G:Abortintekijä, mikset huolehtinut ehkäisystä?????
luin edellistä pinoa, ja joillakin tuntuu olevan useampiakin abortteja tehtynä (eikä kuulemma harmita tippaakaan..) Toinen kysymys: Tiesittekö ennen raskaaksituloa, kuinka lapset saa alkunsa/tiesitkö mitä ehkäisy on???
Kommentit (29)
lapsia ollenkaan ilman lääketieteellisiä keinoja. Kaksoset olivat 3 kk vanhoja (olivat siis hoitojen avulla saatuja) kun huomasin olevani spontaanisti raskaana. Kaksosraskauden aikana itselleni tuli kuitenkin hengenvaarallinen komplikaatio, joten en halunnut raskautua uudelleen.
Eli ne, jotka eivät välitä, joille ihmisen alku ei merkitse mitään. Raiskauksen seurauksena raskautuneet tai jos vauva todettu todella sairaaksi... nämä ymmärtää, mut en usko et kukaan hoitojen avulla esikoisensa saanut tekis oikeasti aborttia jos spontaanisti raskaaksi tullisi!! Ei vain voisi!
Vierailija:
Eli ne, jotka eivät välitä, joille ihmisen alku ei merkitse mitään. Raiskauksen seurauksena raskautuneet tai jos vauva todettu todella sairaaksi... nämä ymmärtää, mut en usko et kukaan hoitojen avulla esikoisensa saanut tekis oikeasti aborttia jos spontaanisti raskaaksi tullisi!! Ei vain voisi!
hain jälkiehkäisypillerit, mutta silti tulin raskaaksi. nyt olen steriloitu.
Miten elämä sitten sairastuneena menee onkin toinen juttu. Sairastuneena voi joutua jopa uudestaan aborttitilanteeseen ja on täysin turtunut.
Älkää tuomitko abortintekijöitä kun heidän tilanteistaan ei voi mitään tietää.
T. Vammaisabortista (vastoin omaa tahtoa tehty) sairastunut
Älkää tuomitko abortintekijöitä, mutta katsokaa kuitenkin video hakusanalla ABORTTIVIDEO. Katsoin sen, karseeta.
Olen läpikäynyt vammaisabortin ja synnyttänyt raiskauksesta kuolleen lapsen - en pystynyt läpikäymään enää aborttia, mutta toivoin keskenmenoa ja synnytin kuolleen lapsen. Taivaanisäkö katsoi, että minulle oli jo liikaa kärsimystä?
Vain murto-osa aborteista tehdään raiskatuille tai niille, joilla ehkäisy on pettänyt. Suurin osa tehdään niille, jotka eivät ole huolehtineet ehkäisystä. Missä he luuraavat tästä ketjusta?
...nimittäin raiskauksen uhrien osuus abortin tekijöistä on reippaasti alle promillen luokkaa. Enkä oikeen jaksa uskoa, että kymmenen abortti-aiheeseen kommentoineen joukossa olisi juuri yksi heistä... Varsinkin kun viestisi oli tuollainen virkkeen töksäytys.
Oletteko hyvät palstalaiset olleet koulussa? Muistatteko, että mistä elämä alkaa? Hedelmöityksestä. Abortti on aina murha, vaikka on helppo paeta omantunnon kolkutusta kutsumalla sitä " raskauden keskeytyksi" . Natsitkin veivät juutalaisia vain " hygienoitavaksi" .
Pitäisi säätää laki, jonka mukaan jokainen abortin tehnyt nainen pakotettaisiin näkemään operaation tulos.
Vierailija:
...nimittäin raiskauksen uhrien osuus abortin tekijöistä on reippaasti alle promillen luokkaa. Enkä oikeen jaksa uskoa, että kymmenen abortti-aiheeseen kommentoineen joukossa olisi juuri yksi heistä... Varsinkin kun viestisi oli tuollainen virkkeen töksäytys.Oletteko hyvät palstalaiset olleet koulussa? Muistatteko, että mistä elämä alkaa? Hedelmöityksestä. Abortti on aina murha, vaikka on helppo paeta omantunnon kolkutusta kutsumalla sitä " raskauden keskeytyksi" . Natsitkin veivät juutalaisia vain " hygienoitavaksi" .
Pitäisi säätää laki, jonka mukaan jokainen abortin tehnyt nainen pakotettaisiin näkemään operaation tulos.
Sillehän hoitojen avulla kaksoset saaneellehan tuli hengenvaarallinen komplikaatio raskaudessaan.
Ne, jotka eivät ehkäisyä käytä vaikka pitäisi, ovat perhe-elämästä ja mistään vauva-lehden palstoista piittaamattomia ihmisiä, ehkä nuoria, opiskelijoita, jollain tavalla psyykkisesti tasapainottomia tai sitten vähän laitapuolen kulkijoita, alkoholiongelmaisia ym.
En tiedä, mihin tietosi perustat, mutta itse gynellä jo yli vuosikymmenen työskennelleenä TIEDÄN for a fact, että abortit perheellisten ja parisuhteessa elävien keskuudessa johtuvat lähes aina ehkäisyn pettämisestä. Nuo aikaisemmin mainitut ovat sitten asia erikseen, mutta heitä tällaisilta palstoilta on turha etsiä.
Kun kukaan ei vastaakaan että tein abortin koska en haluannut pillun löystyvän, valitetaan että vastaukset on VÄÄRÄNLAISIA.
Minut raiskasi silloinen aviomieheni hyvin pian esikoisen syntymän jälkeen. Hain abortin sosiaalisilla syillä, vedoten siihen, etten jaksa niin pientä ikäeroa. Eivät kaikki raiskaukset todellakaan tule ilmi. Itse vuosia myöhemmin kustansin omalla rahalla terapiat ja lääkkeet itselleni, jotta pääsin asiasta jotenkin ylitse.
se on ollut moka, että ehkäsy on joiltain jäänyt pois tietty. et varmaan kuvittele et kukaan enää ajattelis että " jos tuun raskaaks, ni teen sit abortin..."
sähän ap et koskaan tee mokia. noissa seksihommissa tulee helposti mokailtua- etenkin kännissä.
mä uskoisin et suurin osa abortin syistä on " moka"
ei kiva juttu tietenkään, että valistusta vaan lisää
joka kirjoittelee näitä mielenvikaisia kiihkoaloituksia kerta toisensa jälkeen ja laittaa linkkiä abortinvastustussivuille ja videoihin. En tajua, mitä hän tekee perheellisten keskustelupalstalla, menisi jonnekin teinipalstalle tai meuhkaamaan joihinkin juoppojen bileisiin.
abortti on niin helppo juttu nykyään
Vierailija:
hain jälkiehkäisypillerit, mutta silti tulin raskaaksi. nyt olen steriloitu.
Mulla ainakin oli pillerit käytössä (Yasmin).
Etenkin just useamman abortin tehneet, mitä niitteen päässä liikkuu vai liikkuuko mitään kun ei yhdestä kerrasta opi mitään.
ei kuulu sulle!