Ufot ovat viimeinkin tulleet ja niitä ammutaan, onkohan ihan viisasta?
Palstan mukaan jo ainakin Loimaalla ja raumassa on nähty ufo täällä Suomessakin ja kempeleellä.
Yhdysvalloissa kiellettiin kansalaisia omilla pyssyillään lasauttelemasta ufoja ja johan tuo on murhakin tuosta vaan ampua tulijoita!
Suomessakin maaseudulla joka talossa haulikko niin parempi olisi jotta ei ammuttaisi tulijoita niille sijoilleen, emme tiedä millä aineilla ovat tulleet mutta kannattaako yksipuolisesti alkaa ammuskelemaan?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ne on iltapalalla, hyvin tuntuu voileivät maistuvan.
Onko raikkaita? Heitin itse salaatinlehtiä ja leipäpalan pihalle, rusakot söi leivät mutta salaatti jäi. Vai olikohan rusakkoja sittenkään...
Näyttävät hämärässä rusakoille, samanlaiset korvat mutta näille humanoidella tennispallon kokoiset ovaalin muotoiset silmät jossa erivärisiä palloja ja renkaita ja tähdet heijastuu noista silmistä!
Itse olen porkkanaa antanut mutta tykkäävät myös lantusta ja näkkileivästä, meillä hevospilttuun vieressä on tuo laskeutumispaikka
suomalaiset kohteena, koska ollaan jo aina ulkoisia olentoja palveva orjakansa.
Ovat tulleet pelastamaan tellusta joka on kuin uppoava laiva. Kannattaisi ystävystyä niiden kanssa.
Alas vaan, koska ne ovat kiinalaisia! Myös Kiinassa "löydetyt"
Ihmisen rakentamia ne ufot on ja kaikki näyt ja kuvat on ihmisten tekemiä kusetuksia. Mikään pikkuinen lentävä lautanen ei tänne maapallolle pääse tulemaan valovuosien päästä.