Oletko ollut terveenä viimeisen puoli vuotta - vuoden?
Kommentit (47)
Terveenä sikäli, ettei mitään tauteja ole ollut. Muita vaivoja kyllä.
Olen ollut terveenä, en edes muista koska olisin viimeksi sairastanut. Tosin polvi kipeytyi juoksulenkeillä ja oli pakko pitää treenitaukoa. Mutta eihän tuollaisesta syystä pääse Suomessa lääkärille, eikä toisaalta ole tarvettakaan. Puolen vuoden lepo riitti.
m67
Vuoden sisällä olen sairastanut koronan sekä sitkeän räkätaudin, joista räkätauti oli pahempi. Muuten olen tuntenut itseni terveeksi ja hyvinvoivaksi. Ehdin ottaa kaksi koronarokotetta ennen koronaa eli yli vuosi sitten, mutta en ole ottamassa lisää.
Flunssassa viimeksi vuonna 2017. Sen jälkeen onneksi pysynyt terveenä.
Kroonisten vaivojen lisäksi pari suht iisiä flunssaa viime syksynä. Nyt töissä niin rankkaa että tavallaan toivois että sairastuis, sais ihan luvan kanssa levätä.
En edes muista milloin olisin ollut sairaana.
En tiiä oonko terve kun en ole pariin vuoteen käynyt lääkärillä. Se on varmaa että päässä on pahojakin vikoja mutta niitä ei lasketa taudeiksi.
M
Olen ollut terveen ainakin viimeiset 8 vuotta. Pari vuotta ennen eläkkeelle jäämistä olin kaksi päivää poissa töistä flunssan takia. Influenssarokotuksen olen ottanut joka vuosi ja 4 koronarokotusta saanut.
En ole sairastanut edes koronaa enkä mitään muutakaan koko pandemia aikana.
Vuoden aikana yksi korona. En ole rokotettu.
Vuoden aikana ollut 2 x nuhaa pari pv, koti testien mukaan ei koronaa. N52
Viime syksynä taisi olla lievä korona. Kuumetta oli kolmena päivänä ihan reippaasti, päätä särki ja makuaisti muuttui, mutta kotitesti näytti negatiivista.
Flunssaa ei ole ollut yli vuoteen, eikä lainkaan vielä koronaakaan. Mutta alle vuoden sisään olen sairastanut masennuksen.
Olin terveenä 2 koronan välin eli 8,5kk. Nyt 8 vkoa tosi sairaana, tuli joku jälkitauti
Kolmen vuoden aikana on ollut yksi flunssa.
Ei edes koronaa, vaikka en ole mitenkään hysteerisesti varonut.
Etätöissä kyllä pääosin ollut.
Eijoo ollunna mittään hättee, tervennä oon ollunna.
Vuonna 2018 sairastin influenssan ja sitä ennen sairastin joskus 1990 -luvun puolen välin paikkeilla jonkun pahemman nuhan. Olin silloin terveyskeskuksessa töissä ja sain lääkäriltä hoito-ohjeet.
Koronan