mies 42 / nainen 25
jos näet tälläisen pariskunnan, keillä yhteinen lapsikin. mitä ajattelet, miksi?
Kommentit (13)
Riippuu miehestä, jos se on oikeasti todella hyvä tyyppi ja puoleensavetävä, niin ymmärrän sitä naista. Ehkä voisin kuitenkin kyynisesti ajatella, että mies vaihtaa taas muutaman vuoden kuluttua nuorempaan, kun ikää tulee lisää.
Kyllä minä rakastun tunteeseen
ja silloin on sama onko nainen 20v tai 55v
Silloin kun sukat pyörii jalassa niin ei sitä tuijota ikään
M43
Ällöttäisi ajatuskin seksistä vanhan kurppamunan kanssa. Naista käy sääliksi, toivottavasti on edes rikas mies.
Olen parikymppinen nainen enkä kusekaan yli 30-vuotiaiden suuntaan. Seksifantasioissa saattaa hyvinkin vierailla oman isän ikäisiä ukkoja ja onhan niille kiva flirttailla (esim. töissä pomolle, kun haluais saada jonkun oman jutun läpi.. Toimii!;)). Mutta en missään nimessä seurustelisi kenenkään itseäni yli 10 vuotta vanhemman kanssa.
Mulla on terve isäsuhde, joten en tarvitse toista läheistä vanhaa äijää :DDD
enkä voisi kuvitellakaan itseäni nuorempaa miestä, tuskin edes samanikäistä. Mutta makunsa kullakin...
Mies elää jokaisen miehen unelmaa. Jokainen mies haluaa vanhetessaan nuoremman naisen rinnalleen. No toki on poikkeuksia.
Itse olen 3kymppinen enkä tykkää ikäisistäni miehistä. Mielellään n.5-15 vuotta vanhempi, osaa jo käsitellä ja tyydyttää naisen.
En ajattele välttämättä mitään, mut jos ajattelen, niin varmaan sit sellasta, et ne on onnellisia yhdessä. Ite olen 25 ja tykkään vanhemmista miehistä. Olen ollu muutama vuos sitten 21 ja seurustelin silloin yli vuoden 41 vuotiaan kans ja ei mitään heikkoa ollu.
mutta sitten kun toinen on 40 ja toinen 60, voi olla hankalampaa. Toinen vielä selvästi ei-vanha ja toinen eläkeiän kynnyksellä.
kuin 6-kymppinen mies.
mutta sitten kun toinen on 40 ja toinen 60, voi olla hankalampaa. Toinen vielä selvästi ei-vanha ja toinen eläkeiän kynnyksellä.
..jos mies jää 60 eläkkeelle.
mutta meidän tapauksessa oletettavasti noin 10vuoden päästä(~52v), ellei lisää ylennyksiä tule ;)
tämä mies ei ole rikas(johtavassa asemassa), mutta erittäin rakas. Terve isäsuhde mulla on ollut, mutta minkä tekkee jos vanhemmasta tykkää?! Ja hyvin ylpeinä kuljetaan kaikkialla, käsikkäin. Naimisiinkin olemme jo menneet, me näytämme kaikille, että me ollaan me, nyt ja aina, myöys sitten 20vuoden kuluttua. Mitä sitten vaikka saamme paljon katseita ja kommentteja peräämme, me ollaan me. onnellisia, yhdessä..
Olen itse 42v, joten toinen kierros unelmissa.