Onko Pink Floyd ja Pink kaksi eri musajuttua?????
Häh mitä täh ! Oon aina luullut että Pink Floyd on laulaja Pinkin bändi ja Pink keskittyisi bändiin sekä omiin projekteihinsa. Näin ei taida ollakaan? Ei voi olla totta?! Vajoan maan alle häpeään.
Kommentit (49)
Ja nyt tunnen itseni vanhaksi. Olen käynyt Pink Floydin konsertissa Lahdessa (suurhallissa). Koska olemme Suomessa, niin tuo konsertti oli iso juttu ja The Wall- elokuva esitettiin televisiossa ennen sitä. Parhaita paloja näytettiin keikan aluksi screeniltäkin.
Oli silloin kyllä tosi teini, 14v ja kyllä huomasi, että ollaan hieman eri ikäpolvea kuin mitä muut konserttiyleisön edustajat. Ja sukupuoltakin. Siellä oli sellaisia 30v miehiä (jotka oli silloin meidän näkökulmasta aivan ikäloppuja, tietenkin...)
Mutta Pink-artistinimellä esiintyvää henkilöä en ole livenä koskaan nähnyt, minun genreni kun on enemmän tosiaan Ozzy Osbournea ja Kissiä. Ehkä Helloweenia ja Ronnie James Dioa. Oli muuten aivan käsittämätön menninkäinen.
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt tunnen itseni vanhaksi. Olen käynyt Pink Floydin konsertissa Lahdessa (suurhallissa). Koska olemme Suomessa, niin tuo konsertti oli iso juttu ja The Wall- elokuva esitettiin televisiossa ennen sitä. Parhaita paloja näytettiin keikan aluksi screeniltäkin.
Oli silloin kyllä tosi teini, 14v ja kyllä huomasi, että ollaan hieman eri ikäpolvea kuin mitä muut konserttiyleisön edustajat. Ja sukupuoltakin. Siellä oli sellaisia 30v miehiä (jotka oli silloin meidän näkökulmasta aivan ikäloppuja, tietenkin...)
Mutta Pink-artistinimellä esiintyvää henkilöä en ole livenä koskaan nähnyt, minun genreni kun on enemmän tosiaan Ozzy Osbournea ja Kissiä. Ehkä Helloweenia ja Ronnie James Dioa. Oli muuten aivan käsittämätön menninkäinen.
Ootko muutamia vuosia sitten ollut Rockfesteillä?
2018 kun pääesiintyjänä oli Ozzy Osbourne ja 2019 oli Kiss. Mä olin niitä näkemässä.
Olisi ollut kiva nähdä Pink Floydiakin, mutta enpä ole nähnyt.
Voi hemmetti, tää trollaaja taas. Ei kai oikeasti kukaan vastaa tosissaan tälle pöljälle
Vierailija kirjoitti:
Voi hemmetti, tää trollaaja taas. Ei kai oikeasti kukaan vastaa tosissaan tälle pöljälle
Kiva aihe kun aiheena on musiikki.
Olkoon aloituksella minkälainen tarkoitus vaan, niin eiköhän tästä hyvä ketju synny.
Laulavat siskokset. Floyd on se nuorempi sisko jonka tunnetuin biisi on se tutti Frutti.
Pink Floydin ensimmäinen sinkku kertoi transvestiitistä. Aikaansa edellä 1967?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko muutamia vuosia sitten ollut Rockfesteillä?
2018 kun pääesiintyjänä oli Ozzy Osbourne ja 2019 oli Kiss. Mä olin niitä näkemässä.
Olisi ollut kiva nähdä Pink Floydiakin, mutta enpä ole nähnyt.
SielläKIN olen ollut, juu. Mutta tämäkin ketju todistaa sen, että olen liian vanha enää tuollaisiin - Giants Of Rockissa näin jopa Hurriganesin... Mutta tuota tuskin kukaan enää muistaa.
Siis mitä nää sekoilee? AP: Pink Floyd on Pinkin aikasempi bändi, josta lähti omalle uralleen!
"We don't need no education..." (1979) https://www.youtube.com/watch?v=qs35t2xFqdU