Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro asioita, jotka kiinnostivat nuorena, mutta eivät enää keski-ikäisenä?

Vierailija
14.02.2023 |

Mäkkäri
Stockmann
Meikkaaminen

Muita?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaantuminen. Ironista kyllä, otin nuorempana mallia keski-ikäisistä voimaantuneista naisista.

Vierailija
42/57 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woketus on jäänyt vähemmälle. Pelkäsin jo, että minusta on tulossa konservatiivinen, mutta se on vain vastareaktio vihr.-vas. pilalle menemiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spiritismi ja horoskoopit

Vierailija
44/57 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi. Ei enää niin huvita. Mieluummin vaikka urheilen ja katson sen jälkeen telkkaa. T. M43

Joo, siitä lähtee uutuudenviehätys nopeasti. Ei tosiaan jaksa enää aikuisena vaivautua.

Vierailija
45/57 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustaminen

Vierailija
46/57 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi. Seksuaalisuus. Vaikutuksen tekeminen keneenkään tai mihinkään. Kaikki pinnallinen.

Mua ei kiinnosta myöskään mikään filosofinen tai syvällinenkään enää. Tuntuu todella rasittavalta kuunnella vaikkapa nuorten yhteiskuntafilosofisia pohdiskeluja valtion pahuudesta, vaikka sinänsä ihan hyvin argumentoivat.

Vierailija
47/57 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökerhoissa tällättynä heiluminen, nyt käy mielummin räkälässä parilla ilman meikkiä

Tupakointi, nykyään tajuaa näyttävänsä tyhmältä eikä coolilta

Shoppailu kauppakeskuksissa, hiki valuu ja  jalat väsyy minkä lisäksi muoti on ihan karmeaa, mielummin shoppailee kotisohvalta käsin

Vierailija
48/57 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oo vielä läheskään keski-ikäinen, mutta kyllähän ne teini-ikään kuuluvat kotibileet, baari reissut jne. Ovat olleet ohi jo pian kymmenen vuotta sitten. Noloa jos 37v vielä sellaisia harrastais. Ylipäätään yöjuoksut vaihtuneet perhe-elämään. M37

Vierailija
49/57 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autot

Kulinarismi

Sisustaminen

Taiteet

Vierailija
50/57 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt oo vielä läheskään keski-ikäinen, mutta kyllähän ne teini-ikään kuuluvat kotibileet, baari reissut jne. Ovat olleet ohi jo pian kymmenen vuotta sitten. Noloa jos 37v vielä sellaisia harrastais. Ylipäätään yöjuoksut vaihtuneet perhe-elämään. M37

Rannalla, 37, vain vauhti kiihtyy.

Vierailija
51/57 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imagon ylläpito.

Vierailija
52/57 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkivaatteet, muoti, elokuvat, yökerhot.

Vierailija
53/57 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auton madallusjouset.

Mä hankin autooni vielä madallusjouset vaikka oon pian 50v. Kaverit tosin ihmetteli.

Vierailija
54/57 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää ei kiinnostaisi lähteä baareihin pörräämään ja naisia iskemään. Olen onnellisesti naimisissa, eikä bilemestat jaksa kiinnostaa. Jos vaimo jättäisi, etsisin naisystävää jollakin hieman kypsemmällä tavalla. 

Sen sijaan viihtyisässä, kodinomaisessa pubissa tai kahvilassa (jossa on anniskelua) jaksaisin kyllä istua, mutta en myöhään illalla, vaan mieluummin päiväseltään ottamassa muutaman. 

Klassikkokirjallisuus ja filosofia ovat myös harrastuksina sellaiset, jotka jätin nuoruuteen. Olen kirjallisen makuni osalta ihan rehellisesti taantunut, enkä enää jaksa nuoruuden innolla perehtyä johonkin Spinozaan tai Hegeliin, saati, että jaksaisin iltakaudet meuhkata niistä jossakin baarissa tapaamilleni naisille (joo, olin nuorempana joidenkin mielestä rasittavaa, joidenkin mielestä älykästä seuraa).

Vierailija
55/57 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Woketus on jäänyt vähemmälle. Pelkäsin jo, että minusta on tulossa konservatiivinen, mutta se on vain vastareaktio vihr.-vas. pilalle menemiseen.

Eikös se niin ole, ett' jos eiole nuorena liberaali niin ei ole sydäntä ja jos ei ole vanhempana konservatiivi niin ei ole aivoja. Reaalimaailma kun on lopulta aina monimutkaisempi ja vähän karumpi kuin idealistiset kuvitelmat antavat ymmärtää.

Vierailija
56/57 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaaminen, kynsien ja hiusten laittaminen.

Nyt tuntuu jotenkin utopistiselta, että oon joskus jaksanut tiistai-iltana värkätä lakat ja koristeet kynsiin tai muhittaa jotain hiusnaamiota parikin tuntia suihkumyssyn alla. Kynsien laittaminen erityisesti on jäänyt, kun se lohkeilleiden lakkojen poistaminen on muka niin vaivalloista. :D

Vierailija
57/57 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

listahitit

baarit

muodin seuraaminen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä