Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen Tinder-kuva on turn-off?

Vierailija
12.02.2023 |

Miehellä? Naisella?

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hiton turn-off??

Eikö suomen kieli enää taivu 👿

Vierailija
22/103 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvat joista rajattu ihmisiä pois. Kai kelpaavat paremman puutteessa, mutta tulee se vaikutelma että kuva jostain Jyrkin häistä tai Tenerifareissulta vuodelta papu ja nakki.

Tulee vaikutelma että siitä on rajattu nykyinen kumppani pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikaa aurinkolasikuvia, överit pullistelukuvat (jos haluaa olla ilman paitaa niin tilanne voisi olla "luonnollisempi" kuin poseerattu peiliselfie), kala/riista/yms saaliskuvat, rööki huulessa, kalja/muu alkoholijuoma kädessä (viinilasi ehkä menettelee), keskarin näyttäminen, alastomuus, heijarin esittely alushousujen läpi, alaviistosta otetut kuvat (niin että nenäkarvat ja räät näkyy), suttuiset kuvat, vanhat kuvat, hiustilanteen piilottaminen (joka kuvassa hattu/pään yläosa rajattu pois), muut naiset, lapset, taistelukoirat, "sekoilu/bilekuvat", ryhmäkuvat, joissa on 10 miestä (yritäpä sieltä tiirata kuka se oikea on.)...

Yleensä se hiustilanne (ja usein myös vatsanseudun tilanne) piilotetaan käyttämällä alle 30-vuotiaana otettuja kuvia. Siis silloinkin, kun mies itse on vaikkapa 40v. Selviää valitettavasti vasta treffeillä, että noin on tehty. Täytyy muuten sanoa, että ongelmahan ei ole se itse hiustilanne tai dadbod-vatsa, vaan se, kuinka huijattu olo siitä tulee, kun treffeillä tajuat tyypin kuvien olleen 10v vanhoja.

Vierailija
24/103 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko40 kirjoitti:

-Ryhmäkuva, mistä ei saa selvyyttä kuka sä niistä viidestä olet.

-kuvissa päihteitä

-kuvissa ökyasioita, jos et oikeasti elä ökyelämää

-kuvissa taustalla wcpönttö tai muuten vaan vessassa otettu kuva

-naamanvääntelykuvat

-naamakuvat joissa sulla esim koiran korvat ja kirsu-filtteri

-maisemakuvat jostain ties mistä

-kuvissa lapsia. Lapset on ok mut pidä ne pliis poissa netistä.

-sarja samoja kuvia tai sama ilme joka ikisessä kuvassa

-kuvat joissa ei näy koko kroppa

Naurahdin tolle samalle ilmeelle. Mulla on sellainen hyvin tyypillinen ilme, jonka aina alitajuisesti otan, kun näen kameran. Että joo, vähän vaikea olisi löytää musta kuvia millään muulla ilmeellä :D

Vierailija
25/103 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä joskus tullut vastaan kun niiden kuvien seassa exän(?) yhteispusukuva, vttu mitä vatipäitä nykysin on :'D

No tässä on se mahtava logiikka takana jonka oppii red pill -soopaa pläräämällä että naiset kiihottuu miehistä joilla on vientiä. Kyllä, on oikeasti näin tolloja miehiä.

Joo kiihottaapa tosipaljon nähdä yhteiskuvia, vientiä.... :'D

Vierailija
26/103 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla jos kuvassa ei näy koko kroppa, ei tarvi arvuutella syytä, aikamoinen valas siellä yleensä on.

Vierailija
27/103 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä: ökyily, kuten kalliin auton kanssa poseeraaminen. Myös minkä tahansa moottorivehkeen kanssa, oli kallis tai ei.

Vierailija
28/103 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä: ökyily, kuten kalliin auton kanssa poseeraaminen. Myös minkä tahansa moottorivehkeen kanssa, oli kallis tai ei.

Siis mä oikeasti olen ihmetellyt näitä profiileja. Kuva autosta, talosta, hirsihuvilamökistä, veneestä ja itse mies tietysti siten, että kello näkyy ja todennäköisesti aurinkolasit ja jenkkihymy ja kalliin merkin logo paidassa. Nää ilmeisesti etsii jotain sugarbeibeja. Tuskin kukaan vakavaa parisuhdetta etsivä antaa tuollaisille tykkäyksiä.

Vierailija
29/103 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mä oikeasti olen ihmetellyt näitä profiileja. Kuva autosta, talosta, hirsihuvilamökistä, veneestä ja itse mies tietysti siten, että kello näkyy ja todennäköisesti aurinkolasit ja jenkkihymy ja kalliin merkin logo paidassa. Nää ilmeisesti etsii jotain sugarbeibeja. Tuskin kukaan vakavaa parisuhdetta etsivä antaa tuollaisille tykkäyksiä.

Kai on tuollaisia naisiakin, materialisteja. High mainteinance.

Vierailija
30/103 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun nainen käyttää 5 vuotta vanhaa kuvaa.

Vierailija
31/103 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nykyisin parisuhteessa mutta naurattaa muistella yhtä miestä kun se kertoi pitkän listan heti mitä häneltä löytyy.. vene, moottoripyörä ja iso huvila ymsyms..laittoi setelikasastakin kuvia, emme siis kerennyt pahemmin jutella kuin muutama lause, ei siis kertonut niinkään itsestään vaan siitä mitä hänellä on. :D Ei myöskään kysynyt minulta mitään vastavuoroksi vaan heti ''noh mites ois kelpaako?!'' :D

Vierailija
32/103 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ehdottomasti sellaiset, missä esitellään lihaksia. Samoin kaikki peilin kautta otetut. Taistelurotuinen koira kuvassa, oli oma tai ei. Ja noh, kaikki mistä tulee jotenkin leuhka fiilis, en jaksa sellaista yhtään. Myös hassuttelukuvat jostain kekkereistä alkavat olla epäkiinnostavia, samoin tietysti kaikki missä on mitään päihteitä tai niiden mainostavaraa.

Vierailija
33/103 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, kun nainen käyttää 5 vuotta vanhaa kuvaa.

Tai mies.

Vierailija
34/103 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne joissa on moottoripyörä/purjevene tms tai jotka on otettu golf-kentällä tai palmun alla. Myöskään vähäpukeiset kuvat eivät miellytä.

Vierailija
35/103 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva jossa kaljuuntuminen ei vielä näy. Liian vanha kuva siis, jos on jo selviä kaljuuntumisen merkkejä. Kielii epärehellisestä luonteesta.

Vierailija
36/103 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis karmeaa ajatella että täytyy ketoa itsestään jotain jollekulle tahi jollekin porukalle, kun ei niitä huonoja puoliaan tahtois edes itse tietää mutta jos kertoo vaan hyvät puolet niin tuntee itsensä valhettelijaksi. En minä toisaan ole paras henkilö itsestäni kertomaan, muut ihmisethän ne tietäväyt millainen minä olen, osaavat kertoa onneksi hyvät mutta valitettavasti myös pahat puolet

Vierailija
37/103 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisella se, että kuvissa on vain koiria tai hevosia

Vierailija
38/103 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä lihastenpullistelu kuntosalilla. Yöks.

Vierailija
39/103 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisilla aurinkoa vasten otettu kuva jossa vaikka aurinkolasit ja joku hiukset, muttei naamatatsoja peittävä huivi päässään

meikattu naama on aika väsy näky

jos on sen näköinen kuva että asentoa ja ilmettä on hiottu tovitolkulla, eikä oo mikään huoleton, esimerkiksi kesken perunapenkin kuokkimisen, otettu kuva

Vierailija
40/103 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä joskus tullut vastaan kun niiden kuvien seassa exän(?) yhteispusukuva, vttu mitä vatipäitä nykysin on :'D

Mulla on tullut vastaan miehen profiili, jossa siellä kuvien seassa oli naisen "ruusu".

Eli joku nainen varmaan laittanut puhelimen lattialle ja kyykistynyt ylle, ilman rihman kiertämää. Siinä oli sheivattu "ruusu" avoinna. Siis miehen profiilissa tämä. Voiko joku selittää, että mitä tällä ajettiin takaa.

Naisen profiilissa voisin just ja just ymmärtää, että haluaa näyttää jostain syystä kaiken.