Millainen Tinder-kuva on turn-off?
Kommentit (103)
Naisella: (olen mies)
- Kuva Kolilta tai muulta korkealta paikalta (löytyy oikeesti lähes kaikilta, todellinen turn-off!)
- Eläinnaamafiltterit yms.
- Alkoholi
- Ryhmäkuvat juhlista, harrastuksista ok.
- Salilla poseeaus
- Kaikki kuvat samanlaisia
- Käsi poskea vasten ison kahvikupin äärellä yms. naistenlehtikuvat.
- Lapset kuvissa (lapset ei mua muuten haittaa)
- Irvistely ja muu pelleily.
Edellä mainituilla tuntuu saavan tykkäyksiä, mutta mulle ei sytytä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
mulle tuli kerran vastaan miehen profiilissa naisen pil*u. Siinä nainen oli kyykyssä ja se kuva oli otettu sieltä alhaalta ylöspäin, kamera varmaan lattialla. Sit mies? oli taiteillu siihen kuvaan varren ja pari lehteä ja tämä esitti "ruusua". Se ruusu sitten lävähti verkkokalvoille.
Tämä veikeä tarina oli jo tässä ketjussa aiemmin, oletko jo unohtanut aiemman viestisi?
Heti pois jos on tekoripset, en vaan ymmärrä. Ja jos naama on vähänkään nyrpeä niin se myös etoo.
Naisilla tahallinen rumakuva, tärähtänyt kiva, skumppalasipose pihalla, synttärinumeropallokuva, joku mukahauska pelleilykuva, sali-selfie, laskettelukuva, kaveriporukkakuva ja eritoten flow-kuva, jossa doc martinsit, puolipitkä mekko ja nahkatakki.
Naisella:
- koirakuvat. Koirat on kivoja, mutta kun profiilissa on 10 kuvaa joissa pääosassa on koira, tietää kiertää hullun koiranaisen kaukaa
- retkeily/vaellus/eräily kuvat. Joka naisella on joku kuva puskasta tai tunturin rinteelta. Ei jaksa, ei kiinnosta.
Sukupuolesta riippumatta jos kädessä on kaljatuoppi tai viinilasi. Miehillä ehdoton ei pullistelukuvat peilin edessä ja kaljapakkauspahvit päässä.
Varmaan mun profiilikuva, vaikka en ole Tinderissä yms. treffisovelluksissa vaan etsin livenä naista ihanaa 😅
Miesten profiilikuvat, joissa on tarkoituksella outo ilme ja pyritään kai osoittaamaan, että on hassutteleva ja hauska persoona. Ei tuollaiset toimi aikuisilla. Ne voivat olla kai olla viittauksia meemeihin, mikä lähinnä kertoo siitä, että mies viettää aikaa netissä.
turn-off? Missä sä elät! Turn off turn off....typerä anglismisi saa heti mut siirtämään sut sivuun! EI siinä kuvia tarvitse!
Vierailija kirjoitti:
Liikaa aurinkolasikuvia, överit pullistelukuvat (jos haluaa olla ilman paitaa niin tilanne voisi olla "luonnollisempi" kuin poseerattu peiliselfie), kala/riista/yms saaliskuvat, rööki huulessa, kalja/muu alkoholijuoma kädessä (viinilasi ehkä menettelee), keskarin näyttäminen, alastomuus, heijarin esittely alushousujen läpi, alaviistosta otetut kuvat (niin että nenäkarvat ja räät näkyy), suttuiset kuvat, vanhat kuvat, hiustilanteen piilottaminen (joka kuvassa hattu/pään yläosa rajattu pois), muut naiset, lapset, taistelukoirat, "sekoilu/bilekuvat", ryhmäkuvat, joissa on 10 miestä (yritäpä sieltä tiirata kuka se oikea on.)...
Minulla ei ole mitään näistä, vaan hyviä ja selkeitä tilannekuvia, mutta olen silti saanut tänä vuonna 0 tykkäystä. Luulenpa, että tärkeämpää on se kuka kuvassa on eikä se mitä kuvassa on, ja tämä lista on vain valitusta niiden miesten profiileista, jotka kuitenkin keräävät kaikki tykkäykset.
Vierailija kirjoitti:
Selfie-sarjat. Yksi tai kaksi selfietä eri tilanteista ok, mutta tusina lähes identtisiä naamakuvia antaa vähän yksinkertaisen vaikutelman.
Nämä on vielä otettu hämärässä huoneessa, ankealla ilmeellä, ja kamera tarkentaa nenäkarvoihin. Profiilitekstissä ei tietenkään lue mitään tai siinä on valtava vaatimuslista naiselle, täynnä kirjoitusvirheitä.
Estynytkani_Liki 👅 kirjoitti:
Varmaan mun profiilikuva, vaikka en ole Tinderissä yms. treffisovelluksissa vaan etsin livenä naista ihanaa 😅
Pehmokani ois plussaa 👍
Tämä jakaa kai mielipiteitä, mutta itselleni turn-off ovat miesten pukukuvat. Niitä käytetään juhlissa ja ne eivät kerro miehestä oikein mitään muuta, kuin että mies on kuullut, että naiset tykkäävät puvuista. Jos puku on työvaate niin se on aika vahvaa töiden korostamista ja mahdollisesti tarvetta korostaa omaa pätevyyttä.
Minulla ei ole päivityksiä itsestäni instagramissa, facebookissa..muita?
Vierailija
14.09.2024 | 13:19
En jaa kuvia itsestäni, töistäni, vapaa ajastani.
Yritykseni on tietysti sosiaalisessa mediassa, mutta kasvoni eivät mainosta yritystäni.
En siis twerkkaa, ole ylipainoinen tai tatuoitu kaunotar. (olen luomu kaunotar)
Hyötyisinkö minä tai yritykseni jos alkaisin postaamaan kuvia itsestäni?
En ole tinderissä, koska rakastan miestäni, pitkä liitto.
Jos naisella ei ole kroppakuvaa, se on läski. Joka on turn off.
Vierailija kirjoitti:
naisilla ainakin jos koira yhdessäkään kivassa. En voi sietää niiden lemua.
M34
Eikö ole hyvä, että tiedät asian, niin osaat olla tykkäämättä ko naisesta. Vai onko miehet niin tyhmiä, että tykkäävät jopa sellaisista naisista, joilla on joku ehdoton nou nou-asia? Kuvitteleeko miehet, että nainen luopuu siitä koirasta jonkun random äijän takia?
Alkoholi ja tupakka kuvassa
Selkeästi samasta tilanteesta useampi kuva (esim. peiliselfiet eteisessä eri ilmeellä tai kuvat festareilta)
Silmien/kasvojen peittäminen: aurinkolasit, oudosti rajatut kuvat, kasvot pois kamerasta
Filtterit. Yhdessä kuvassa ok, esim. mustavalkoisuus, mutta vain hillitty filtteri (ei siis mitään perhosia poskille tai muovista ihoa ja hohtavia hiuksia), ja vain jos filtterittömiä kuvia on riittävästi
Ja ehkä joidenkin mielestä outo, mut selfie, jota ei ole käännetty. Eli siis otat selfien, jossa näkyy esim. logo paidassa tai kello seinällä. Logo tai kello on kuvassa peilkuvana ja paljastaa selfien kääntämättömäksi, käännetyssä kuvassa näkyyy oikeinpäin. Monesti puhelimen kameran asetuksista saa muutettua etukameran kuvat tallentumaan oikeinpäin (käännettynä).
Vierailija kirjoitti:
Tämä jakaa kai mielipiteitä, mutta itselleni turn-off ovat miesten pukukuvat. Niitä käytetään juhlissa ja ne eivät kerro miehestä oikein mitään muuta, kuin että mies on kuullut, että naiset tykkäävät puvuista. Jos puku on työvaate niin se on aika vahvaa töiden korostamista ja mahdollisesti tarvetta korostaa omaa pätevyyttä.
Kyllä pukuja käytetään ihan yöelämässäkin ja cocktailbaareissa jos käyt pikkasenkin tasokkaimmissa paikoissa.
Minusta tuo ruusu oli kaunis ja persoonallinen sanavalinta. Antaa jokaisen käyttää kieltä kuten tahtoo.
Käsittämätön toimenpide kyllä laittaa Tinderiin tuollainen kuva.