset ovat olleet terveempiä, yksi paha flunssa nyt tän vuoden puolella kiersi kaikki, ja tottakai joulu/uusivuosi oltiin kaikki kipeitä, mutta siis tää yksi on koko ajan kipeä.

Vierailija
4/17 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten loppupäivän viettää, jos on poissa? Onko oikeasti siis kipeä vai istuuko puhelin kädessä.

Vierailija
5/17 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten loppupäivän viettää, jos on poissa? Onko oikeasti siis kipeä vai istuuko puhelin kädessä.

Öh, siellä puhelimessa on kuule ihan koulujuttuja, minunkin teini parhaillaan (ennen kouluunmenoa) tekee sinne englannin tehtäviä. Ja kyllä, tiedän, koska istun vieressä ja näen.

Onko sulla vähän pihalla olevat luulot?

Vierailija
6/17 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyy varmaan osittain siihen, että maailma on nyt taas Koronan jälkeen auennut ja kaikki virukset kiertää taas. Toiset ovat infektioherkempiä kuin toiset. Meillä onneksi lapsi saa kaikki taudit lievänä. Mutta tartuttaa ne kyllä aina minuun ja minä sairastan vaikeimman kautta. Luulen, että tämä talvi nyt vaan on tällainen ja ensi talvena on helpompaa, kun vastustuskyky on kerätty uudestaan.

Vierailija
7/17 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa ajankohtainen aloitus. Tänään taas kävin päässäni painia asiasta, että pakotanko kipeän teinin kouluun vai ei (hieman lämpöä, muttei kuumetta kuitenkaan, pää kipeä, kurkku kipeä jne... Jo kolmas flunssa tänä vuonna, lisäksi perussairautensa vuoksi satunnaisia poissaoloja tutkimusten vuoksi). Missähän vaiheessa tulee koululta noottia, ettei ole suorittanut oppivelvollisuuttaan, kun ei ole koskaan paikalla.

Muut lapset ovat olleet terveempiä, yksi paha flunssa nyt tän vuoden puolella kiersi kaikki, ja tottakai joulu/uusivuosi oltiin kaikki kipeitä, mutta siis tää yksi on koko ajan kipeä.

Ihan sama fiilis, samaa mietin tänään. Mutta ei lämpöä enkä siltikään pakottanut kouluun. En vain tiedä miten saada tuo kierre poikki. On myös perussairauksia.

Vierailija
8/17 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko puhelin kädessä tai epätoivoisesti koulujuttuja tehden sängyssä maaten.

Vierailija
9/17 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma täällä. Ja on oikeasti kipeä, ei mikään lorvikatarri. Tarttee olla vielä toi hemmetin migreenikin.

Vierailija
10/17 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetää jotain kamaa nenäänsä? Imppaa sytkärikaasua tmv...?

Vierailija
11/17 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma täällä. Ja on oikeasti kipeä, ei mikään lorvikatarri. Tarttee olla vielä toi hemmetin migreenikin.

Täällä sama, toistuvia migreenejä tai sitten joku perusflunssa

12/17 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puute D-vitamiinista.

Vierailija
13/17 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko vastustuskyky. Siihen taas on monia syitä, mm huonot elintavat, joku vakavampi sairaus jne.

Vierailija
14/17 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kuiva sisäilma koulussa ja/tai kotona. Hanki ilmankosteusmittari?

Vierailija
15/17 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei vedä.

Vierailija
16/17 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei vedä.

Oletko ihan varma asiasta? Lääkärissä juostaa Panacod-reseptien toivossa. Ne on kovaa valuuttaa määrätyissä kaveripiireissä.

Vierailija
17/17 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ottanut influenssarokotteen?

Jostain syystä minä sairastan koko talven jotain nuhaa, köhää, yskää, kurkkukipua jne. niitä vuosina, kun otan influenssarokotteen. Jos en ota, niin olen täysin terve. Moni muu on sanonut samaa. En tiedä mistä tuo johtuu, mutta infuenssalrokote tekee monista jonkun flunssamagneetin... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän