Jos olisit UFO, miltä tuntuisi jos ammutaan kyselemättä päin?
Outo tuo asenne että jos taivaalla 12 km korkeudella on lentelemässä joku UFO-mies joka ei ymmärrä englantia, HETI ammutaan se alas?
WTF?
Pitääkö olla noin aggressiivinen se tapa millä humanoidit otetaan vastaan?
En minä halua kuolla triggerhappyjen pohjoisamerikkalaisten asehullujen takia.
Kommentit (32)
Jos olisin UFO niin ei suntuisi miltään, kun olen jo kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Eikö niitä ufoja voisi tuhoamisen sijasta esim. orjuuttaa tai käyttää seksuaalisesti hyväksi kuten mustia 1700-luvulla?
Uutisten mukaan ne mustat käyttävät valkoisia naisia seksuaalisesti hyväkseen 2000 luvulla. Mitä hyvää Afrikasta on ikinä tullut? Kun valkoiset menivät sinne, mustat olivat apinan tasolla. Harrastivat kannibalismia, huulessa lähes frisbee kiekon kokoinen lätkä, eikä edes kirjoitustaitoa niillä. Kaikki hyvä mitä mustat ovat oppineet, on tullut valkoisilta.
Laittaisin viestiä kotiplaneetalle että orjuuttakaa tämän maapallon asukkaat, kun ovat barbaareja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ufo on vain tunnistamaton esine, eihän se mitään tunne. Maan ulkopuoliseen elämään taas ei ihminen koskaan ole törmännyt, eikä törmää. Lähellä ei ole asuttuja planeettoja, eikä valoa nopeampi matkustaminen ole yksinkertaisesti mahdollista. Ei nyt, ei tulevaisuudessa, ei koskaan.
Alienit osaa taivuttaa avaruutta. Matka jostain miljoonan valovuoden päästä tänne kestää muutaman minuutin.
Eiköhän tämäkin ole ihan täyttä humpuukia. Pelkkää scifiä.
Syytäkin ampua niitä. Tulevat vaan syömään jääkaapistasi lastesi vanukkaat.
Vierailija kirjoitti:
Ŕďğą ýų ğßųùú čęēêţþ əəľĺņ
T.ufo
Kiitos, tämä selvensi asiaa. Tervetuloa Maahan minun puolestani.
T. Kielitieteilijä
Taitaa av-mammojen hiivainen tuhero vähän kiinnostaa kun tulevat haistelemaan ilmakehää. Se hajuhan tuntuu lievästi siellä 12 kilsassakin.
Onko humanoidien tappaminen rikos?
Oli tai ei, mukavahan niiden lentovehkeitä varmaan on ampua alas.
Alienit osaa taivuttaa avaruutta. Matka jostain miljoonan valovuoden päästä tänne kestää muutaman minuutin.