Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en enää tiedä olenko hullu

Vierailija
12.02.2023 |

Tuntuu että niinpaljon tapahtunut viimeisen vuoden aikana kaikkea, että mietin jo olenko tullut hulluksi. Järki-ihmisenä aina itseäni pitänyt, tässä 51 vuotta.

Olen perustallaaja, töitä ja lapset. Ystäviä ja harrastuksia. Eronnut jo 6v sitten. Jostain syystä olen kohdannut ihmisiä, joiden kanssa tulee kamalaa draamaa.. siis pari suhdeviritelmää ja tuoreiden harrastuksien kautta tutustumisiini ihmisiin..

Läheiset ystävät on jo kymmenien vuosien takaa ja kaikki hyvin. Ja ex aviopuolisokin ihan järkevä, välit hyvät.

Nyt on tosiaan tullut ihme juttuja, blokataan yhteystiedoista, haukutaan, sitten maanitellaan sitten taas suututaan, sitten on oma elämä niin vaikeaa, kaikkia ahdistaa, tehdään ohareita, kun on niin vaikeaa, ..

Ihme sekoiluja, ja nyt tuntuu että olenkohan itse joku pershäiriöinen kun näitä on tässä vastaan tullut toinen toisensa jälkeen..

Masentaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei vika ole sinussa. Juovatko ne sekoilijat alkoholia tai juotko itse, koska osalla se kärjistää tunteita. Entä muut tekijät. On kai jossain vielä draamattomia ihmisiä olemassa, rauhaa hakevia tai vaikka olisi värikästä ei ole riitaa. Niitä löytyy maapallolta.

Vierailija
2/4 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko joskus aiemmin tiennyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Suomelle kävi kun kristilliset arvot romahtaneet ja sitä kautta tapakulttuurikin. Näin käy väistämättä. Myös Nato raaistaa ihmiset ja sota. Koska huume ja ihmiskauppa.

Vierailija
4/4 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele ensin peilikuvallesi. Jos se rupeaa sinua haukkumaan, niin sitten...hmm ehkä vois miettiä toista juttukaveria