Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun mies ei osaa tehdä ruokaa ja syö kaksi kertaa päivässä ulkona?

Vierailija
13.02.2023 |

Eli meillä on täysin erilliset ruokabudjetit ja harmittaa myös aina syödä yksin. Mies on myös sanonut ettei jaksa työpäivän (esimiesasema, toimistotyö) jälkeen kokata, joten jos haluaisin syödä yhdessä, minun pitäisi laittaa kaikki ruoka.
Sen lisäksi mies ei halua syödä kasvisruokaa ja minä en halua tehdä liharuokaa. Syödään siis eri aikoina ja molemmat yksin, mies ensin työpäivän aikana lounasravintolassa klo 11 ja sitten käy kotimatkalla klo 16.30-17 toisen kerran ravintolassa syömässä ennenkun tulee kotiin. Ja mua harmittaa!
Mulla ei varaa opiskelijana syödä kaksi kertaa päivässä ulkona, enkä pidä sitä ihan terveellisenäkään mm suolan ja rasvan määrän takia. Mitä tehdä?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen rahat riittää tuohon hullutukseen et kai voi mitään.

Vierailija
42/45 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos teillä jotakin muuta yhteistä? Minkä vuoksi olette yhdessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Onkos teillä jotakin muuta yhteistä? Minkä vuoksi olette yhdessä?

Tämä olisi kiinnostavaa minustakin. En osaa edes kuvitella tuollaista suhdetta. Että oltaisiin edes yhdessä. Ei mitään yhteistä, eikä edes halua mihinkään. Puhutteko te toisillenne koskaan? Mitään, mistään. Surullinen pari jos tämä on totta.

Vierailija
44/45 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä eletään siis kahta eri elintasoa saman perheen ja talouden sisällä. Se ei ole tervettä ja ymmärrän huolesi. Mitä muita omituisuuksia miehessä on? 

Vierailija
45/45 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sinua ap harmittaa. Se on tunne jonka kanssa kannattaa opetella elämään, vaikutat vähän sellaiselta että moni asia tulee vaivaamaan sinua tulevaisuudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä