Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen Tinder-kuva on turn-off?

Vierailija
12.02.2023 |

Miehellä? Naisella?

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kutsuu seuraamaan Ig:aan ja se on täynnä kuvia exästä ja yhteiskuvia exän kanssa. Minusta tuo on sama, kuin jos sanoisi En oikeasti edes halua löytää ketään.

Vierailija
42/103 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

turn-off turn off, housuissas on! Miksi anglismi, miksi ei suomea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä: ökyily, kuten kalliin auton kanssa poseeraaminen. Myös minkä tahansa moottorivehkeen kanssa, oli kallis tai ei.

Siis mä oikeasti olen ihmetellyt näitä profiileja. Kuva autosta, talosta, hirsihuvilamökistä, veneestä ja itse mies tietysti siten, että kello näkyy ja todennäköisesti aurinkolasit ja jenkkihymy ja kalliin merkin logo paidassa. Nää ilmeisesti etsii jotain sugarbeibeja. Tuskin kukaan vakavaa parisuhdetta etsivä antaa tuollaisille tykkäyksiä.

Kai on tuollaisia naisiakin, materialisteja. High mainteinance.

Yrittäisit nyt edes kirjoittaa sen oikein.

Vierailija
44/103 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hiton turn-off??

Eikö suomen kieli enää taivu 👿

Heh, harmi etten huomannut aiemmin, no tuleepa useampaan kertaan. Nää on hevonhumpasta, muka niin hienoja!

Vierailija
45/103 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, kun nainen käyttää 5 vuotta vanhaa kuvaa.

Tai mies.

Tai, edelleen nainen...

Vierailija
46/103 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

. High mainteinance.

Yrittäisit nyt edes kirjoittaa sen oikein.

Niinpä! Anglismien sotkijat on hevonprehvasta joo.

Vierailija
47/103 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko40 kirjoitti:

-Ryhmäkuva, mistä ei saa selvyyttä kuka sä niistä viidestä olet.

-kuvissa päihteitä

-kuvissa ökyasioita, jos et oikeasti elä ökyelämää

-kuvissa taustalla wcpönttö tai muuten vaan vessassa otettu kuva

-naamanvääntelykuvat

-naamakuvat joissa sulla esim koiran korvat ja kirsu-filtteri

-maisemakuvat jostain ties mistä

-kuvissa lapsia. Lapset on ok mut pidä ne pliis poissa netistä.

-sarja samoja kuvia tai sama ilme joka ikisessä kuvassa

-kuvat joissa ei näy koko kroppa

Naurahdin tolle samalle ilmeelle. Mulla on sellainen hyvin tyypillinen ilme, jonka aina alitajuisesti otan, kun näen kameran. Että joo, vähän vaikea olisi löytää musta kuvia millään muulla ilmeellä :D

Noh, onneksi sua ei ahdistaa se, että tämä luontainen ominaisuutesi on jollekin tuntemattomalle random ukolle vauvapalstalla Turn off.

Vierailija
48/103 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

dadbod-vatsa

ANGLISMI TAAS

Vierailija
49/103 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

[ Turn off.[/quote]

oijoi

Vierailija
50/103 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kutsuu seuraamaan Ig:aan ja se on täynnä kuvia exästä ja yhteiskuvia exän kanssa. Minusta tuo on sama, kuin jos sanoisi En oikeasti edes halua löytää ketään.

Naisilla usein profiilissaan about näin

"En käy täällä juuri koskaan, tuu mun IG ni katotaan".

En ymmärrä somemaailmasta mitään, mutta olen ajatellut tuon niin, että ei häntä mikään deittailu kiinnosta, kalastelee vain ig seuraajia.

M41

Vierailija
51/103 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikaa aurinkolasikuvia, överit pullistelukuvat (jos haluaa olla ilman paitaa niin tilanne voisi olla "luonnollisempi" kuin poseerattu peiliselfie), kala/riista/yms saaliskuvat, rööki huulessa, kalja/muu alkoholijuoma kädessä (viinilasi ehkä menettelee), keskarin näyttäminen, alastomuus, heijarin esittely alushousujen läpi, alaviistosta otetut kuvat (niin että nenäkarvat ja räät näkyy), suttuiset kuvat, vanhat kuvat, hiustilanteen piilottaminen (joka kuvassa hattu/pään yläosa rajattu pois), muut naiset, lapset, taistelukoirat, "sekoilu/bilekuvat", ryhmäkuvat, joissa on 10 miestä (yritäpä sieltä tiirata kuka se oikea on.)...

Kyllä se viinilasi on ihan yhtä paha, vaikka te naiset muuta luulette.

Vierailija
52/103 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä: ökyily, kuten kalliin auton kanssa poseeraaminen. Myös minkä tahansa moottorivehkeen kanssa, oli kallis tai ei.

Niin.

Olisihan se nyt pöljää jos harrastat veneilyä, moottoripyöräilyä, kelkkailua tai muuta niin laittaa kuva missä näyt harrastuksen parissa.

Fiksumpaahan se on tehdä niinkuin naiset, eli laittaa se peiliselfie sieltä baarin vessasta, tiedetäänpä että harrastat juopottelua ja paskomista. Hieno neiti ei tee kumpaakaan.

Vierailija
53/103 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikaa aurinkolasikuvia, överit pullistelukuvat (jos haluaa olla ilman paitaa niin tilanne voisi olla "luonnollisempi" kuin poseerattu peiliselfie), kala/riista/yms saaliskuvat, rööki huulessa, kalja/muu alkoholijuoma kädessä (viinilasi ehkä menettelee), keskarin näyttäminen, alastomuus, heijarin esittely alushousujen läpi, alaviistosta otetut kuvat (niin että nenäkarvat ja räät näkyy), suttuiset kuvat, vanhat kuvat, hiustilanteen piilottaminen (joka kuvassa hattu/pään yläosa rajattu pois), muut naiset, lapset, taistelukoirat, "sekoilu/bilekuvat", ryhmäkuvat, joissa on 10 miestä (yritäpä sieltä tiirata kuka se oikea on.)...

Kyllä se viinilasi on ihan yhtä paha, vaikka te naiset muuta luulette.

Tämä 👍

M38

Vierailija
54/103 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet

- Alastomuus, kuvat sängyllä maaten

- Kuva miehestä kaljoittelemassa

- Kaksarikuvakulma eli kuvat alhaalta

- Kuvat autoista, virveleistä ja kuolleista kaloista

- Vanhojen kuvien mixaus uusiin koska vanhat kuvat näyttää paremmalta. Tällä yritetään häivyttää Kalja-Kaken nykytilannetta.

- Sliipatut panomieskuvat (Christian Grey wannabe joka kuvassa)

Vierailija
55/103 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä:

- poseeraus kuolleen kalan kanssa

- poseeraus lapsen kanssa

- kuva rajattu hääkuvasta tms. exän kanssa otetusta kuvasta

-Vessaselfie

-Murhanhimoisen näköinen ilme

-Keskisormen näyttäminen

-Tonttulakki tai joku propellipää-lippis

-vanha kuva

- kuvat, joissa on a) kalju b) pitkätukkainen c) siilitukkainen mies, jolla on a) Väinämöisen parta b) parin päivän sänkiparta c) ei partaa

ja sitten pitäisi arvata, miltä mies näyttää nykyään

Vierailija
56/103 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filtterit. Ja huom. filtterit ovat kännykässäsi aina päällä ellet ota niitä erikseen pois. Jos et usko, kokeile ottaa kuva järkkärillä.

Valossa kylpevä kuva jolla häivytetään iho-ongelmat ja rypyt.

"Taiteelliset" mustavalkokuvat. Motiivi sama kuin edellisissä.

Kuvat joissa ei näy koko kroppa, tai kuvakulmilla annetaan kropasta väärä kuva.

Skumppalasikuvat.

Rantakuva ulkomailta, etenkin rantahyppykuva.

Kaikki englanninkieliset naisten mietelauseet. Etenkin "if you can't handle me at my worst, then you don't deserve me at my best".

Elämänmuutosteema. Taas Uusi minä jne.

Koirakuvat. Etenkin jos kuvissa on trimmattuja puudeleita. Kaikki sellaiset kuvat joissa lemmikkejä palvotaan kuin arvoesineitä. Kuva koirakaverin kanssa vaelluksella tms on ok.

Merkkituotteet joissa näkyy logo. Tyylitöntä rikkaalta, idioottimaista tavikselta.

Keskiluokkaiset statusesineet kuvan taustalla.

Meriamisemakuva ystävätäresi asunnolta, kun omasta ikkunastasi näkyy toinen harmaa kerrostalo ja naapurin pervo setä tiiraamassa verhojen välistä.

Kaikki feminismin alleviivaaminen.

Kuva juhlista, ellet pukeudu kuin juhliin arjessakin.

Leopardikuviot ja muu ruotsinlaivatyyli.

Vierailija
57/103 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mä oikeasti olen ihmetellyt näitä profiileja. Kuva autosta, talosta, hirsihuvilamökistä, veneestä ja itse mies tietysti siten, että kello näkyy ja todennäköisesti aurinkolasit ja jenkkihymy ja kalliin merkin logo paidassa. Nää ilmeisesti etsii jotain sugarbeibeja. Tuskin kukaan vakavaa parisuhdetta etsivä antaa tuollaisille tykkäyksiä.

Olen nykyisin parisuhteessa mutta naurattaa muistella yhtä miestä kun se kertoi pitkän listan heti mitä häneltä löytyy.. vene, moottoripyörä ja iso huvila ymsyms..laittoi setelikasastakin kuvia, emme siis kerennyt pahemmin jutella kuin muutama lause, ei siis kertonut niinkään itsestään vaan siitä mitä hänellä on. :D Ei myöskään kysynyt minulta mitään vastavuoroksi vaan heti ''noh mites ois kelpaako?!'' :D

Tuo on joidenkin rikkaiden yksi tapa karsia golddiggerit.

Jos nainen vastaa

VAUTSIVAU IHANAA TILAA MULLE TAKSI TULEN HETI!

niin mies tietää että rahan perässä on. Ei jatkoon.

Jos taas nainen sanoo

"Ei kiinnosta, pidän moista pöyhkeilyä vastenmielisenä"

Niin sitten hänessä on ehkä ainesta jatkoon.

Jos taas nainen ei vastaa mitään, ghostaa, poistaa matchin tms niin sitten hänellä ei ole vähääkään paineensietokykyä tai muuten kyvykkyyttä toimia epämukavuusalueella olosta huolimatta kuin aikuinen ihminen, niin sietääkin häipyä.

T. Joku toinen varakas mies

Vierailija
58/103 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipo tai lippis joka kuvassa. Treffeillä sitten paljastuu kaljuuntuminen.

Vierailija
59/103 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Filtterit. Ja huom. filtterit ovat kännykässäsi aina päällä ellet ota niitä erikseen pois. Jos et usko, kokeile ottaa kuva järkkärillä.

Valossa kylpevä kuva jolla häivytetään iho-ongelmat ja rypyt.

"Taiteelliset" mustavalkokuvat. Motiivi sama kuin edellisissä.

Kuvat joissa ei näy koko kroppa, tai kuvakulmilla annetaan kropasta väärä kuva.

Skumppalasikuvat.

Rantakuva ulkomailta, etenkin rantahyppykuva.

Kaikki englanninkieliset naisten mietelauseet. Etenkin "if you can't handle me at my worst, then you don't deserve me at my best".

Elämänmuutosteema. Taas Uusi minä jne.

Koirakuvat. Etenkin jos kuvissa on trimmattuja puudeleita. Kaikki sellaiset kuvat joissa lemmikkejä palvotaan kuin arvoesineitä. Kuva koirakaverin kanssa vaelluksella tms on ok.

Merkkituotteet joissa näkyy logo. Tyylitöntä rikkaalta, idioottimaista tavikselta.

Keskiluokkaiset statusesineet kuvan taustalla.

Meriamisemakuva ystävätäresi asunnolta, kun omasta ikkunastasi näkyy toinen harmaa kerrostalo ja naapurin pervo setä tiiraamassa verhojen välistä.

Kaikki feminismin alleviivaaminen.

Kuva juhlista, ellet pukeudu kuin juhliin arjessakin.

Leopardikuviot ja muu ruotsinlaivatyyli.

Tästä syystä kun otan kuvia, mä teippaan kaikki tuotemerkit piiloon.

Kukaan ei usko kun sanon että ajan sadan tonnin sähkömersulla siksi kun sillä on hyvä ajaa, kaikki luulee että olen ostanut sen pöyhkeilläkseni muille.

Vierailija
60/103 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkin jos kritisoi naisia, niin alapeukutus alkaa.

Mutta miesviha tulee hyväksyä.

Katsokaa vaikka!

Naisella:

Lemmikkikuvat

Matkailukuvat

Muut miehet kuvissa