Mikä naisen takapuolessa on viehättävämpää verrattuna miesten takapuoleen?
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
susta lähtee aika vahvat kaappihomo-vibat. ootko jostain konservatiiviuskovaisesta perheestä lähtöisin?
Oletko sukua bonoboille?
kuka
mut joo, kysymyksen kiertäminen ehkä kertoo kaiken oleellisen
Tässä naisena tuli mieleeni kysymys miehille. Käyn salilla ahkerasti ja treenaan kokonaisvaltaisesti koko kehoa. Salilla (ja sosiaalisessa mediassa) olen kiinnittänyt huomiota joihinkin naisiin jotka treenaavat pääsääntöisesti pakaroita ja alavartaloa. Vain pakaroita treenatessa ja niihin keskittyessä naisella on mahdollista saavuttaa ihan järjettömän isot hyppyripakarat kapean vyötärön alle. Miesten kohdalla treeneissä en ole samanlaista pakaralihaksiin keskittymistä havainnut. Onko tänä päivänä siis naisen isot pakaralihakset miehille ihan ykkösjuttu ja haaveiden täyttymys?
Vierailija kirjoitti:
Tässä naisena tuli mieleeni kysymys miehille. Käyn salilla ahkerasti ja treenaan kokonaisvaltaisesti koko kehoa. Salilla (ja sosiaalisessa mediassa) olen kiinnittänyt huomiota joihinkin naisiin jotka treenaavat pääsääntöisesti pakaroita ja alavartaloa. Vain pakaroita treenatessa ja niihin keskittyessä naisella on mahdollista saavuttaa ihan järjettömän isot hyppyripakarat kapean vyötärön alle. Miesten kohdalla treeneissä en ole samanlaista pakaralihaksiin keskittymistä havainnut. Onko tänä päivänä siis naisen isot pakaralihakset miehille ihan ykkösjuttu ja haaveiden täyttymys?
Naisen, jolla on hirviöpakarat, haluaa kumppanikseen vain marginaalisen pieni osa miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Löytyy reikä, joka ei haise paskalle.
perus heteromiehelle varmaan ajatus siitä, että pyllyreiän voisi puhdistaa lienee jotain käsittämätöntä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen, jolla on hirviöpakarat, haluaa kumppanikseen vain marginaalisen pieni osa miehistä.
Keskiverto vauvapalastalainen haikailee enemmän lapsien kapeiden lantioiden perään
Naisella paremmat tuoksut takapuolen alueilla. Miesten hajuista tulee oksennus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai hirviopakara? Kyllä naisella pitää olla muotoja,vähän liikaa on paljon parempi kuin suora miesmäinen lautaperse. Parhaimmat kuten Beonccella, Jenifer Lopesilla tai Shakiralla. Salitreeni ja varsinkin tanssit kaventaa sisäreisiä, jostaa pakaroita, jolloin rakkauden ikkuna, eli reisvako on isompi ja kauniimpi. Sellainen päärynäpylly, jossa leveä reisvako keventämässä kokonaisuutta aivan täydelline naisen pylly. Sellainen muoto on iskosttu miehen liskoaivoihin ja näky saa kullin heti heräilemään. Erottuu kadulla vaikka kilometrin päästä naiseksi. Homppelit ja pienikulliset taitaa kaipaala muodottomien lautaperseiden perään, miehet ei.
Varmasti eräs maailman typerimmistä kysymyksistä.
Naisen kaunis peppu on muodokkaampi, sopivan pehmeä ja muutenkin kiihottavampi. Sitä on kiihottavaa puristella, suukottaa, nuolla ja tuoksutella.
En tiedä millaisia naisia te muut nussitte, mutta ainakin vaimoni pakarat ovat karvattomat, kun taas minulla ne ovat karvaiset.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaan sopusuhtainen kroppa on paras. Esimerkiksi tuolla kruunasta luopuneella Miss Suomella on hyvä perse. Timmi, riittävän muhkea, mutta koko kroppa on kuitenkin sopusuhtainen.
Eikö Kardashian-perse ole jo pois muodista? Se oli naisten muotioikku, joka miellytti lopulta vain pientä osaa miehistä.
Muodot ovat kivoja, niin rinnoissa kuin takapuolessa tai reisissä. Jättimäinen takapuolikin tuntuu hauskalle käsissä.
Vierailija kirjoitti:
Naisen kaunis peppu on muodokkaampi, sopivan pehmeä ja muutenkin kiihottavampi. Sitä on kiihottavaa puristella, suukottaa, nuolla ja tuoksutella.
En tiedä millaisia naisia te muut nussitte, mutta ainakin vaimoni pakarat ovat karvattomat, kun taas minulla ne ovat karvaiset.
Onhan naisillakin karvoja, jos niitä ei ajele. Länsimaissa on tällainen erikoinen kulttuurinen puhetapa, mihin sisältyy seuraavat roolit:
-mies liioittelee heteroseksuaalisuuttaan ja teeskentelee miesten olevan kamalia korostaakseen maskuliinisuuttaan ("hyyyiii näin kerran alastoman miehen ja melkein kuolin!")
-nainen liioittelee narsistisesti omaa ihanuuttaan ylistämällä naisia; pikkutytöillä tämä näkyy esimerkiksi siten, että pikkutyttö voi opettaa pojalle, että tytöillä ei ole peräaukkoa eivätkä tytöt piere. Vauvapalstalla olen kirjaimellisesti nähnyt naisten julistavan, miten naisilla on rinta, lantio jne. ja olen joutunut kysymään, että eikö miehellä ole luita, lihaksia, vaan vain tyhjä reikä rinnan kohdalla?
Tämä karvajuttu on osa tätä konstruktiota, jonka horjuttamisesta voi saada miinuspisteitä. Jos nainen esimerkiksi haluaa perustella sitä, että inhoaa kivespusseja, hän joskus vetoaa "harvakarvaisuuteen". Kun sitten mies opettaa naiselle, että mieskin voi ajaa karvat, mies saa äkäisiä alapeukkuja, koska naisen totuus horjuu.
Sitten taas naiset voivat käyttää tätä myös toisinpäin eli nykyään on naisia, jotka vaativat ihailua karvaisille kainaloille ja muulle eli karvoja voidaan yhtä aikaa käyttää miesten huonommuuden todistamiseen, mutta tarvittaessa ne voivat olla osa naisellista mystiikkaa.
Te jotka olette sitä mieltä, että naisten perseet ovat karvaisia; linkatkaa kuva naisen karvaisesta perseestä.
Ihan kiinnostuksesta haluaisin tietää mitä tarkoitatte. Tässä on varmaankin joku tulkintaero, sillä yhdelläkään eksälläni ei ollut karvaista persettä, eikä vaimollakaan ole. En itse asiassa ole koskaan nähnyt naisella karvaista persettä.
Oletko sukua bonoboille?