Naiset, onko 172cm mies lyhyt?
Kommentit (59)
Ei estä naisen saamista kumppaniksi, jos sitä mietit. Eikä taida kovin montaa ammattiakaan sulkea pois.
Joidenkin mielestä on, joidenkin mielestä ei ole.
Minun mielestäni ei ole.
On Suomessa, Meksikossa tai Kiinassa ei.
Tämä pikku-ukko täällä taas kirjoittelee.100 aloitusta aiheesta täällä ja Suomi24.
Onhan se vissiin pari senttiä keskivertoa lyhyempi, mutta ei mitenkään erityisen lyhyt.
Naiset on kuitenkin keskimäärin paljon lyhempiä. Ihmiset on yksilöitä. Minä olen tuon mittainen nainen, ja osa muista naisista on päätä lyhempiä kuin minä, ja mietin että mitä hittoa, mun poika on 13-vuotiaana ollut jo mun pituinen, toinen poikakin menee miinuskäyrillä ja on silti 13-vuotiaana pidempi kuin osa naisista. Osa naisista on kyllä oikeasti niin lyhyitä, että miten ne pärjää.
Ei ole jos lyhyt nainen katsoo ylöspäin alhaalta. Keskimittaisen naisen kanssa silmät osuu yhteen, melkein samalla tasolla. Miehestä kii tuleeko vaikutelma pojanjolpista vai mies jolla on karismaa.
Juuri hyvän pituinen mieheksi. 👍tykkään! 🥰
Kyll maar sää iha teletappi olet.
Vierailija kirjoitti:
Tämä pikku-ukko täällä taas kirjoittelee.100 aloitusta aiheesta täällä ja Suomi24.
Eli on lyhyt?
Vierailija kirjoitti:
Tää tyyppi on oikeesti 190 cm inseli mies, joka on jostain syystä katkera lyhyille miehille
Onko dementia iskenyt teiniin, kun jatkuvasti jankkaat samaa asiaa?
Ei sun pituutes estä pariutumista, vaan nuo selvät mielenterveysongelmat.
Ihan typerä kysymys. Jos miesten keskipituus on n. 180cm, niin tottahan 172cm on lyhyemmästä päästä. Ei se edes ole kenenkään mielipide, vaan ihan fakta. Onko sillä elämän tai vaikka parisuhteen kannalta jotain merkitystä, niin se onkin sitten ihan toinen kysymys.
Jos nainen valittaa, että 172cm pitkä mies on lyhyt, niin ottakoon ensin ne korkkarit pois omista jaloistaan ja harkitkoon uudestaan.
Ei. Paitsi ehkä tässä valtavien ihmisten maassa. Maailmanlaajuista keskimittaa olet.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se vissiin pari senttiä keskivertoa lyhyempi, mutta ei mitenkään erityisen lyhyt.
Naiset on kuitenkin keskimäärin paljon lyhempiä. Ihmiset on yksilöitä. Minä olen tuon mittainen nainen, ja osa muista naisista on päätä lyhempiä kuin minä, ja mietin että mitä hittoa, mun poika on 13-vuotiaana ollut jo mun pituinen, toinen poikakin menee miinuskäyrillä ja on silti 13-vuotiaana pidempi kuin osa naisista. Osa naisista on kyllä oikeasti niin lyhyitä, että miten ne pärjää.
Suomalainen mies on keskimäärin 180 cm pitkä eli on se ero vähän enemmän kuin vain pari senttiä.
No mulle olisit vähän lyhyt, kun oon itse pitkä (176cm). Oon kyllä sun pituisiakin tapaillut, mutta niille on kaikille syntynyt pitkässä juoksussa joku kompleksi mun pituudesta ja on alettu vinkua korkokengistä jne.
Mutta keskimittaisella olet oikein sopiva. Taitaa naisten keskipituus olla jotain 167cm tällä hetkellä, että olet kuitenkin keskiverto naikkosta pidempi.
Lyhyt mihin tarkoitukseen?