Löytyykö jostain kaupasta vielä lämminvesipulloja?
Ovat tuttuja Aku Ankasta ja Ukrainasta, eli sellainen hauska lämmitetty läpyskä joka pitää pedin lämpimänä.
Kommentit (31)
Se pitää sitten olla kanssa Aku Ankka-mallinen! Muut on halpoja kopiota ja täysin paskoja!
Vierailija kirjoitti:
Just tänään näin Kärkkäisellä.
Ai saakeli! Sopii muuten ihqusti Mein Kampf :in kylkeen! Kyllä muuten nyt ajatti kärkkäiselle! Sen Mein Kampf :in kylkeen saatavat lentoliput uuniin voi sitten antaa lähimmälle vihervassaridemarille.
Vierailija kirjoitti:
Tyhjä pullo+lämmintä vettä => lämminvesipullo.
Sepä on kova,epämukava ja whitetrash
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai saakeli! Sopii muuten ihqusti Mein Kampf :in kylkeen! Kyllä muuten nyt ajatti kärkkäiselle! Sen Mein Kampf :in kylkeen saatavat lentoliput uuniin voi sitten antaa lähimmälle vihervassaridemarille.
Käyn kärkkäisellä lähes päivittäin.. olen lahtelainen liberaalinatsi über alles !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn kärkkäisellä lähes päivittäin.. olen lahtelainen liberaalinatsi über alles !
Äärimmäisen oikein ja helvetin luonnollista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä puolestani tilaan kärkkäiseltä säännöllisesti tavaraa koska haluan, että Suomi olisi skinivalkoinen !
Vierailija kirjoitti:
Prismassa on näin joulun aikaan. Omasta mielestäni mikrossa lämmitettävä kauratyyny on kyllä kätevämpi. Niitäkin myydään Prismassa.
Itse ostin lämpöpeiton.
"Beurer HD 150 XXL Nordic Lämpöpeitto, 200 x 150 cm | Clas Ohlson" https://www.clasohlson.com/fi/Beurer-HD-150-XXL-Nordic-Lampopeitto,-200…;
Löytyy myös lämpötyynyjä, lämpöpatjoja ym.
Kyllä ne kuumavesipullot ovat mainioita apuvälineitä varsinkin jaloista paleleville. Ovat turvallisempia kuin omat pullot, vaikka toki nekin voi toimia.
On myös hauska joululahjavinkki viileässä talossa asuville.
Sain toissa jouluna oikein toimivan kuumavesipullon. Lapuan kankureilta näyttäisi olevan, villapäälinen ainakin. Pitää lämmön pidempään kuin kauratyyny. Sekin toki löytyy.
Prismassa on näin joulun aikaan. Omasta mielestäni mikrossa lämmitettävä kauratyyny on kyllä kätevämpi. Niitäkin myydään Prismassa.