Onko Pink Floyd ja Pink kaksi eri musajuttua?????
Häh mitä täh ! Oon aina luullut että Pink Floyd on laulaja Pinkin bändi ja Pink keskittyisi bändiin sekä omiin projekteihinsa. Näin ei taida ollakaan? Ei voi olla totta?! Vajoan maan alle häpeään.
Kommentit (49)
Vuoteen 2013 mennessä PinkFloyd oli myynyt yli 250 miljoonaa levyä. Jos joku suomalainen artisti myy Suomessa 50 levyä jokaiselle suomalaiselle, päästään samaan myyntiin ja jopa muunkinlaista musiikkia kuuntelevat ehkä tuntevat bändin. Vaikka voihan olla, että muutama ostaa vinyylilevyjä kymmenittäin keräilykohteena, eikä niitä koskaan kuuntele, jotta säilyvät mint-kuntoisina.
Vierailija kirjoitti:
Googletus kertoo alle sekunnissa tuloksen ja piti tulla kysymään vauvalle?
Ookoo idiootti! Halusin et jengi täällä oppii sosiaalisia taitoja kato nääs!!
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju kuuluisi niin Cunk on Earthiin.
??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pink floyd on pinkin bändi.
Väännetään rautalangasta. Pink Floyd on englantilainen rock yhtye ja Pink on amerikkalainen laulaja. Terveisin Pink Floyd fani
Mitenkä, fani: tuleeko paljon polteltua?
Pink Floyd on se poliisin käsiin kuollut rikollinen narkkari, huumet ilmeisesti pysäytti sydämen. Tästä lähti bee äl äm uhriutumisliike.
Jos olisin kuollu eilen niin olisi tämäkin jäänyt tietämättä. En kuuntele muuta musiikkia kuin kotimaista iskelmää ja syntynyt vuonna 1975. Ehdokkaa biisejä kuunneltavaksi? En osaa enkä ymmärrä englantia.
Vierailija kirjoitti:
Googletus kertoo alle sekunnissa tuloksen ja piti tulla kysymään vauvalle?
Evvk. Googlettele itte vaan menemään!!
Tästä ketjusta tuli mieleen vila ja vero moda ketju. Hauskoja molemmat. :D
ei suinkaan, Rolling Stones otti nimensä Rolling Stones -lehden joulukuun 2017 numerosta, jossa oli Pink kannessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pink floyd on pinkin bändi.
Väännetään rautalangasta. Pink Floyd on englantilainen rock yhtye ja Pink on amerikkalainen laulaja. Terveisin Pink Floyd fani
Mitenkä, fani: tuleeko paljon polteltua?
Ei yhtään koska olen selväjärkinen ja selväpäinen fani.
Molemmat ovat täysin erilaista musiikkia.
Mä oon nähnyt yhden elokuvan missä Pink näyttelee ja se on Catacombs (2007) (pikkurooli).
Sitten on elokuva Pink Floyd - The Wall ja vähänkö tämä olisi mahtavaa nähdä:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin kuollu eilen niin olisi tämäkin jäänyt tietämättä. En kuuntele muuta musiikkia kuin kotimaista iskelmää ja syntynyt vuonna 1975. Ehdokkaa biisejä kuunneltavaksi? En osaa enkä ymmärrä englantia.
Ei musiikin kuunteluun kielen osaamista tarvita. Laita youtube-hakuun "Pink" tai "Pink floyd" ja sieltä vain kuuntelemaan.
Lukutaidoissasi on kehitettävää.
Vierailija kirjoitti:
Oletko hieman vajaa?
Vierailija kirjoitti:
Kaksi eri asiaa mutta aina voi oppia uutta. Noloa kieltämättä. :-D
Jos ei tiedä ja kysyy, se on viisautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko hieman vajaa?
No onpa typerä kysymys.
Hän pyysi biisejä kuunneltavaksi.
Se Floyd on Keith Floyd a.k.a. spurgukokki.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nähnyt yhden elokuvan missä Pink näyttelee ja se on Catacombs (2007) (pikkurooli).Sitten on elokuva Pink Floyd - The Wall ja vähänkö tämä olisi mahtavaa nähdä:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nähnyt yhden elokuvan missä Pink näyttelee ja se on Catacombs (2007) (pikkurooli).Sitten on elokuva Pink Floyd - The Wall ja vähänkö tämä olisi mahtavaa nähdä:
Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on yksi soittolista Pink Floydilta:
https://youtube.com/playlist?list=PL7heYBl27IBWNoOvwSSz2Ck89nD3l1qEw
Tää ketju kuuluisi niin Cunk on Earthiin.