Millaisia ajatuksia herättää. Mies, jonka kanssa vietät aikaa ja huomaat hänen samalla selailevan deittisovellusta.
Menin hänen luokseen, saunottiin, nautittiin illasta.
Olen tuntenut hänet pitkään ja hän pyysi, jos tavataan, vietimme viikonlopun yhdessä. Olemme ystäviä mutta emme seurustele. Sinkkuja molemmat.
Yhdessä vaiheessa iltaa huomasin hänen selailevan deittisovellusta. Kysyin, että oho, oletko sinä tuolla?
Ihmetteli, että missä ja poistui nopeasti. Ei halunnut myöntää, vaikeni vain.
Olisi voinut myöntää, toisaalta minulle sama se. En kuitenkaan ymmärrä miksi haluaa viettää kanssani aikaa. Koskaan ei halua päästää irti ja joka kerta jo haaveilee seuraavasta tapaamiskerrasta ja miettii suunnitelmia mitä kaikkea voitaisiin tehdä.
En tiedä haluanko olla tällaisessa kuviossa. Ehkä minusta tuntuu, että olen jumissa enkä halua olla halpa. Taidan jättää tämän suhteen tähän koska en oikein tiedä mitä tuosta pitäisi ajatella.
Kommentit (21)
En enää viettäisi sellaisen miehen kanssa aikaa.
On miehiä jotka etsivät koko ajan parempaa ja joille olet satunnainen viihdyke Sitä Oikeaa etsiessä.
Sitten on miehiä jotka keskittyvät vain sinuun haluavat nimenomaan sinut ja joille sinä olet Se Oikea.
Valitset itse kummankaltaisen miehen haluat elämääsi.
En minäkään haluaisi olla mikään hätävara.
Vierailija kirjoitti:
Jos ette ole suhteessa niin miksi ei? Eihän se jonkun seuraan lyöttäytyminen jossa ei ole "ääneen" sovittu seurustelusta ole mikään suhde.
Niin mutta samalla kun viettää naisen kanssa aikaa niin katselee muitakin. Minusta siinä on moraali aika kaukana.
En minä ainakaan olisi itse niin törkeä. Sama se mitä muuten touhuaa mutta tuollainen toiminta, jota ei halua edes itse myöntää niin on vähän outoa.
Tuli vaan typerä olo siinä vieressä istuessa vaikka emme olekaan kuin ystäviä ja vähän enemmän.
Ap
Siis oletteko te nyt ystäviä vai jotain enemmän? Jos ystäviä, ei miehen deittielämä kuulu sinulle millään tavalla. Jos jotain muuta, heivaa häntäheikki elämästäsi.
Olemme ystäviä mutta emme seurustele. Sinkkuja molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Olemme ystäviä mutta emme seurustele. Sinkkuja molemmat.
No mitä sillä sitten on väliä jos mies tarkistaa välillä deittitarjonnan? En nyt tajua.
En viitsisi viettää tyypin kanssa kallista vapaa-aikaani enempää. Ei tuosta tule yhtään sen enempää koskaan, se on nyt nähty ja en miettisi tapausta enää, vaan jatkaisin omaa elämääni.
Tapailuvaiheessa mies saa harrastaa seksiä muiden naisten kanssa. Se on ihan naisen oma vika, kun ei halua edetä seuraavalle levelille. Mustasukkainen much? Nainen25V
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ette ole suhteessa niin miksi ei? Eihän se jonkun seuraan lyöttäytyminen jossa ei ole "ääneen" sovittu seurustelusta ole mikään suhde.
Niin mutta samalla kun viettää naisen kanssa aikaa niin katselee muitakin. Minusta siinä on moraali aika kaukana.
En minä ainakaan olisi itse niin törkeä. Sama se mitä muuten touhuaa mutta tuollainen toiminta, jota ei halua edes itse myöntää niin on vähän outoa.
Tuli vaan typerä olo siinä vieressä istuessa vaikka emme olekaan kuin ystäviä ja vähän enemmän.
Ap
Kuuntele itseäsi. Jos sinulla ei ole toisen kanssa hyvä olo, niin miksi jatkaisit?
Jos toinen haluaa sinun läsnäollessa selata muita vaihtoehtoja, niin voiko olla selkeämpää merkkiä, että teistä ei tule sen enempää? Pitäisikö asia huutaa sinun naaman edessäsi vai kirjoittaa se isoilla kirjaimilla paperille, että tajuaisit poistua hänen lähettyviltään?
Poistu takavasemmalle ja lopeta typerä roikkuminen tyypissä, nolaat itsesi pahemmin, jos jatkat.
Et ole sellainen, jonka kanssa hän haluaa seurustella. Olet vain ystävä tai fwb
Kai sitä ystävän kanssa voi vaikka yhdessä katsella, mitä deittisovelluksessa on tarjolla? Jotenkin outo kuvio, jos ollaan vaan ystäviä ja sitten noin...siis jos aloittaja ei elättele toiveita jostakin muusta kuin ystävyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Tapailuvaiheessa mies saa harrastaa seksiä muiden naisten kanssa. Se on ihan naisen oma vika, kun ei halua edetä seuraavalle levelille. Mustasukkainen much? Nainen25V
Tässä taas yksi syy, miksi nuoret (alle 30) naiset ovat parhaita. Aivotoiminta on vielä normaalia, kun ei olla katkeroiduttu ja alettu miesvihaajiksi. M32
Kyse tässä oli ehkä siitä ettei voinut asiaa myöntää. Samalla selittää mitä kaikkea kanssani haluaa tehdä ja jouluakin yhdessä viettää.
Tavallaan tuo ristiriitainen käytös tässä arveluttaa.
Enkä aio siis jatkaa tapailua koska en vain halua olla mikään varalla oleva nainen.
Mielummin rehellistä toimintaa kun salaista, olimme ystäviä tai emme. Ehkä olen vähän outo mutta minulle tuli vähän epämukava olo ja onhan tämä simppeliä siinä mielessä, että jatkan vain elämääni.
Ap
Jos ei ystävä/kaveri/kumppani suostu juttelemaan asioista rehellisesti, en ole niiden kanssa. Mitä ystävyyttä se sellainen on, että valehdellaan ja salaillaan? Tuossa tilanteessa olisin sanonut ihan neutraalisti ja suoraan, että näin sun olevan deittisovelluksessa, ja jos hän olisi kieltänyt sen, olisin vain todennut että sä valehtelet, enkä arvosta sellaista. Sitten olisin lähtenyt kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Kyse tässä oli ehkä siitä ettei voinut asiaa myöntää. Samalla selittää mitä kaikkea kanssani haluaa tehdä ja jouluakin yhdessä viettää.
Tavallaan tuo ristiriitainen käytös tässä arveluttaa.
Enkä aio siis jatkaa tapailua koska en vain halua olla mikään varalla oleva nainen.
Mielummin rehellistä toimintaa kun salaista, olimme ystäviä tai emme. Ehkä olen vähän outo mutta minulle tuli vähän epämukava olo ja onhan tämä simppeliä siinä mielessä, että jatkan vain elämääni.
Ap
Voitko nyt vihdoin kertoa mitä se sinulle tarkoittaa jos olette ystäviä? Onko kyseessä sellainen vanhan väen salakieli kun ei voida puhua kumppanista tai poikaystävästä vaan aina on kyseessä ystävä, vaikka olisikin kyse seurustelusta tai tapailusta?
Jos minä puhun vastakkaisen sukupuolen edustajasta ystävänä, voin hyvin selailla hänen kanssaan Tinderiä vaikka yhdessä.
Olette ystäviä, joten mitä väliä jos mies haeskelee muita naisia? Jos sinä olet ollut hakemassa miehestä jotain ystävyyttä enemmän, olisi ehkä kannattanut avata suu. Keskustelu siitä, mitä kumpikin on yhdessäololta hakemassa, on hyvä käydä jo varhaisessa vaiheessa - juuri siksi, että molemmat varmasti ovat samalla sivulla.
Ei tuollaisesta touhusta saa kun pahan mielen. En suosittele jatkamaan kyseisen tyypin tapailua.