Ihastuin hierojaani, mitä pitäisi tehdä?
Olen jonkin aikaa käynyt samalla hierojalla ja olen todella ihastunut. En siis elättele mitään skenaarioita, joissa välillemme syntyisi mitään (hän on varattu). Miten te toimisitte? Jättäisittekö vain menemättä enää? Sekin tuntuu vähän tylyltä. Vai pitäisikö mennä vielä viimeisen kerran ja hieronnan päätteeksi sanoa, että en ole enää tulossa, sillä olen ihastunut? En halua roikkua turhassa ihastumisessakaan, enkä oikein mahda tunteilleni mitään.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Jahas, mun vastaukset ei tule enää läpi... mitäs ihmettä nyt taas.
Olen varmaan sekopää, kun ajattelen, että asialla olisi hänelle merkitystä. Ymmärrän järjelläni, että se on vain työtä hänelle ja osa sitä työtä on olla mukava. Käymme aika diippejä keskusteluita, ja koen, että hän jakaa aika yllättävästi asioita itsestään, minkä takia välit häneen tuntuvat kaverillisilta. Ja samalla tavalla kuin olisi tylyä ghostata ystävä, tuntuisi tylyltä "ghostata" tämä tyyppi, vaikka tuskin hän itse sitä niin ajattelisi, tai edes huomaisi välttämättä. Olen varmaan vain sekaisin ihastuksestani, mutta välillä tuntuu, että hänelläkin voisi olla fiiliksiä mua kohtaan.
Toinen syy on, että haluan polttaa sillan nyt kunnolla, sillä olen kyllä päättänyt että en mene enää, mutta niin se päätös aina menee nurin :D
Mutta mitä pahaa siinä olisi vain kohteliaasti ja asiallisesti kertoa ihastuksesta? Mutta olette varmaan oikeassa, pakko vaan löytää jostain se tahdonvoima olla menemättä. -ap
No sano seuraavalla kerralla, että olet ihastunut häneen ja katso mitä tuleman pitää.
Tietysti pitää kertoa! Ei kukaan täällä varmaan liikaa kuule, että on jonkun mielestä ihana.
no joihinkin ihmisiin vaan ihastuu,oli hieroja tai kuka vaan...itse kai tiedät parhaiten,kannattaako ihastumisesta kertoa...tai sitten vaan vaihtaa toiseen...voihan sitä kokeilla,et käy toisella hierojalla kauan ja testaa,tuleeko tää hieroja vielä mieleen vai unohtuuko helposti...voithan sanoa,että mun täytyy lopettaa harmillista kyllä,kun opiskelut vie toisaalle tai muu selitys ja katsoo miten hän reagoi
"Mutta mitä pahaa siinä olisi vain kohteliaasti ja asiallisesti kertoa ihastuksesta?" Hän on varattu. Varatulle ihastuksesta kertominen on varatun vokottelua. Halua katsoa, lähteekö toinen mukaan. Se on epäeettistä. Lisäksi asetat toisen vaikeaan asemaan ammatillisen roolinsa suhteen.
Jos hän on varattu, niin en kyllä puhuisi mitään. Miksi haluaisit sekaantua varattuun?
Anna varattujen olla. Hän kyllä ilmoittaa sinulle, jos olisi jotenkin kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
"Mutta mitä pahaa siinä olisi vain kohteliaasti ja asiallisesti kertoa ihastuksesta?" Hän on varattu. Varatulle ihastuksesta kertominen on varatun vokottelua. Halua katsoa, lähteekö toinen mukaan. Se on epäeettistä. Lisäksi asetat toisen vaikeaan asemaan ammatillisen roolinsa suhteen.
Mä veikkaan, tai olen oikeastaan varma, että en ole ensimmäinen nainen joka tälle hierojalle lämpenee :D On nimittäin aivan älyttömän komea ja sosiaalisesti taidokas, ja olemukseltaan todella herttainen. En usko, että yksi ihastumisesta kertominen (varsinkin kun ajattelin sanoa sen silleen että sori mutta mulla on vähän liian lämpimät fiilikset sua kohtaan enkä halua asettaa sua mitenkään tukalaan tilanteeseen, joten heippa vaan) pystyisi huojuttamaan parisuhdetta, jos se on vakaalla pohjalla.
Ja sekin olisi tosi hyvä vaihtoehto, että vaan vaihtaisin hierojaa, mutta kun sitä tahdonvoimaa ei vaan löydy, ei sitten millään. Olen koukussa. -ap
Vierailija kirjoitti:
Anna varattujen olla. Hän kyllä ilmoittaa sinulle, jos olisi jotenkin kiinnostunut.
no jos ei oo tietoa toisen kiinnostuksesta,niin ei se toinenkaan niin vaan uskalla ilmoittaa
Tässä näkyy kyllä ihmisten moraalittomuus, vokotellaan varattuja ilman minkäänlaista tunnontuskaa - koska kaikki minulle heti nyt
Kaikille asiakastyötä tekeville sattuu näitä, koska työhön kuuluu ihmisen jututtaminen ja hyvänäpitäminen henkisesti, joka kuuluu ammattitaitoon ja -rooliin eikä osa asiakkaista vain ymmärrä sitä. Ammatti-ihminen esimerkiksi myötäilee niissäkin asioissa, joissa oikeasti on täysin eri mieltä. Tarkoitus on saada asiakkaalle hyvä mieli ja pysyvä asiakassuhde, mutta jos asiakas sitten on ihastunut, ainakin minä kehotan miettimään kannattaisiko mennä muualle saamaan tarvittava palvelu. Siitä ei hyvää seuraa, jos asiakas tunnustaa tunteensa, sen olen huomannut.
Mies ei ehkä koe yhtä epämiellyttävinä näitä tunnustuksia kuin nainen, ellei sitten ole jo törmännyt stalkkeriin. Jos et enää törmää missään tähän hierojaan, niin tunnustus tuskin hävettää sinua myöhemmin, kun olet näköjään jo päättänyt toimia hölmösti. Jos olisit fiksumpi, kävisit hieronnassa ihan normaalisti ja nauttisit ihastuksestasi privaatisti sotkematta siihen muita ihmisiä. Valitettavasti osa ihmisistä muuttuu pakkomielteiseksi ihastusta kohtaan ja koettaa tunnustamalla saada vastakaikua, jopa vedoten siihen, että on tullut vastakaikua. Osalla on romanssi mielessä, josta todisteeksi riittää vaikka jouluna saatu pieni jouluale. Sinä ajattelet, että teidän välisenne normaalit keskustelut ovat osoitus vastakaiusta: suoraan sanottuna ei tunnu ihan ok:lta. Olet ilmeisesti yksinäinen ja jollain tapaa tarvitseva ja siksi tavallinen asiakaspalvelu herättää tunteet.
Vierailija kirjoitti:
Jahas, mun vastaukset ei tule enää läpi... mitäs ihmettä nyt taas.
Olen varmaan sekopää, kun ajattelen, että asialla olisi hänelle merkitystä. Ymmärrän järjelläni, että se on vain työtä hänelle ja osa sitä työtä on olla mukava. Käymme aika diippejä keskusteluita, ja koen, että hän jakaa aika yllättävästi asioita itsestään, minkä takia välit häneen tuntuvat kaverillisilta. Ja samalla tavalla kuin olisi tylyä ghostata ystävä, tuntuisi tylyltä "ghostata" tämä tyyppi, vaikka tuskin hän itse sitä niin ajattelisi, tai edes huomaisi välttämättä. Olen varmaan vain sekaisin ihastuksestani, mutta välillä tuntuu, että hänelläkin voisi olla fiiliksiä mua kohtaan.
Toinen syy on, että haluan polttaa sillan nyt kunnolla, sillä olen kyllä päättänyt että en mene enää, mutta niin se päätös aina menee nurin :D
Mutta mitä pahaa siinä olisi vain kohteliaasti ja asiallisesti kertoa ihastuksesta? Mutta olett
Minunkin hierojani kertoi kaikki omat intiimitkin asiat, myös lastensa ja perheensä asiat, mikä oli välillä vähän kiusallista. Mieheni käy samalla hierojalla ja hänelle kertoi myös. En enää käy siellä, vaivat paranivat, mutta itse koin kiusallisena hierojan kertomiset itsestään. Joillakin on vain sellainen tyyli. Myös jo edesmennyt kampaajani kertoi kaikki miehensäkin asiat, hän oli siis sairas ja vanha jo.
Se että kertoo omia asioitaan ei minusta ole kovin ammattitaitoista. Sinä taas tulkitsit sen kiinnostuksesi juuri itseäsi kohtaan. Jos hänellä olisi sinua kohtaan jotain seksuaalista mielenkiintoa ja toteuttaisi sellaista, niin sehän olisi todella vakava juttu. En itse voisi tuollaiseen mieheen tai ammattilaiseen luottaa yhtään. Haavoittuvassa elämäntilanteessa olevien hyväksikäyttöähän se on, jos käyttää ihastusta hyväkseen.
Itse vaan menisin hierontaan.
Mukavaahan se on jos siitä hierojasta tykkää.