Millainen Tinder-kuva on turn-off?
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ne joissa on moottoripyörä/purjevene tms tai jotka on otettu golf-kentällä tai palmun alla. Myöskään vähäpukeiset kuvat eivät miellytä.
Mulle ei olisi turn-off, jos yksi kuva on purjeveneestä/golf-kentältä tms. Sehän on siis se harrastuskuva. Nuokin molemmat aika aikaavieviä harrastuksia, että kuvaa tyyppiä kyllä. Eikä se palmukaan mua häiritsisi, tykkään itsekin matkustaa, joten kyllä yksi kuvista voi olla matkustuskuva. Jos purjeveneen lisäksi on kuva hienosta autosta, moottoripyörästä, talosta ja huvilasta, niin sitten se on ökyprofiili, joka menee vasuriin, mutta jos muut kuvat maanläheisempiä, ja purjehduskuvassakin näkyy veneen lisäksi myös mies itse köysissä/peräsimessä, niin olis ok.
N38
Kun panomies posettaa uhkeasti mutta taustalla möllöttää wc-pönttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Filtterit. Ja huom. filtterit ovat kännykässäsi aina päällä ellet ota niitä erikseen pois. Jos et usko, kokeile ottaa kuva järkkärillä.
Valossa kylpevä kuva jolla häivytetään iho-ongelmat ja rypyt.
"Taiteelliset" mustavalkokuvat. Motiivi sama kuin edellisissä.
Kuvat joissa ei näy koko kroppa, tai kuvakulmilla annetaan kropasta väärä kuva.
Skumppalasikuvat.
Rantakuva ulkomailta, etenkin rantahyppykuva.
Kaikki englanninkieliset naisten mietelauseet. Etenkin "if you can't handle me at my worst, then you don't deserve me at my best".
Elämänmuutosteema. Taas Uusi minä jne.
Koirakuvat. Etenkin jos kuvissa on trimmattuja puudeleita. Kaikki sellaiset kuvat joissa lemmikkejä palvotaan kuin arvoesineitä. Kuva koirakaverin kanssa vaelluksella tms on ok.
Merkkituotteet joissa näkyy logo. Tyylitöntä rikkaalta, idioottimaista tavikselta.
Keskiluokkaiset statusesineet kuvan taustalla.
Meriamisemakuva ystävätäresi asunnolta, kun omasta ikkunastasi näkyy toinen harmaa kerrostalo ja naapurin pervo setä tiiraamassa verhojen välistä.
Kaikki feminismin alleviivaaminen.
Kuva juhlista, ellet pukeudu kuin juhliin arjessakin.
Leopardikuviot ja muu ruotsinlaivatyyli.Tästä syystä kun otan kuvia, mä teippaan kaikki tuotemerkit piiloon.
Kukaan ei usko kun sanon että ajan sadan tonnin sähkömersulla siksi kun sillä on hyvä ajaa, kaikki luulee että olen ostanut sen pöyhkeilläkseni muille.
Mistä syystä tuotemerkit pitää teipata?
Tyylikkäissä vaatteissa ne eivät ole koskaan näkyvillä. Löytyvät vain vaatteiden sisäpuolelta.
No siinä mielessä nuo rajatut kuvat ovat ok, että ihmisellä näkyy olevan sosiaalista elämää. Vaikka ymmärrän senkin pointin, jos kuvasta onkin rajattu ex. Jotain tapahtumia, kavereita ja aktiviteettia kuitenkin on hyvä näyttää olevan elämässä, pois lukien ryyppyriennot.
Vaikken itsekään maailman menevin ole, tai ehkä juuri siksi, en jaksa hinata perässäni ihan syrjäytynyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä: ökyily, kuten kalliin auton kanssa poseeraaminen. Myös minkä tahansa moottorivehkeen kanssa, oli kallis tai ei.
Siis mä oikeasti olen ihmetellyt näitä profiileja. Kuva autosta, talosta, hirsihuvilamökistä, veneestä ja itse mies tietysti siten, että kello näkyy ja todennäköisesti aurinkolasit ja jenkkihymy ja kalliin merkin logo paidassa. Nää ilmeisesti etsii jotain sugarbeibeja. Tuskin kukaan vakavaa parisuhdetta etsivä antaa tuollaisille tykkäyksiä.
Olen nykyisin parisuhteessa mutta naurattaa muistella yhtä miestä kun se kertoi pitkän listan heti mitä häneltä löytyy.. vene, moottoripyörä ja iso huvila ymsyms..laittoi setelikasastakin kuvia, emme siis kerennyt pahemmin jutella kuin muutama lause, ei siis kertonut niinkään itsestään vaan siitä mitä hänellä on. :D Ei myöskään kysynyt minulta mitään vastavuoroksi vaan heti ''noh mites ois kelpaako?!'' :D
Tuo on joidenkin rikkaiden yksi tapa karsia golddiggerit.
Jos nainen vastaa
VAUTSIVAU IHANAA TILAA MULLE TAKSI TULEN HETI!
niin mies tietää että rahan perässä on. Ei jatkoon.Jos taas nainen sanoo
"Ei kiinnosta, pidän moista pöyhkeilyä vastenmielisenä"
Niin sitten hänessä on ehkä ainesta jatkoon.Jos taas nainen ei vastaa mitään, ghostaa, poistaa matchin tms niin sitten hänellä ei ole vähääkään paineensietokykyä tai muuten kyvykkyyttä toimia epämukavuusalueella olosta huolimatta kuin aikuinen ihminen, niin sietääkin häipyä.
T. Joku toinen varakas mies
Jos se nainen sanoo ettei kiinnosta ja pitää tuota käytöstä vastenmielisenä pöyhkeilynä, niin ei se halua sitä miestä jatkoon :D
Vierailija kirjoitti:
dadbod-vatsa
ANGLISMI TAAS
Get over it! Puhekielessä on kautta aikain sotkettu eri kieliä keskenään (ja keskustelu palstalla ja muutenkin somessa jne. käydään puhekielellä). Suomen kieleen on hyväksytty todella paljon sanoja, jotka on johdettu ruotsista, saksasta ja jopa englannista. Varsinkin ruotsin ja suomen sekoitusta on puhuttu rannikolla ties kuinka kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vähänkin jos kritisoi naisia, niin alapeukutus alkaa.
Mutta miesviha tulee hyväksyä.
Katsokaa vaikka!
Naisella:
Lemmikkikuvat
Matkailukuvat
Muut miehet kuvissa
Jotain miestä siellä suututtaa vauvapalstan alapeukutus? :'D
Vierailija kirjoitti:
No siinä mielessä nuo rajatut kuvat ovat ok, että ihmisellä näkyy olevan sosiaalista elämää. Vaikka ymmärrän senkin pointin, jos kuvasta onkin rajattu ex. Jotain tapahtumia, kavereita ja aktiviteettia kuitenkin on hyvä näyttää olevan elämässä, pois lukien ryyppyriennot.
Vaikken itsekään maailman menevin ole, tai ehkä juuri siksi, en jaksa hinata perässäni ihan syrjäytynyttä.
Ei todellakaan ole ok laittaa muiden ihmisten kuvia sun tinder-profiiliin (en siis itse tykkäisi yhtään, jos mun kuva olisi jossain kaverin profiilissa) ja muutenkin ihan typerää sitten arvailla, että kukakohan näistä olisi tarjolla. Ei kai kukaan nyt lähde siitä oletuksesta, ettei ihmisellä ole kavereita, jos laittaa omaan profiiliinsa kuvat itsestään. Aika äkkiä se keskustellessa selviää, että onko niitä kavereita vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole ok laittaa muiden ihmisten kuvia sun tinder-profiiliin (en siis itse tykkäisi yhtään, jos mun kuva olisi jossain kaverin profiilissa) ja muutenkin ihan typerää sitten arvailla, että kukakohan näistä olisi tarjolla. Ei kai kukaan nyt lähde siitä oletuksesta, ettei ihmisellä ole kavereita, jos laittaa omaan profiiliinsa kuvat itsestään. Aika äkkiä se keskustellessa selviää, että onko niitä kavereita vai ei.
Tuossahan puhuttiin kuvista, joista ne muut on rajattu pois. Joku ei tykkää sellaisista kuvista ollenkaan ja toisen mielestä on ok, että kuvista näkyy että jossain seurassakin on välillä pyöritty. Makuasia, mutta mistään ryhmäkuvista ei ollut kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten selviä ollenkaan välttämättä. Yksi kertoi viettävänsä paljon aikaa kavereiden kanssa. Jostain syystä hän vain tuntui aina tehneen samaa mitä minäkin. Kerroin sitten käyneeni syömässä, leffassa, keilaamassa tai kiipeilemässä, hän oli tehnyt ihan vastikään kavereidensa kanssa samaa. Kun menin käymään hänen kotonaan, hän oli kertonut kavereiden olleen juuri viettämässä iltaa siellä. Ainut vain, että asunto oli paksun pölyn peitossa, ja vieraista olisi väkisin jäänyt jälkiä esim. sohvaan. Tyyppi oli onneksi ihan vaaraton, mutta vähän reppana.
Toivottavasti on sittemmin löytänyt jonkun sopivamman, eikä esim. kirjoittele täällä. Jos kuitenkin kirjoittelee, niin kaikkea hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä joskus tullut vastaan kun niiden kuvien seassa exän(?) yhteispusukuva, vttu mitä vatipäitä nykysin on :'D
Mulla on tullut vastaan miehen profiili, jossa siellä kuvien seassa oli naisen "ruusu".
Eli joku nainen varmaan laittanut puhelimen lattialle ja kyykistynyt ylle, ilman rihman kiertämää. Siinä oli sheivattu "ruusu" avoinna. Siis miehen profiilissa tämä. Voiko joku selittää, että mitä tällä ajettiin takaa.
Naisen profiilissa voisin just ja just ymmärtää, että haluaa näyttää jostain syystä kaiken.
Voitko sanoa vaikka vulva tai sukuelin.
Vierailija kirjoitti:
Liikaa aurinkolasikuvia, överit pullistelukuvat (jos haluaa olla ilman paitaa niin tilanne voisi olla "luonnollisempi" kuin poseerattu peiliselfie), kala/riista/yms saaliskuvat, rööki huulessa, kalja/muu alkoholijuoma kädessä (viinilasi ehkä menettelee), keskarin näyttäminen, alastomuus, heijarin esittely alushousujen läpi, alaviistosta otetut kuvat (niin että nenäkarvat ja räät näkyy), suttuiset kuvat, vanhat kuvat, hiustilanteen piilottaminen (joka kuvassa hattu/pään yläosa rajattu pois), muut naiset, lapset, taistelukoirat, "sekoilu/bilekuvat", ryhmäkuvat, joissa on 10 miestä (yritäpä sieltä tiirata kuka se oikea on.)...
Itselle ei noista osunut yksikään, tosin
eipä noita osumia ole tullut oikein tinderissäkään. Paitsi kokeilumielessä kun laitoin tuollaisen pullistelekuvan, niin jostain kumman syystä mätsejä alkoi satelemaan.
En ymmärrä miesten pullistelukuvia joissa on tuima ilme. Siis sehän on hlvetin pelottavaa, että tuollaiseksiko se muuttuu kun tulee joku isompi erimielisyys vaikka. Just törmäsin ihan perusprofiilikuvaan mut heti seuraavassa kuvassa oli sellainen mies nyrkkeilykehässä oleva asento ja tuima ilme. Siinä oli kai tarkoitus esitellä timmiä vartaloa (päällä vain shortsit), mutta mulle se kuva edusti jotain ihan muuta 🤔
Ryyppäyskuvat, kuva naislauman keskellä (ei sekaporukassa, vaan niin että on vain kauniita naisia ympärillä), paidaton salikuva, sierainkuva jossain paskaisessa vessassa
Kalakuvat, moottoripyöräkuvat tms harrastuskuvat, joissa ei näy miestä ollenkaan. Vessanpeiliselfiet. Kaljatölkkikuvat. Vihainen ilme. Rippikuva tms. ikivanhat nuoruuskuvat keski-ikäisellä äijällä.
Vierailija kirjoitti:
Filtterit. Ja huom. filtterit ovat kännykässäsi aina päällä ellet ota niitä erikseen pois. Jos et usko, kokeile ottaa kuva järkkärillä.
Valossa kylpevä kuva jolla häivytetään iho-ongelmat ja rypyt.
"Taiteelliset" mustavalkokuvat. Motiivi sama kuin edellisissä.
Kuvat joissa ei näy koko kroppa, tai kuvakulmilla annetaan kropasta väärä kuva.
Skumppalasikuvat.
Rantakuva ulkomailta, etenkin rantahyppykuva.
Kaikki englanninkieliset naisten mietelauseet. Etenkin "if you can't handle me at my worst, then you don't deserve me at my best".
Elämänmuutosteema. Taas Uusi minä jne.
Koirakuvat. Etenkin jos kuvissa on trimmattuja puudeleita. Kaikki sellaiset kuvat joissa lemmikkejä palvotaan kuin arvoesineitä. Kuva koirakaverin kanssa vaelluksella tms on ok.
Merkkituotteet joissa näkyy logo. Tyylitöntä rikkaalta, idioottimaista tavikselta.
Keskiluokkaiset statusesineet kuvan taustalla.
Itse alleviivaan feminismiä tietoisesti karkoittaakseni sellaiset miehet, jotka pitävät sitä pahana asiana. Usko pois, sille on syynsä.
Kuvat, joissa ollaan ilman paitaa tai näytetään tsemppipeukkua
mulle tuli kerran vastaan miehen profiilissa naisen pil*u. Siinä nainen oli kyykyssä ja se kuva oli otettu sieltä alhaalta ylöspäin, kamera varmaan lattialla. Sit mies? oli taiteillu siihen kuvaan varren ja pari lehteä ja tämä esitti "ruusua". Se ruusu sitten lävähti verkkokalvoille.
Kuvat kalastuksesta tai metsästyksestä, joissa näkyy myös se kuollut eläin
Useampi vessaselfie samasta hetkestä, asento hiukan vain muuttuu
Kuvat autoista, moottoripyöristä, veneistä, mökeistä jne. ilman että mies itse on kuvassa
Vanhat kuvat, pahimmillaan tullut vastaan paperikuva-albumista kännykällä otettuja tai sellaisia, joissa näkyy digikameran aikaleima
Ryhmäkuvat
Ne sierainselfiet