Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinkö muka tylysti?

Vierailija
13.02.2023 |

Tapailtiin miehen kanssa aiemmin. Mies ei kuitenkaan ollut valmis suhteeseen, joten juttu lopetettiin melko hyvässä yhteisymmärryksessä. Saatesanoin kyllä me toisemme sitten löydetään uudestaan jos niin on tarkoitettu.

Vuosi tämän jälkeen mies palasi, otti yhteyttä ja ehdotti tapaamista. Pyysi heti että saa seurata minua somessa ja ahkerasti seurailikin mitä sinne postasin. Ehdin jo hetken innostua, koska pidin tyypistä. No nähtiin kahdesti, sitten mies katosi. En laittanut mitään viestiä itse enää, koska mielestäni se olin minä joka nyt antoi hänelle toisen mahdollisuuden. Kuukauden odotin. Miehestä ei kuulunut mitään, ainoastaan näin että somessa aktiivisesti seuraa mm. tarinoitani. Tinderiin oli tietysti myös liittynyt ja siellä teksti etsin pitkäaikaista kumppania.

No siispä aattelin että edelleen minä en kelvannut siksi kumppaniksi vissiin. Joten myös poistin viestit, numeronsa ja estin somessa. Siitä viikko niin mieheltä tuli viesti että aika tylyä.

En vastannut mitään. En vaan tiedä mitä vastaisi enkä ymmärrä tuollaista käytöstä. Itse en ole ollut toiselle muuta kuin kiltti aina ja tukenut ja ymmärtänyt. Siis ihan p*skaa mielestäni tuollainen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi