Naiset, onko 172cm mies lyhyt?
Kommentit (59)
Riippuu mistä se johtuu. Jos siitä että sulta puuttuu vaikka sääret niin on eri asia kuin että jos se riippuisi perintötekijöistä
On edelleenkin pätkä. Aivan kuten niinä kymmeninä edellisenä kertoina, jolloin olet tätä jankannut.
Ei. Ehkä jossain Alankomaissa on keskimääräistä lyhyempi.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se vissiin pari senttiä keskivertoa lyhyempi, mutta ei mitenkään erityisen lyhyt.
Naiset on kuitenkin keskimäärin paljon lyhempiä. Ihmiset on yksilöitä. Minä olen tuon mittainen nainen, ja osa muista naisista on päätä lyhempiä kuin minä, ja mietin että mitä hittoa, mun poika on 13-vuotiaana ollut jo mun pituinen, toinen poikakin menee miinuskäyrillä ja on silti 13-vuotiaana pidempi kuin osa naisista. Osa naisista on kyllä oikeasti niin lyhyitä, että miten ne pärjää.
Miehien keskipituus on 180cm, että kyllä toi on ihan selvästi lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se vissiin pari senttiä keskivertoa lyhyempi, mutta ei mitenkään erityisen lyhyt.
Naiset on kuitenkin keskimäärin paljon lyhempiä. Ihmiset on yksilöitä. Minä olen tuon mittainen nainen, ja osa muista naisista on päätä lyhempiä kuin minä, ja mietin että mitä hittoa, mun poika on 13-vuotiaana ollut jo mun pituinen, toinen poikakin menee miinuskäyrillä ja on silti 13-vuotiaana pidempi kuin osa naisista. Osa naisista on kyllä oikeasti niin lyhyitä, että miten ne pärjää.
Miehien keskipituus on 180cm, että kyllä toi on ihan selvästi lyhyt.
Onko suomalaiset miehet tosiaan noin pitkiä? Muistelin, että keskipituus miehillä olisi noin 178cm?
Itse olen 175cm nainen enkä ymmärrä ylipäätään tätä vouhkausta miesten pituudesta. Minusta yli 170 senttinen ihminen ei ole lyhyt.
Riippuu, mihin tarkoitukseen? Ehkä koripalloilijaksi olisi lyhyimmästä päästä.
172 "pitkä" mies on ihan keskonen. Esiteinin pojan pituudeksi toi on OK, koska on vielä kasvava.
älykänny-kätiset salipakara-aadat ovat ehkä keskimäärin 183-senttisiä mutta maanläheismmät hymyilevät varhais-keski-ikäiset hannat ja minnat parikeet senttiä lyhenpiä
Oon 172 pitkä nainen. Ei mua haittaa jos mies on saman pituinen tai vähän lyhyempi. Se taasen haittaa, jos miehellä itsellään on joku pituus kompleksi.
Yhden ja saman miehen ei tarvitse sopia kaikille naisille kun ei käytännössä voi olla kuin yhden kanssa kerrallaan.
172 pituinen mies on monelle naiselle aivan sopivan pituinen vaikka erityisen pitkät naiset saattavat hakeutua vähän pitempien seuraan jotta tuntisivat itsensä naisellisemmiksi.
Ylipäätään millään ulkoisella asialla ei ole niin suurta merkitystä kuin mitä miehet usein kuvittelevat.
Naisten iskemisessä on kyse enemmän sosiaalisista taidoista.
Tämä on havaittu jo jollain gorilloillakin.
Keskity kuuntelemaan naisia sen sijaan että esittelisit saavutuksiasi ja näin se suhde sitten alkaa.
Jos etsit itseäsi pienempää naista niin luulisi kelpaavan. Älä kuitenkaan mieti keskiarvoja koska silloin olet lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 173cm ja koen kyllä olevani todella lyhyt. Mielelläni sanoisin ,että mitä sitten me ollaan eri laisia ja plaa plaa. mutta siitä on ollut todella paljon harmia ja murhetta. Erilaisuutta kuulema arvostetaan ja suvaitaan, mutta se ei koske kyllä lyhyttä miestä. En keksi muuta asiaa josta saa kiusata ihan ilman, että sitä muut vähääkään paheksuisi. Jos vaikka mustaihoista haukutaan rasistisesti , joku kyllä asettuu puolustamaan kuten oikein onkin. Lyhyttä saa lytätä niin paljon kuin vain kehdataan ja kyllä tosiaan kehdataan.
Totta. Mieheni on saman pituinen ja kokee, että hänellä ei ole oikeutta olla mistään mitään mieltä, koska vastaus on luokkaa "mitä mikkihiiri, höhöhööö". Ja jos noin hauskasta huumorista loukkaantuu, on tietysti vielä neitikin. Jos naiset ovat toisilleen hanurista selän takana, niin miehet ovat sitä ihan suoraan. Huumoria, huumoria, kato, höhöhö.
Vierailija kirjoitti:
On.
172cm nainen
Olet aika lyhyt. Pitäisi olla paljain jaloin vähintään 185cm
Vierailija kirjoitti:
Pärjäämme hyvin ja meidät huomataan, koska emme ole sitä keskimittaa, jota on eniten.
Liikaa ja liian monilta saaneille naisille olet liian lyhyt, siveille ja neitseille isän maallisille sopivan mittainen