Onko normaalia jos miehenä ei etsi yhden illan seuraa baarista?
Siis ihan sinkkumies olen ja tykkään käydä baarissa juomassa ja seurustelemassa ihmisten kanssa silloin tällöin. On toki mukavaa heteromiehenä puhua naisten kanssa ja teen sitä paljon baarissa uusien tuttavuuksien luomiseksi ja järjestääkseen deittejä. Tuntuu kuitenkin sille että jokainen jätkä haluis jonkun yhden illan jutun sieltä baarista mutta itseäni ei kiinnosta.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mitään jos on alhainen libido ja testotasot matalat.
No ei minusta mulla ole erityisen matalaa libidoa tai mitään mutta ei vaan kiinnosta harrastaa kännissä tuntemattoman naisne kanssa seksiä ellei oikeesti klikkaa. Ap
Mieheni oli samanlainen. Komea vielä. EI häntäkään kiinnostanut yhden illan panot, kun oli kerran, pari kokeillut. Naisia riitti, mutta hän ei halunnut. Sai homon maineen, mutta ei se häntä haitannut.
Tavattuamme hän tiesi heti haluavansa minut. Hän ei ole koskaan pettänyt. Hän on miesten aatelia. Uskon, että sinä, ap olet myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis olet sutenööri?
Mitä pahaa sutenööriydessä on?
T: Big Daddy
Kysyin, onko sutenööri. Luitko jostain rivien välistä jotain haukkumisia?
Älä sä kuule mulle rupee! Et sä kuitenkaan mua päihitä kalan syönnissä!
Syö sä kalaa. Mä lähen kohta puolisoani p*nemaan kuumassa saunassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mitään jos on alhainen libido ja testotasot matalat.
No ei minusta mulla ole erityisen matalaa libidoa tai mitään mutta ei vaan kiinnosta harrastaa kännissä tuntemattoman naisne kanssa seksiä ellei oikeesti klikkaa. Ap
Mieheni oli samanlainen. Komea vielä. EI häntäkään kiinnostanut yhden illan panot, kun oli kerran, pari kokeillut. Naisia riitti, mutta hän ei halunnut. Sai homon maineen, mutta ei se häntä haitannut.
Tavattuamme hän tiesi heti haluavansa minut. Hän ei ole koskaan pettänyt. Hän on miesten aatelia. Uskon, että sinä, ap olet myös.
Oho kiitos paljon ja varmasti sinä myös! Ap
Toi nyt on harvojen herkkua. Jos olet tavismies niin et sä sieltä baarista mitään löydä.
Kiva sitten olla seinäruusuna kun komealla tai ulkkari kaverilla on seuraa.
Säälittäviä pillun orjia sellaiset joille kelpaa reikä kuin reikä. Jopa sellaiselta naiselta jota eivät pidä viehättävänä. Ja sitten nämä haukkuvat ap:n kaltaisia miehiä :'D
Vierailija kirjoitti:
Säälittäviä pillun orjia sellaiset joille kelpaa reikä kuin reikä. Jopa sellaiselta naiselta jota eivät pidä viehättävänä. Ja sitten nämä haukkuvat ap:n kaltaisia miehiä :'D
Minustakin on ihan ok jos miestä ei kiinnosta harrastaa seksiä jokaisen naisen kanssa
Teini?