Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ufot ovat viimeinkin tulleet ja niitä ammutaan, onkohan ihan viisasta?

Vierailija
12.02.2023 |

Palstan mukaan jo ainakin Loimaalla ja raumassa on nähty ufo täällä Suomessakin ja kempeleellä.
Yhdysvalloissa kiellettiin kansalaisia omilla pyssyillään lasauttelemasta ufoja ja johan tuo on murhakin tuosta vaan ampua tulijoita!
Suomessakin maaseudulla joka talossa haulikko niin parempi olisi jotta ei ammuttaisi tulijoita niille sijoilleen, emme tiedä millä aineilla ovat tulleet mutta kannattaako yksipuolisesti alkaa ammuskelemaan?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen rakentamia ne ufot on ja kaikki näyt ja kuvat on ihmisten tekemiä kusetuksia. Mikään pikkuinen lentävä lautanen ei tänne maapallolle pääse tulemaan valovuosien päästä.

Vierailija
22/27 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ne on iltapalalla, hyvin tuntuu voileivät maistuvan.

Onko raikkaita? Heitin itse salaatinlehtiä ja leipäpalan pihalle, rusakot söi leivät mutta salaatti jäi. Vai olikohan rusakkoja sittenkään...

Näyttävät hämärässä rusakoille, samanlaiset korvat mutta näille humanoidella tennispallon kokoiset ovaalin muotoiset silmät jossa erivärisiä palloja ja renkaita ja tähdet heijastuu noista silmistä!

Itse olen porkkanaa antanut mutta tykkäävät myös lantusta ja näkkileivästä, meillä hevospilttuun vieressä on tuo laskeutumispaikka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaiset kohteena, koska ollaan jo aina  ulkoisia olentoja palveva orjakansa.

Vierailija
24/27 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raumassa?

Vierailija
25/27 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on RaumaLLA.!

Vierailija
26/27 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat tulleet pelastamaan tellusta joka on kuin uppoava laiva. Kannattaisi ystävystyä niiden kanssa.

Vierailija
27/27 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alas vaan, koska ne ovat kiinalaisia! Myös Kiinassa "löydetyt"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi