Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kohteleeko miehesi sinua paremmin, jos olet meikannut?

Vierailija
12.02.2023 |

Olen huomannut pitkässä parisuhteessa oudon ilmiön: kommunikointi mieheni kanssa riippuu mielestäni siitä, olenko laittautunut vai en. Voiko olla näin oikeasti? Keskustelumme jostain pienestä arkielämän asiasta ajautuu usein riitaan ja mun vähättelyyn, jos olen ilman meikkiä kotiasussa ja tukka laittamatta. Usein saan halveksuntaa ja haukkuja siitä, että en muka ymmärrä asioita. Mulla on siis samantasoinen koulutus kuin miehelläni. Jos taasen olen meikannut pirteän meikin ja hiukset ovat ylhäällä ja lisäksi hyvännäköiset vaatteet, niin mieheni ei yleensä vähättele älyäni silloin, vaan arvostaa mielipiteitäni. Voiko näin oikeasti olla vai kuvittelenko vain? Mieheltäni en voi tällaista kysyä tietenkään. En saisi rehellistä vastausta.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin kohtelen miestäni ylimielisesti ja loukkaavasti, jos hän ei ole käynyt parturissa, ajanut partaansa ja leikannut kynsiään + puhdistanut kynnenalusiaan. Sama, jos itseruskettava kasvovoide on jäänyt levittämättä ja mies on kalvakka. Itsesilitetty kauluspaita lienee itsestäänselvyys?

Oletko tosissasi? Ja itseruskettava, mitä mä just luin?

Vierailija
22/30 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehethän tämän maailman ovat rakentaneet, kaiken mitä näet ympärilläsi on miesten keksimää ja rakentamaa joten on ihan normaalia kyseenalaistaa naisten mielipiteitä, naisten suurin keksintö on astiankuivauskaappi.[/quote

T..äidin peräkammarista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tuskinpa olisin nuorenakaan haaskannut aikaani tuollaiseen mieheen.

Vierailija
24/30 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi olla. Miehet yleensä pitävät naisia objekteina. Tieto lisää tuskaa valitettavasti.

Vierailija
25/30 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te molemmat olette kovin pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä, jos noin todella on. Minulle tuotiin aamukahvit sänkyyn siihen aikaan, kun en edes omistanut kunnollisia meikkejä eikä kohtelu ole ollut sen parempaa, vaikka olisin meikannut johonkin juhlaan tai muusta hyvästä syystä.

Vierailija
26/30 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehethän tämän maailman ovat rakentaneet, kaiken mitä näet ympärilläsi on miesten keksimää ja rakentamaa joten on ihan normaalia kyseenalaistaa naisten mielipiteitä, naisten suurin keksintö on astiankuivauskaappi.

Sori mutta naiset ovat keksineet esim. maanviljelyksen, jonka pohjalle kaikki nykyiset ja vähän vanhemmatkin yhteiskunnat ovat rakentuneet.. Lisäksi naiset ovat synnyttäneet kaikki maailman ihmiset. En jaksa nyt tähän hätään sanoa muuta tuosta.

Vierailija
27/30 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vähättele, mies ei välttämättä edes huomaa etten ole meinannut vaikka mulla on kauheen tummat silmänaluset ja tupakointiryppyjä.

Mies tykkää enemmän naturaalista lookista vaikka itse en ole todellakaan mitään mallin tasoa .

Vierailija
28/30 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla.

Vaimoni on mielestäni ihan naturellinakin kaunis, mutta hänellä on paha tapa olla joskus sellainen todella luotaantyöntävä-look. Pieruverkkarit, villasukat, hiukset laittamatta, juo jostain resuisesta mukista...

Vierailija
29/30 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelee aivan samalla lailla riippumatta ulkonäöstäni. En olisi yhdessä miehen kanssa, joka halveksii ja haukkuu minua.

Vierailija
30/30 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te molemmat olette kovin pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä, jos noin todella on. Minulle tuotiin aamukahvit sänkyyn siihen aikaan, kun en edes omistanut kunnollisia meikkejä eikä kohtelu ole ollut sen parempaa, vaikka olisin meikannut johonkin juhlaan tai muusta hyvästä syystä.

Ei kyllä olla ulkonäkökeskeisiä. Siksi tämä onki niin outoa. T. Ap