Oletko ollut terveenä viimeisen puoli vuotta - vuoden?
Kommentit (47)
Tarttuvia tauteja mulla on ollut viimeisen kymmenen vuoden aikana yhden kerran; korona viime kesänä.
Joku tarttuva on juuri ehkä kerran vuosikymmenessä. Lapsena saattoi olla viiden vuoden väli. Influenssaa ei ilmeisesti ole ollut koskaan, jos on oikein tulkittu. Mahatauteja kaksi tähänastisen elämäni aikana.
N48
Toki ja useamman vuoden siis olen ollut terveenä. Vastustuskyky vissiin kohillaan.
Kolme-neljä vuotta olin terveenä ennen viime viikolla ollutta ilmeisesti influenssaa.
Olen ollut terveenä vuodesta 2017 asti. Silloin vihdoin katkaistiin akupunktion avulla kroonistunut poskiontelotulehduskierre. En sitten tiedä oliko niin tehokas hoito, että muutkin sairauden karttaneet minua. Todennäköisemmin kyse enemmän sattumasta ja siitä, että poskareita lukuun ottamatta olen koko elämäni sairastanut hyvin vähän.
Olen ollut terveenä. Sitä on hyvä rukoilla ja pyytää sitä terveyttä Jumalalta. Suosittelen kaikille!
sitten koronan alkamisen en ole sairastanut mitään. pari niin pientä flunssaa on ollut, että ovat menneet ohi parin päivän nuhalla ja nenän tukkoisuudella.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut terveenä. Sitä on hyvä rukoilla ja pyytää sitä terveyttä Jumalalta. Suosittelen kaikille!
Samaa olen rukoillut, mutta olen silti sairastanut enemmän kuin koskaan. Voi sitä rukoilla vaikka mitä liittyen maalliseen olemassaoloon, mutta erityisesti maallisen kärsimyksen suhteen Jumalan tiet ovat tuntemattomat. Jumala on hengessä, voimistaan sinua sisältäpäin antaen ymmärrystä, rohkeutta, nöyryyttä ja kärsivällisyyttä. Ei hän automaattisesti paranna jokaista tai tee heistä immuuneja kaikelle.
Joulun olin flunssassa, oli aika paha sellainen. Kotitestin mukaan ei ollut korona.
Ärsytti kun jouluvalmistelut meni vähän penkin alle.
Viime kesänä ruokamyrkytys. Se oli oma, tosi tyhmä moka. Mutta jestas että oli kamalaa!
Kyllä olen ollut terveenä. Kaikki piikit otettu, sairastin koronan ja sen lisäksi pienen flunssan, normisettiä tai normaalia vähemmän.
Tarttuva tauteja en ole sairastanut. Mutta rintasyövän sain 3v sitten eikä sitä ole saatu nitistettyä hyvästä lähtötilanteesta huolimatta. Se n nyt levinnyt keuhkoon, ja sitä hoidetaan sytostaateilla. Käyn silti edelleen töissä.
Täytyy kyllä sanoa, että julkinen terveydenhuolto turhauttaa. Syöpähoidotkin on aivan sekaisin ja jumissa. Siellä silti hoidetaan 40-luvulla syntyneitä, eikä aikoja riitä nuorille tai keski-ikäisille. Turhauttaa, kun aina kaikki ajat on varattu ja hoidot siirtyy jatkuvasti.
En ole ollut terveenä, puolen vuoden sisällä 3 poskiontelotulehdusta, kusitauti, korona. Päälle muut kolotukset/vitutukset...
viimeksi olin sairaana ennen koronaa, sukulaistytön vierailun jäljiltä viikon teholla ja kuukauden muuten toipumassa, tämä sukurakkaaksi itsensä ilmoittava vähän heilutteli vasaraa, muuten ole paljoa sairastaa, no koronarokotteen jälkeen oli kova sahaava kuume pari viikkoa.