Onko Pink Floyd ja Pink kaksi eri musajuttua?????
Häh mitä täh ! Oon aina luullut että Pink Floyd on laulaja Pinkin bändi ja Pink keskittyisi bändiin sekä omiin projekteihinsa. Näin ei taida ollakaan? Ei voi olla totta?! Vajoan maan alle häpeään.
Kommentit (49)
Pink floyd on progerock bändi ja maailman suosituimpia joltain 60-70 luvulta, ja pink on pop laulaja joltain 2000-luvulta. Mut provo tää varmaan olikin.
Roger Waters lähti Pinkistä ja uhkasi haastaa muun bändin oikeuteen niin muuttivat nimen muotoon Pink Floyd ja Roger Wates itse otti taiteilijanimekseen Muddy Waters.
Pinkil oli se hyvä biisi minkä nimi oli I Can't Breathe. Kantsii kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Pink floyd on progerock bändi ja maailman suosituimpia joltain 60-70 luvulta, ja pink on pop laulaja joltain 2000-luvulta. Mut provo tää varmaan olikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen on Stupid girl ja toinen klassikkoa.
En ole edes kumpaankaan perehtynyt, mutta silti tiedän mitä ne edustaa.
Vierailija kirjoitti:
Roger Waters lähti Pinkistä ja uhkasi haastaa muun bändin oikeuteen niin muuttivat nimen muotoon Pink Floyd ja Roger Wates itse otti taiteilijanimekseen Muddy Waters.
Sekö sama heebo, jonka biisistä Rollin' Stones otti nimensä?
Vierailija kirjoitti:
Ootko näitä 2000+ syntyneitä tyhjäpäitä?
Haha mikä kysymys! En ole vaan syntynyt 1980 mutta en ole koskaan kuunnellut Pink Floydia ja Pinkiltä tiedän vain pari biisiä. Kuuntelen eri genren musaa.
Vierailija kirjoitti:
Toinen on Stupid girl ja toinen klassikkoa.
En ole edes kumpaankaan perehtynyt, mutta silti tiedän mitä ne edustaa.
En tiennyt Pink Floydia ja luulin sen olevan laulaja Pinkin oma bändi!!
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, ovat isä ja tytär.
Eivät ole!!
Vierailija kirjoitti:
Pinkil oli se hyvä biisi minkä nimi oli I Can't Breathe. Kantsii kuunnella.
Laulaja Pinkillä vai Pink Floydilla?
floyd vaihtoi ilmoituslomakkeella sukupuoltaan ja siitä tuli pink
Vierailija kirjoitti:
Pink floyd on pinkin bändi.
Väännetään rautalangasta. Pink Floyd on englantilainen rock yhtye ja Pink on amerikkalainen laulaja. Terveisin Pink Floyd fani
Kaksi eri asiaa mutta aina voi oppia uutta. Noloa kieltämättä. :-D
Vierailija kirjoitti:
Ookoo! Olen tosissani en ole koskaan kuunnellut Pink Floydia ennen tätä päivää ja asia selvisi mulle kamun kautta. Erehdyin luulemaan yhdeksi ja samaksi!!
Joo. Kun haastattelet bändiä, muista aina kysuä "By the way, which one is Pink?"
Oikea vastaushan on Bob Geldof.
Googletus kertoo alle sekunnissa tuloksen ja piti tulla kysymään vauvalle?
Mahtas toltakin kyydit saada?
https://img.ilcdn.fi/r7eqQiavlNWmmqescEJDD0bDpMI=/full-fit-in/612x0/img…
Pink floyd on pinkin bändi.