Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuin hierojaani, mitä pitäisi tehdä?

Vierailija
12.02.2023 |

Olen jonkin aikaa käynyt samalla hierojalla ja olen todella ihastunut. En siis elättele mitään skenaarioita, joissa välillemme syntyisi mitään (hän on varattu). Miten te toimisitte? Jättäisittekö vain menemättä enää? Sekin tuntuu vähän tylyltä. Vai pitäisikö mennä vielä viimeisen kerran ja hieronnan päätteeksi sanoa, että en ole enää tulossa, sillä olen ihastunut? En halua roikkua turhassa ihastumisessakaan, enkä oikein mahda tunteilleni mitään.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS! 🐷

Vierailija
2/33 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda sanomatta mitään. Vältät kiusallisen tilanteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet Holmat ensi kerran hieronnalla?

Vierailija
4/33 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheesta on monia XXX-videoita.

Vierailija
5/33 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanot vain että "olen ihastunut" se luulee että olet ihastunut johonkuhun toiseen ja sanoo onneksi olkoon. Jos sanot että "olen ihastunut suhun" sitten eri asia. Mutta voiko siitä tulla kiusallinen tilanne tai hyväksikäyttääkö hän ihastusta, jos ei itse olekaan. Ei sinne ole pakko mennä, voi somessakin pyytää kaveriksi, ehkä sieltä näkyy sitten jos hän vapautuu joskus parisuhteestaan. 

Vierailija
6/33 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se pitäisi hierojalle sanoa, että on ihastunut. Ei muuta kuin häipyy vaan jos liian vaikeaksi käy.

Vierailija
7/33 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen vielä menettelee kunhan et sano asiasta hänelle suoraan. Mutta astuminen ei ole ok.

Vierailija
8/33 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tässä nyt on ongelma? Lopetat vain siellä käymisen.

Vierailija
9/33 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi sanoa mitään, hänellä on muitakin asiakkaita, ei välttämättä edes noteeraa ettet käy enää. Ja syyhän voi olla vaikka ettei enää ollut tarvetta käydä.

Vierailija
10/33 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaihdat hierojaa tietenkin. 

Vierailija
11/33 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et todellakaan sano mitään vaan menet toiselle hierojalle. Miten niin tylylä, jos et enää mene sinne. Ei kai hierojat oleta, että asiakkaat käyvät heillä loppuikänsä. 

Vierailija
12/33 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano seuraavalla kerralla,että harmi,kun joutuu lopettamaan,kun olen muuttamassa,enkä pysty enää käymään...tämmonen hieroja kun olis kotona itsellä :) 

Vierailija
13/33 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää hierojien flirttaileva asiakassuhteen ylläpito, aiheuttaa väärinkäsityksiä heikkomielisimmissä.

Vierailija
14/33 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et todellakaan sano varatulle hierojalle, että olet ihastunut häneen. Lopetat vaan käymisen siellä, eikä sitä nyt ainakaan tarvi selitellä mitenkään.

Vierailija
15/33 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sano seuraavalla kerralla,että harmi,kun joutuu lopettamaan,kun olen muuttamassa,enkä pysty enää käymään...tämmonen hieroja kun olis kotona itsellä :) 

Miksi hierojalle pitäisi selittää yhtään mitään vaan jättää vaan varaamatta seuraavan ajan. 

Vierailija
16/33 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hiljaa ja nauti tunteesta. Jos et kykene siihen, ole hiljaa ja vaihda hierojaa.

Vierailija
17/33 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin turpani kiinni ja jättäisin menemättä enää hierontaan. 

Vierailija
18/33 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii selitellä mitään. Hänelle olet yksi asiakas sadan muun joukossa.

Vierailija
19/33 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehkä miettiä, miksi ihastuit häneen. Ihokosketuksen nälkä? Läheisyyden tunne? Hoidettavana olemisen tunne? Tuollaiset olosuhteet altistavat ihastumiselle helposti.

Vierailija
20/33 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, mun vastaukset ei tule enää läpi... mitäs ihmettä nyt taas.

Olen varmaan sekopää, kun ajattelen, että asialla olisi hänelle merkitystä. Ymmärrän järjelläni, että se on vain työtä hänelle ja osa sitä työtä on olla mukava. Käymme aika diippejä keskusteluita, ja koen, että hän jakaa aika yllättävästi asioita itsestään, minkä takia välit häneen tuntuvat kaverillisilta. Ja samalla tavalla kuin olisi tylyä ghostata ystävä, tuntuisi tylyltä "ghostata" tämä tyyppi, vaikka tuskin hän itse sitä niin ajattelisi, tai edes huomaisi välttämättä. Olen varmaan vain sekaisin ihastuksestani, mutta välillä tuntuu, että hänelläkin voisi olla fiiliksiä mua kohtaan.

Toinen syy on, että haluan polttaa sillan nyt kunnolla, sillä olen kyllä päättänyt että en mene enää, mutta niin se päätös aina menee nurin :D

Mutta mitä pahaa siinä olisi vain kohteliaasti ja asiallisesti kertoa ihastuksesta? Mutta olette varmaan oikeassa, pakko vaan löytää jostain se tahdonvoima olla menemättä. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme